Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    толкова мн фиати не бех виждал в сервиз! :D :D :D
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

    Коментар


      punto_gt_turbo написа:
      толкова мн фиати не бех виждал в сервиз! :D :D :D
      и все ГТ-та..
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        :P :P :P няма лошо но дано за хубаво са вътре!
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          punto_gt_turbo написа:
          :P :P :P няма лошо но дано за хубаво са вътре!
          хаха ами за жялост не за хубаво някой от тях .... я кажете няква разлика в коляновите валове може ли да има от гт1 и гт3 смисал питанката ми е таква понеже ся едно гт е на цасти и преди му беше сложена глава от атмосферка 1.6 и компресията беше голяма 14 някаде от какво може да е ?? колага е ГТ 1 94 година и беше с бутала от гт 3 ? някви идей от кво може да е толкова голяма компресията и да стопи 2 бутала ?
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            s00rry написа:
            punto_gt_turbo написа:
            :P :P :P няма лошо но дано за хубаво са вътре!
            хаха ами за жялост не за хубаво някой от тях .... я кажете няква разлика в коляновите валове може ли да има от гт1 и гт3 смисал питанката ми е таква понеже ся едно гт е на цасти и преди му беше сложена глава от атмосферка 1.6 и компресията беше голяма 14 някаде от какво може да е ?? колага е ГТ 1 94 година и беше с бутала от гт 3 ? някви идей от кво може да е толкова голяма компресията и да стопи 2 бутала ?
            от скъсяване на главата , буталата на ГТ3 са с по малка горивна камера , по тънка гарнитура ( заводската за ГТ е 1.9мм) , много неща , а от какво може да стоби буталата от бедни смеси , лошо предварение , много буст комбинация със сгъстен автомобил и бутала на ГТ3 , - ето го резултата
            Power Under Pressure

            Коментар


              s00rry написа:
              punto_gt_turbo написа:
              :P :P :P няма лошо но дано за хубаво са вътре!
              хаха ами за жялост не за хубаво някой от тях .... я кажете няква разлика в коляновите валове може ли да има от гт1 и гт3 смисал питанката ми е таква понеже ся едно гт е на цасти и преди му беше сложена глава от атмосферка 1.6 и компресията беше голяма 14 някаде от какво може да е ?? колага е ГТ 1 94 година и беше с бутала от гт 3 ? някви идей от кво може да е толкова голяма компресията и да стопи 2 бутала ?
              Е ти сам си написал одговора от какво може да е голяма компресията.. мислиш ли че тая атмосферна глава и тея гт3 бутала не променят нищо по двигателя гт1 ? Не се правят така на сляпо нещата... не знам с каква цел са слагали гт3 бутала ама те са доказано по слаби от на гт1 и гт2

              Коментар


                Tuning Mode написа:
                s00rry написа:
                punto_gt_turbo написа:
                :P :P :P няма лошо но дано за хубаво са вътре!
                хаха ами за жялост не за хубаво някой от тях .... я кажете няква разлика в коляновите валове може ли да има от гт1 и гт3 смисал питанката ми е таква понеже ся едно гт е на цасти и преди му беше сложена глава от атмосферка 1.6 и компресията беше голяма 14 някаде от какво може да е ?? колага е ГТ 1 94 година и беше с бутала от гт 3 ? някви идей от кво може да е толкова голяма компресията и да стопи 2 бутала ?
                Е ти сам си написал одговора от какво може да е голяма компресията.. мислиш ли че тая атмосферна глава и тея гт3 бутала не променят нищо по двигателя гт1 ? Не се правят така на сляпо нещата... не знам с каква цел са слагали гт3 бутала ама те са доказано по слаби от на гт1 и гт2
                ами те буталата си бяха там .., а главата уж я сложиха щото беше под ръка че на старата шпилките и бяха мн зле ама ся ще се правят . утре трябва да дойдат колянов вал и 3 бутала от гт2 и вече имаме 1 бутало от гт2 трябва да се сглобява
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  s00rry написа:
                  Tuning Mode написа:
                  s00rry написа:
                  punto_gt_turbo написа:
                  :P :P :P няма лошо но дано за хубаво са вътре!
                  хаха ами за жялост не за хубаво някой от тях .... я кажете няква разлика в коляновите валове може ли да има от гт1 и гт3 смисал питанката ми е таква понеже ся едно гт е на цасти и преди му беше сложена глава от атмосферка 1.6 и компресията беше голяма 14 някаде от какво може да е ?? колага е ГТ 1 94 година и беше с бутала от гт 3 ? някви идей от кво може да е толкова голяма компресията и да стопи 2 бутала ?
                  Е ти сам си написал одговора от какво може да е голяма компресията.. мислиш ли че тая атмосферна глава и тея гт3 бутала не променят нищо по двигателя гт1 ? Не се правят така на сляпо нещата... не знам с каква цел са слагали гт3 бутала ама те са доказано по слаби от на гт1 и гт2
                  ами те буталата си бяха там .., а главата уж я сложиха щото беше под ръка че на старата шпилките и бяха мн зле ама ся ще се правят . утре трябва да дойдат колянов вал и 3 бутала от гт2 и вече имаме 1 бутало от гт2 трябва да се сглобява
                  ,и пак ще се изакате на метеното що не си купихте едни нови бутала така и така сте разглобили всичко и един шлайф , новите бутала вътре . лагери ще е 6 още емнайсе хилажи километра само да питам за умора на метала чувалили ли сте че с тея бутала 2 ръка
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Е, кво стаа тука бе братче Тез Пунтаци се превърнаха в средство за ограмотяване на нацията..... То, като Ви чета постовете, където стане въпрос за такава Пунта май само за правене се ползва..... Иначе риска от втора ръка турбо бутала е в това, че ако са карани на неправилно настроен матор в режим на детонации буталата "натръпват" и става неясно кога точно някоя ситна пукнатинка от натръпналото ще се превърне в по-голяма и в парче от буталото.... Не знам ама гледам имате сервиз под ръка...... що така сглабяте "квото имало под ръчка" Хората смятат камерите съобразно с това с какво ще надуват и колко Вие имало неква глава, с некви бутала ...... Гледам грамотни юнаци сте подхождайте по-сериозно към итал техниката Слагат ни после "под общ знаменател" ..... Ай тоз път дано стане работата и само газ после!
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      2000 20v turbo написа:
                      Е, кво стаа тука бе братче Тез Пунтаци се превърнаха в средство за ограмотяване на нацията..... То, като Ви чета постовете, където стане въпрос за такава Пунта май само за правене се ползва..... Иначе риска от втора ръка турбо бутала е в това, че ако са карани на неправилно настроен матор в режим на детонации буталата "натръпват" и става неясно кога точно някоя ситна пукнатинка от натръпналото ще се превърне в по-голяма и в парче от буталото.... Не знам ама гледам имате сервиз под ръка...... що така сглабяте "квото имало под ръчка" Хората смятат камерите съобразно с това с какво ще надуват и колко Вие имало неква глава, с некви бутала ...... Гледам грамотни юнаци сте подхождайте по-сериозно към итал техниката Слагат ни после "под общ знаменател" ..... Ай тоз път дано стане работата и само газ после!
                      то момчето си е докарало колата строшена в сервиза и сега колегите се опитват да е дефибрилират :P , ама по добре ново сърце да сложат
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        така е като зна изторията на тая кола лошо ми става. значи всичко опира до пари... момчето неиска да купува нови части и да налива пари това е проблема иска от лайно торта да прави е няма как да стане... ше го видим какво ще ставя ся какви части ще си намери 2-ра рака... зглабям и квото сабя покаже. кво мога да направя като нему се наливат пари за части...

                        Коментар


                          просто требват части за гт 1 и 2 не да си прай опити кво ще стане...
                          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                          Коментар


                            абе търся една ей такава количка за жената да си джитка из града ай на кого е черното пунто да му дам 1500 лв и да я вземам е то за жената може и да не е много бърза нея сто и джатрийсе кончета я оправят като за начало
                            не си хвалете колите че не се чупят защото в най-скоро време може да го очаквате

                            Коментар


                              Irfan написа:
                              абе търся една ей такава количка за жената да си джитка из града ай на кого е черното пунто да му дам 1500 лв и да я вземам е то за жената може и да не е много бърза нея сто и джатрийсе кончета я оправят като за начало
                              ей кашон!тия 1500лв може да ги даеш ама за първата вноска... пък останалите 5 вноски ша са по 1000. така навит ли си? Недей да сереш в темата данети сера в устенцата!

                              Коментар


                                ей айде по кротко успокойте страстите пийте по едно и стига глупости ...
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X