Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    s00rry написа:
    WhitePower написа:
    на всички клиенти съм сложил 1 електрондни който сменяме с маслото и до ден днешен никой не е изревал че има проблем с припукване и така вече 5 години проблема не ти е от свешите
    добре не съм казал нищо лошо за тия свещи просто ми е чудно защо като ги сложя и се получава таака , на какво се дължи това имах в предвид някой ако се е сблъсквал с този проблем )
    направи свещите на 0.7 растояние и проблема ше изчезне

    Коментар


      aleksi1209 написа:
      s00rry написа:
      WhitePower написа:
      на всички клиенти съм сложил 1 електрондни който сменяме с маслото и до ден днешен никой не е изревал че има проблем с припукване и така вече 5 години проблема не ти е от свешите
      добре не съм казал нищо лошо за тия свещи просто ми е чудно защо като ги сложя и се получава таака , на какво се дължи това имах в предвид някой ако се е сблъсквал с този проблем )
      направи свещите на 0.7 растояние и проблема ше изчезне
      заводки са на о.7 като си ги купуш
      Power Under Pressure

      Коментар


        което може да ме навежда ма мисълта че е неуспешен опит за чипосване и може цялата драма да се окаже софтуерна
        Power Under Pressure

        Коментар


          WhitePower написа:
          което може да ме навежда ма мисълта че е неуспешен опит за чипосване и може цялата драма да се окаже софтуерна
          а дано да е така...,но в интерес на истната по колата сменяхме вала който колегата орлин го прати , свещите , и кулера.Иначе колата е с оригиналната помпа и дюзи и оригиналната турбина а преди нямаше проблем и вървеше и надуваше на 1 бар 1.1 , някаде като сложихме кулера сега отива на 1.2 1.3 незнам защо а чипа по принцип е правен в италия понеже беше нов внос колата то не е чип ами няква надстройка над оригиналния чип така каза колега ДЖАК ДАНИЕЛС който отваря компютъра
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            s00rry написа:
            WhitePower написа:
            което може да ме навежда ма мисълта че е неуспешен опит за чипосване и може цялата драма да се окаже софтуерна
            а дано да е така...,но в интерес на истната по колата сменяхме вала който колегата орлин го прати , свещите , и кулера.Иначе колата е с оригиналната помпа и дюзи и оригиналната турбина а преди нямаше проблем и вървеше и надуваше на 1 бар 1.1 , някаде като сложихме кулера сега отива на 1.2 1.3 незнам защо а чипа по принцип е правен в италия понеже беше нов внос колата то не е чип ами няква надстройка над оригиналния чип така каза колега ДЖАК ДАНИЕЛС който отваря компютъра
            хахах надстройка с 2 тухли 4-ки Росене спри да бълваш глупости бре... как така нее чип...

            Коментар


              JacK`DanielS написа:
              s00rry написа:
              WhitePower написа:
              което може да ме навежда ма мисълта че е неуспешен опит за чипосване и може цялата драма да се окаже софтуерна
              а дано да е така...,но в интерес на истната по колата сменяхме вала който колегата орлин го прати , свещите , и кулера.Иначе колата е с оригиналната помпа и дюзи и оригиналната турбина а преди нямаше проблем и вървеше и надуваше на 1 бар 1.1 , някаде като сложихме кулера сега отива на 1.2 1.3 незнам защо а чипа по принцип е правен в италия понеже беше нов внос колата то не е чип ами няква надстройка над оригиналния чип така каза колега ДЖАК ДАНИЕЛС който отваря компютъра
              хахах надстройка с 2 тухли 4-ки Росене спри да бълваш глупости бре... как така нее чип...
              амчи знам ли го нали уж така каза ама прекъсвача е на 6800 значи нещо куца !
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                Ако това за чипването в италия ви го е казал "дългогодишен вносител на автомобили с огромни компетенции" съм сигурен че няма никаква промяна по софтуера на колата А и щом прекъсвача е на 6800 оборота нещо не ми се връзва да има чип тунинг

                Коментар


                  s00rry написа:
                  а дано да е така...,но в интерес на истната по колата сменяхме вала който колегата орлин го прати , свещите , и кулера.Иначе колата е с оригиналната помпа и дюзи и оригиналната турбина а преди нямаше проблем и вървеше и надуваше на 1 бар 1.1 , някаде като сложихме кулера сега отива на 1.2 1.3 незнам защо а чипа по принцип е правен в италия понеже беше нов внос колата
                  Защо ли ми се струва, че кулера бърка нещата така като гледам . Мисля , че му идва голям ... Може да пробвате със стария ако ви се занимава. Нека колегата Орлин да каже Следващият вариант е електрониката ... ако мапъра не е знаел къде да бута
                  s00rry написа:
                  защото имам чувстово че страда от липса на бензин защото като остане без бензин когато свъзшва долу горе по същия начин прави .....
                  Само като си на резервата ли го прави или и когато има повечко бензин
                  Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                  Коментар


                    кулера е от без значение поред мене е помпата инжекторите , регулатора или софтуера друго няма какво да е аз също съм с голям кулер
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      Мен пък ми стана интересно, що требе като едно ГТ е ’чипосано’, прекъсвача задължително да е изместен над оборотите на стандартния прекъсвач Имайки в предвид къф маняшки мотор има пунто ГТ (като горивна камера и брой клапани), особено пък и ако колата е със стандартното турбо в обороти над 6000-6200 аз лично мноо не виждам смисъл да се вкарва колата :D

                      Коментар


                        не е задължитено да е местен прекъсвача но в 85 от световно известните фирми го местят или на 7200 или на 7500а не се сщам но видях на росен снимка на екуто и много мязеше на нещо подобно на PIGGYBACK
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          Относно кулер-а аз съм идеялният пример че без никакви други модификации само предно разположен по голям кулер и махнат катализатор няма никакви проблеми, стандартната електроника си прави смесите без проблем и колата особено на студено време се изпъва повечко предимно при по голяма скорост.А относно прекъсвача то е ясно че не е задължително да е местен прекъсвача, но в масовите чипове е така. Разбира се сякакви по къстъм настройки и мапване на гт-то си е друга работа...

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            не е задължитено да е местен прекъсвача но в 85 от световно известните фирми го местят или на 7200 или на 7500а не се сщам но видях на росен снимка на екуто и много мязеше на нещо подобно на PIGGYBACK
                            мен мисалта ме навежда на това че мойто като надуе прави пик на 1.2 и холд на 1бар някаде а на обокновенното пика му по някога отива до 1.6 и даржи 0.8 ако не се баркам ) ами ще видя да пробвам с други дюзи макар че уж тия ги чистиха на ултразвук и дали е възможно да ги е прецакал нещо .. щото май оттогава почна да пука...
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              s00rry написа:
                              мен мисалта ме навежда на това че мойто като надуе прави пик на 1.2 и холд на 1бар някаде а на обокновенното пика му по някога отива до 1.6 и даржи 0.8 ако не се баркам ) ами ще видя да пробвам с други дюзи макар че уж тия ги чистиха на ултразвук и дали е възможно да ги е прецакал нещо .. щото май оттогава почна да пука...
                              Според мен не ти е проблем нито пик-а, нито холд бууста, колата ти си има неква друга грижа, мма ненам дали подхода ’проба-грешка’ дет опитвате от няколко месеца е правилния Да не се окаже само, че докато се чудите откъде е проблема ще се появи некой по-голям и скъп проблем Що не вземете си сложите ако имате под ръка един стандартен чип и си оставите фабричния бууст контрол и да видите така ко се случва. Некой мери ли налягането на горивото как е в движение и под товар на фул бууст?

                              Коментар


                                biser_as написа:
                                s00rry написа:
                                мен мисалта ме навежда на това че мойто като надуе прави пик на 1.2 и холд на 1бар някаде а на обокновенното пика му по някога отива до 1.6 и даржи 0.8 ако не се баркам ) ами ще видя да пробвам с други дюзи макар че уж тия ги чистиха на ултразвук и дали е възможно да ги е прецакал нещо .. щото май оттогава почна да пука...
                                Според мен не ти е проблем нито пик-а, нито холд бууста, колата ти си има неква друга грижа, мма ненам дали подхода ’проба-грешка’ дет опитвате от няколко месеца е правилния Да не се окаже само, че докато се чудите откъде е проблема ще се появи некой по-голям и скъп проблем Що не вземете си сложите ако имате под ръка един стандартен чип и си оставите фабричния бууст контрол и да видите така ко се случва. Некой мери ли налягането на горивото как е в движение и под товар на фул бууст?
                                та имам един такъв въпрос с какво да измерим налягането на горивото по време на движение смисал то манометъра е в коша отпред как точно да го закарам в купето или нещо подобно някой ако е правил нещо такова да сподели как се измерва
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X