Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ремап , къде в софия ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    biser_as написа:
    Ейй мма то голем смех било в тая тема бря :D Човек остава с впечатлението, че 90% от потребителите на тоз форум са мапери най-страшни на много високо ниво, за които няма никви тайни в мап-ването на една моторна електроника :D Направо се чудя мойто пунто 1,9ЖТД при кой от всичките разбирачи да го закарам да ми го мапне за 20-ина минути и да се кефя на вървежен (ако е възможно и да си остане здрав) дизел срещу има-нема 50-100лв. :D Аз лично немоем да разберем всички, които са недоволни от така наречните мапери (кожодери най-ужасни както се разбра) в БГ и от ’космическите’ суми дето искат за нищо и никва работа, дали сте наясно, че от 20-ина години в наща мила родина цари демокрация и пазарна икономика :D Аз не виждам що като не ви изнасят цените и според вас си е живо обирджииство тва да ви чипнат дизелите, що просто не си откраднете от нет-а подходящия софт за вашия автомобил, не си купите необходимото оборудване (до колкото разбрах струва нема и 50лв. от китай) и си чипосвате сами колите и готово :D Така мноо лесно и вие ще сте доволни, че хем сами сте си засилили колата, хем и сте прецакали тия ’долни крадци’ и ’измамници’ маперите в БГ, тамън ще ги оставите без прехрана и ще умрат в глад и мизерия
    Че е СМЕХ,смех е.Може би не са 90%,но едно 75% наистина са мапери най-страшни и от високо ниво.Каква тайна да има в мап-ването?Всичко е просто и ясно.Все пак за точни науки става въпрос.Кой е казал че има недоволни и че сумите са космически?Наистина нашата мила икономика спада към така наречената пазарна икономика.Всеки сам си прави сметката къде и с кой да прави "бизнес".Що да не си купим необходимото оборудване от Китай?Ми то в наши дни всичко се прави в Китай.Дори и най-големите и утвърдени фирми си правят нещата там-пазарна икономика.А въпроса за "великите" мап-ерите е доста обширен.Нали и те са били голи и боси по тези въпроса преди време.Или пък може би са се родили научени,а?И те са почнали с копи-пейст и добрият стар метод "проба-грешка".Не отричам че с течение на времето са придобили знания.Та искам да кажа че занаят не се учи а се краде.

    Коментар


      #77
      biser_as написа:
      Ейй мма то голем смех било в тая тема бря :D Човек остава с впечатлението, че 90% от потребителите на тоз форум са мапери най-страшни на много високо ниво, за които няма никви тайни в мап-ването на една моторна електроника :D Направо се чудя мойто пунто 1,9ЖТД при кой от всичките разбирачи да го закарам да ми го мапне за 20-ина минути и да се кефя на вървежен (ако е възможно и да си остане здрав) дизел срещу има-нема 50-100лв. :D Аз лично немоем да разберем всички, които са недоволни от така наречните мапери (кожодери най-ужасни както се разбра) в БГ и от ’космическите’ суми дето искат за нищо и никва работа, дали сте наясно, че от 20-ина години в наща мила родина цари демокрация и пазарна икономика :D Аз не виждам що като не ви изнасят цените и според вас си е живо обирджииство тва да ви чипнат дизелите, що просто не си откраднете от нет-а подходящия софт за вашия автомобил, не си купите необходимото оборудване (до колкото разбрах струва нема и 50лв. от китай) и си чипосвате сами колите и готово :D Така мноо лесно и вие ще сте доволни, че хем сами сте си засилили колата, хем и сте прецакали тия ’долни крадци’ и ’измамници’ маперите в БГ, тамън ще ги оставите без прехрана и ще умрат в глад и мизерия
      Точно защото е пазарна икономика ние споделяме друго мнение, различно от твоето, а именно, че цената 300 или 500 лв за ремап на определени типове автомобили е свръхвисока. Ако ти си склонен да я дадеш - твоя воля, ние не сме.И да и аз съм си купил каквото ми трябва и сам се оправям общо взето.

      Коментар


        #78
        Airfan написа:
        И да и аз съм си купил каквото ми трябва и сам се оправям общо взето.
        Мма точно това е правилния подход, човек :D Както казах и преди......аз лично съм с 2 ръце ЗА едно такова решение с всичките му плюсове и възможни минуси и проблеми :D Просто немоем да разберем някой дет не си е направил твоя труд и инвестиции защо требе да хленчи как некой си му искал мноо пари да му чипне колата, как тоя въпросния бил кожодер и измамник едва ли не .... тва е мойто мнение :D

        Коментар


          #79
          emzo написа:
          @WhitePower - дай линк да го видя това 1.9.@bafrof - оправи си маховик и съединител и след едно 500км градско мисли за каквито и да е софтуерни модификации
          колега съединителя и маховика ми са на по малко от година.... незнам дали имат и 10000км....незнам дори дали тва похлопване е от маховика, проста така мисля

          Коментар


            #80
            а относно WhitePower ...не виждам къде съм споменал въпросния бобо, не знам с кво се занимава...не ме интересува дали и сам си прави фаиловете или не, явно момчето се справя щом го хвалите , окно пиратството си е факт за който и да било

            Коментар


              #81
              Намери си майстори и го установи.Ама щом на празен ход трака/хлопа ....
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #82
                Е защо тогава питаш къде в София да си правиш ремап???

                Коментар


                  #83
                  biser_as написа:
                  Ейй мма то голем смех било в тая тема бря :D Човек остава с впечатлението, че 90% от потребителите на тоз форум са мапери най-страшни на много високо ниво, за които няма никви тайни в мап-ването на една моторна електроника :D Направо се чудя мойто пунто 1,9ЖТД при кой от всичките разбирачи да го закарам да ми го мапне за 20-ина минути и да се кефя на вървежен (ако е възможно и да си остане здрав) дизел срещу има-нема 50-100лв. :D
                  Ейй, кво скачате като ощипани госпожици. Къде точно оставаш с впечатлението че 90% сме най-страшни мапери и т.н. Пунтото може при никой да не го караш, просто защото нещата си ги правим защото ни е интересно и искаме да научим нещо повече. Или може би на нас простите ни е забранено да се интересуваме от какво и да било и понеже сме пазарна икономика трябва задължително да си закараме колите при някой истински мапер. Както казаха колегите всеки е почнал от копи-пейст, някои даже все още го практикуват. Разликата е че ние си правим нещата защото ни е интересно, а не за да печелим от това. Пак питам, защото като всички са супер мапери не се намери някой да обясни какво точно се сменя при ремапа. И още нещо, като някой от супер маперите ми счупи колата какво става. Ще ми я оправи ли.Орлине, не си прав че е само Бобо, Брезел и Келеша също са правили и правят добре вървящи дизели. А ако не се лъжа в началото точно Бобо слагаше чиповете на Брезел, така че виждате че не всеки е почнал да мапва от както се е родил.И още нещо към негодуващите - разберете че никой не отрича знанията на хората дето са в час и рабират от нещата. Просто за стара кола като jtd 105 още преди 4-5 години е открита топлата вода и повечето мап файлове с с малки разлики, с други думи, каквото може да се направи по софтуера е направено. И задника да си съдерете не може да се изтиска много повече само от софт. Като отида някой мапер да ми сложи софт, нали се сещата че няма да го прави тепърва само за мен, а го е сложил на още 200 човека. От тази гледна точка усилията и знанията вложени в правенето на файла до малка или голяма степен са избити, така че не е логично да ти вземат 300 лв.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #84
                    :D Предлагам ти, пак хубаво да прочетеш и другата част от мнението ми (не само тази дет си ми цитирал ) и сигурно като я схванеш, ще разбереш, че и аз лично немам нищо против някой да се интересува, да разбере и сам да си чипоса личния автомобил с всички позитиви и негативи произтичащи то тва :D Не съм съгласен с тва се мрънкя по форумите как некой си (който в 99% от случаите него познавате лично и си нямате и идея кви са му познанията и уменията и начина на работа) искал мнооо пари за неква си елементарна процедура :D Просто кат е толкоз елементарно, вместо се плюва по разни хора (непознати) и по цените дет искат, се оправя човек сам с неговите си умения и познания и готово :D Нима не си съгласен? :D

                    Коментар


                      #85
                      vsd написа:
                      Орлине, не си прав че е само Бобо, Брезел и Келеша също са правили и правят добре вървящи дизели.
                      последните двама повече са познати в немските среди а имаше нещо за оптимизирането - разлика във вървежа няма да намерите голяма между отделните софтуери разликата ще е в пушека и харченето но не и в кончетата
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #86
                        WhitePower написа:
                        разлика във вървежа няма да намерите голяма между отделните софтуери разликата ще е в пушека и харченето но не и в кончетата
                        И да и не, но като цяло е така :D
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #87
                          biser_as написа:
                          Просто кат е толкоз елементарно, вместо се плюва по разни хора (непознати) и по цените дет искат, се оправя човек сам с неговите си умения и познания и готово :D Нима не си съгласен? :D
                          Да, съгласен съм и мисля че точно това правим, какъв е проблема.Много добре съм ти прочел поста, просто ми звучи иронично и не вярвам да си го написал сериозно.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #88
                            vsd написа:
                            Да, съгласен съм и мисля че точно това правим, какъв е проблема.Много добре съм ти прочел поста, просто ми звучи иронично и не вярвам да си го написал сериозно.
                            Сериозен съм бря :D А за проблема ти ше каеш къф е точно-аз просто си изказах мнението относно безсмисленото плювгане по хора занимаващи се с чип-тунинг и цените дет искат за услугата Ммма както и да е :D

                            Коментар


                              #89
                              Както и да е, жив и здрав
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X