Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

увеличаване на компресията: размисли и страсти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    biser_as написа:
    ici написа:
    Ако гониш повечко коне като за състезателна кола, тогава слагаш по-големи валове.При ежедневна кола може да се сгъсти малко, я с отнемане на глава или блок, но малко за да не се наложи да се търси бензин с повече от 100 октана .Има и опасност аванса да е вече в повечко и да трябва ремап за да изчезнат детонациите и да върви добре.Нещата може да се компенсират и със леко закъснение на всм. вал, но това вече се вижда "на място" как ще е.
    Ици, не мислиш ли че тия коне като на състезателна кола само с валове и барникане в ЕКУ-то ще ги види през крив макарон само :D Не измисли ли как (примерно с дросели) в тоз мотор да влезе доста повече въздух (гориво е ясно, че винаги има как да се докара отгоре), не се ли сгъсти мотора с бутала (както се прави ако иска човек нещата да са като хората, а не с шлайфане на блок и глава), не се ли доработи хубаво главата (портване, по-големи клапани и т.н.), няма ли хубаво сметнат за нуждите изпускател и наистина подходящи валове за целта и не се ли направи и всичко необходимо тия сичките мании да се завъртят на по-високо обороти, смислени коне отгоре от атмосферка според мен нема как да се изкарат :D Инак ако ще и всичките октан буустери на света да изсипе в резервоара ефекта нема да е кой знае къф. Да не говорим, че ако се предобрят нещата с отнемаме от глава и блок, нищо чудно да се окаже, че детонациите ще са му най-малкия проблем, щот примерно с ’рошавите’ валове при малко по-високи обороти ще има близка среща на бутала и клапани :D
    Само доразясних за големите валове, че са нужни когато се поеме в насока за състезателен тунинг а не за ежедневен.Също и другите неща които допълваш няма да се впишат в такава една ежедневка, да не говорим за торбата с пари
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #17
      biser_as написа:
      Оооо.......мма то и газифициране имало :D Ебаси маняшкия тунинг ше стаа начи :D А тоя аванс процесор дет го имаш дали си наясно (поне доколкото аз съм запознат), че немое го ползваш ако требва да се връща аванса Успех и късмет от мен в тунинга мое ти пожелаем само :D :D
      пфууу, как ме заяде Не съм тръгнал да чупя колата, само си умувам за авансатора съм наясно, да Идеята е, да НЕ МОЖЕ да работи на бензин, а да е пригодена колата за газ, с всичките плюсове, които има тя. А торбата с пари за сега не я мислете, това е необходимото зло Аванса ще се яви в повече, ако се сипе бензин, нали така? Но при газта се добавя, значи ако се вдигне компресията, и се наложи да се върне аванс за бензин, в някакъв момент от увеличаването на компресията ще се получи така, че аванса ще е чудесен за ЛПГ, без да се налага тоя авансатор да работи. Нали?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        biser_as написа:
        ...А тоя аванс процесор дет го имаш дали си наясно (поне доколкото аз съм запознат), че немое го ползваш ако требва да се връща аванса...
        Не си запознат. Може. Не споря за конкретния, а по принцип - има такива които могат. А.Е.В. e голяма фирма.

        Коментар


          #19
          Моят конкретно не може - кобра.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар

          Working...
          X