Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Степен на сгъстяване пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    biser_as написа:
    WhitePower написа:
    ето ти едно видео , коментар не искам , не ми се спори http://vbox7.com/play3d4144aлично съм го коментирал с сашо преди да се скараме
    Нема го коментирам, щом не искаш, а и има голема вероятност да не ти хареса коментара ми :D Щом вие със Сашо сте го коментирали, аз немоем да имам думата , пък и според Сашо всичките му коли буксуват на дино-то и неговото пунто при 155 коня на гумите (меренето от клипчето) и тва на Карнак-а дето беше с 30-ина коня отгоре и едно саксо турбо дето изкара има-нема 140 коня :D (само щи кажа, че разликата от 15 коня при 3-тото мерене е по-скоро поради намесата на оператора, колкото от тежеста на Ицо и най-вече на Влади дето е 60кила има нема :D ). А и между другото Дино-деня не е мястото за супер точно мерене, щото при чакащи още 20-30 коли се правят по 3 мерения и едва ли на оператора му е много до тва да нагласи хубаво машината :D Ненам как го виждате тва буксуване, мма при тия слаби (без да се обиждате) коли и да има приплъзване, то е в момента на овърбууст и на максимален въртящ момент, а не примерно след 2500-3000 оборота, когато е максималната мощност. На този дино ден няколко коли малко преди Сашо, мериха една ибиза 1,8Т дето изкара близо 400 коня на предно (ненам как таз кола не си запали гумите просто, щом пунтото при 150 коня буксува според теб :D ) и накрая според Генчо им избуксува съединителя, а не гумите :D Колите дето наистина съм виждал да буксуват, след висене по багажниците на по 3-ма човека (аз само съм към 96 кила сладур :D ) изкараха разлика от 100+ коня при БМВ-то и мисля 50-60 (може и повече да бяха-не помня точно) при мерцедеса, а и там очевадно си личеше буксуването :D Мма както каза нема мноо смисъл да си спориме :D , а и тук в София имаме избор-на дино-то в Проспеед го няма така наречения ’проблем с буксуването’ на коли по 150 коня, пък и цената за мерене е същата :D Ааа и ся се сетих нещо дет мое ти е интересно-мойта кола (наистина е по-слаба от пунтото на Сашо, от това на Карнак-а и от твойто, а и от много други вероятно, все пак съм с оригиналното Ихи), мма понеже съм я мерил и при Ники Златков и в Хеед и при едно и също налягане от 1 бар (ниското налягане на Apexi-то) изкарва 106,2 kW на хъбовете и 108 коня на гумите в Хеед, дали според теб и тази разлика е от буксуване на валците? :D
    май не си оцелил правилния човек да питаш, це пак за да си даваш мнението трябва да имаш мерени коли на дино, и то не на дино а и на двете динота а Орлин не знам да има мерени коли. Не се заяждам просто пояснявам, а относно ГТ3 няма да казвам колко коня извадихме от последното пунто правено от нас със сток мотор, и мапване на дино.

    Коментар

    Working...
    X