Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Степен на сгъстяване пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Степен на сгъстяване пунто гт

    Здравейте колеги,как мога да си премеря степента на згъстяване?,за дане счупя буталата пак понеже сам шлаифал 2-пъти главата и незнам колко е згъстена?Ако има запознати пишете......мерси

    #2
    Re: Степен на згъстяване пунто гт

    aleksi1209 написа:
    Здравейте колеги,как мога да си премеря степента на згъстяване?,за дане счупя буталата пак понеже сам шлаифал 2-пъти главата и незнам колко е згъстена?Ако има запознати пишете......мерси
    с колко си я шлайфал ??? , иначе може да се изчисли
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      ами аз 2-пъти по 1/10, а преди мен незнам колко...

      Коментар


        #4
        aleksi1209 написа:
        ами аз 2-пъти по 1/10, а преди мен незнам колко...
        всъщност какво те притеснява 1 десета е нищо , виш един милиметър вече е доста
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          притесняваме това че преди ревизията си варвеше на 1,6-1,7 налягане а след ревизия и двата шлаифа счупи буталата за това ми се иска да разбера колко е згъстена да е разредим ако има нужда

          Коментар


            #6
            aleksi1209 написа:
            притесняваме това че преди ревизията си варвеше на 1,6-1,7 налягане а след ревизия и двата шлаифа счупи буталата за това ми се иска да разбера колко е згъстена да е разредим ако има нужда
            С каква турбина счупи буталата с ИХИ ли или с голямаето ти темата с форумилите , ако не те мързи , почвай да смяташимай в предвид че диаметъра на горивната камера от където си отнел 2 десети е 80.5но 90% причината въобще не ти е в степента на сгъстяване а някъде другаде , предварение или бедна смесhttp://tuning.bg/forum/viewtopic.php...43016&start=15
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              значи от бедна смес неможе да е защото си беше богата 10сетки - 11ски а и буталата от горе са без поражения от бед.смес с т3 турбо се кара колата

              Коментар


                #8
                aleksi1209 написа:
                значи от бедна смес неможе да е защото си беше богата 10сетки - 11ски а и буталата от горе са без поражения от бед.смес с т3 турбо се кара колата
                А кви им беха пореженията на буталата? На колко от тях имаше проблем или само на едно?

                Коментар


                  #9
                  и 4те са строшени около полата до сигметите то си личи чее от товар все пак искара 225 ps на мотора

                  Коментар


                    #10
                    aleksi1209 написа:
                    и 4те са строшени около полата до сигметите то си личи чее от товар все пак искара 225 ps на мотора
                    Бе незнам къф товар точно е видял мотора, ма не е лошо да попрочетеш хубаво кви са причините буталата да се счупят по този начин, който описваш А кви бутала потрошихте (стандартни или ковани некви)?И ако не е тайна кви коне е изкарала колата (на гуми или хъбове) преди да ги пресметне машината или вие, че са 225 на мотора и на кое дино я мерихте (тва от чисто любопитство, не че има общо с темата ти)? :D

                    Коментар


                      #11
                      biser_as написа:
                      aleksi1209 написа:
                      и 4те са строшени около полата до сигметите то си личи чее от товар все пак искара 225 ps на мотора
                      Бе незнам къф товар точно е видял мотора, ма не е лошо да попрочетеш хубаво кви са причините буталата да се счупят по този начин, който описваш А кви бутала потрошихте (стандартни или ковани некви)?И ако не е тайна кви коне е изкарала колата (на гуми или хъбове) преди да ги пресметне машината или вие, че са 225 на мотора и на кое дино я мерихте (тва от чисто любопитство, не че има общо с темата ти)? :D
                      ми кажи речи си на ръба за кована карантия , сетих един с едно пунто с мега а имаше същия проблем с трошени бутала от шибано предварение и богата смес , хем сместа ок хем предварението високо на колко бара караш ??? 2 ? и колко време я кара на пълната гас
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        явно аванса е прекалено голям, тя много богатата смес не е никаква застраховка против детонации
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #13
                          ici написа:
                          явно аванса е прекалено голям, тя много богатата смес не е никаква застраховка против детонации
                          и аз това му казах ама , той си мисли щото е шлайфал главата 2 пъти
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            ми според вас как да го избегна този аванс?да си сменя мапера ли щото тук в пловдив знам само един които настроива...

                            Коментар


                              #15
                              aleksi1209 написа:
                              ми според вас как да го избегна този аванс?да си сменя мапера ли щото тук в пловдив знам само един които настроива...
                              Кой мотор от 3-те модификации на пунто ГТ има в твойта кола?Твойта кола със стандартната и електроника ли я караш?Имаш ли снимки на буталата след като са се потрошили и ако да и не ти е проблем, можеш ли да ги покажеш?Мотора от главата надоле правен ли е нещо преди да се счупи?Имаш ли няква идея при налягане от 1,7 бар-а (при което предполагам се е счупила колата ти) на какъв аванс е била при WOT?При кви обстоятелства горе-доле се почупи мотора?С кво гориво я караш таз кола? Имаш ли по-голям, челен кулер? Колата ква температура на водата държеше като я поизръчкаш (некви тенденции да попрегрява имаше ли)?Кой ти е правил колата като монтьорска дейност и мап-ване?Ти показа ли на мапера ти шетите по мотора след неговата намеса и ако да, той кво ти сподели, че е причина за случилото се?Малко повечко въпроси ти се събраха мма поне според мен с описанието, което даваш, едва ли некой мое ти даде некво компетентно мнение за проблема (не че тук сме мноо компетентни де :D , тта да имаш доверие на тва дет ше ти кажем). :D Но мисля, че и ти ще се съгласиш, че на въпрос: що ми се потроши моторя на пунтото? и като описание на преправките по колата споделиш само-мми карам я с Т3 турбо на 1,7 бар-а (то понеже има само едно Т3 турбо :D ) едва ли има човек, който ти уцели проблема Под единствения мапер в пловдив дето знаеш Венци от Маднес ли имаш в предвид? Той ли ти е правил настройките? (щото ако е той малко се съмнявам да ти е оставил колата на 1,7 бар-а с некъф безумен аванс) :D

                              Коментар

                              Working...
                              X