мк1 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
уно турбо 1,3
Collapse
X
-
Тия стандартни джанти от пунто са с голямо ЕТ ( ет 45 са) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и са теснички (5 или 5,5J мисля бяха) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, тъй че ако целта ти е да влезнат вътре в калниците ша ти вършат работа, но ако искаш да си наравно с веждите и външния ръб на калника, то без фланци, трудно ше ги изкараш навън, според мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
-
имам проблем ... като давам гас много както си духа парното и изведнаш започва да духа студено и започва да загрява колата , по принцип уното ми загрява по бавно , трябва да си сменя термостата , а проблема с внезапното загряване от какво може да се далви . турбината не е варзана с водното охлажданеf**k VWclub moderators
Коментар
-
много вероятно да е водна помпа, по лошото е гарнитурамк1 написа:имам проблем ... като давам гас много както си духа парното и изведнаш започва да духа студено и започва да загрява колата , по принцип уното ми загрява по бавно , трябва да си сменя термостата , а проблема с внезапното загряване от какво може да се далви . турбината не е варзана с водното охлаждане
или така нареченото сцепване на главана на испускателните клапани на 2и 3 цилиндър ) и като загрее цепката се отваря и ......
Power Under Pressure
Коментар
-
долях антифриз и се обезваздоши водната с-ма и ся е 6 :D проблема е бил, че като сам махнал троиника които отвежда вода до турбината е влезнало въздох в парното а от там трудно се изгонва понеже доста високо нивото му . защото на тази турбина не е варзана водата .WhitePower написа:много вероятно да е водна помпа, по лошото е гарнитурамк1 написа:имам проблем ... като давам гас много както си духа парното и изведнаш започва да духа студено и започва да загрява колата , по принцип уното ми загрява по бавно , трябва да си сменя термостата , а проблема с внезапното загряване от какво може да се далви . турбината не е варзана с водното охлаждане
или така нареченото сцепване на главана на испускателните клапани на 2и 3 цилиндър ) и като загрее цепката се отваря и ......f**k VWclub moderators
Коментар
-
понеже фиятчето ми е еври деика се наложи малко промяна по изпускателната с-ма
това е резонатор на фи 60мм с накраиник
отрязох го и си го подготвих за да го поставя по средата на генерацията
взех краино гарне от голф 3 150 коня което е проходно и му заварих 2 накраиника с фи 70 мм и го монтирахме на фиятчето
звука е платен и приятен на празен ход , затихна малко на високите , но резултата ще е окончателен като кача резонатора .
f**k VWclub moderators
Коментар
-
То и без буст контролера гейта пак е затворен до 0.5
а тръгването по рано на турбината е заради слагането на повече тръби,а как я подкара на 1 бар с какви инжектори? на какви смеси с дебитомера как се оправи?
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
по принцип актуатора на турбината с която съм се е управлявал с селеноид . аз управлявам в момента актуатора с маркучето директно сварзано с студената част на турбината , по този начин без преправяне работи колата максимум на 0.3 - 0.4 .bebito^^^ написа:То и без буст контролера гейта пак е затворен до 0.5
а тръгването по рано на турбината е заради слагането на повече тръби,а как я подкара на 1 бар с какви инжектори? на какви смеси с дебитомера как се оправи?f**k VWclub moderators
Коментар
-
Re: проблем с скоростите
WhitePower написа:първи признак че колата е тръгналамк1 написа:мом4ета помогнете . с4упи ми се скоростната котия от кои модели фият стават на уно турбо . дочух за фият 1,6 типо .
потрагна , но пак не варви щото не даржат тея скорости ... а само на 1 бар
мога да намеря от спортинг 5- степенна ,но мисля ,че няма да стане .
f**k VWclub moderators
Коментар
Реклама
Collapse

какво ще кажете за тези джанти , мисля да сложа такива на уното .да го сваля максимално на земята с гуми 185-50-14" идеята е да са точно на рабчето на калника , дори да влизат в него
колата започна да трагва от по ниски обороти , защото геита е затвотен до 0,5 . от 0,7 започна да работи на 1 бар .маркуча към регулатора го запуших .
Коментар