Имам въпрос към по разбиращите ЖТД или старото 2,4 като цени ми обявиха 1200 за ЖТД и 1000 за ТД или както се водеше стария двигател в цената влизат двигател + ск.кутия+ окабеляване като разликата в цената не е голяма, но моля за съвет защо да избера ЖТД освен 50-те допълнителни н.м. и по малкия разход с около литър. ? за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща, а за ТД маховика е проблемен. Също така това дали всичко ще си влезе на мястото някой има ли наблюдения. Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 2.4 Jtd
Collapse
X
-
Коя версия на JTD мотора ти предлагат?При самата основа на мотора. няма някаква съществена разлика. Разликите идват около самия мотор. Помпа, дюзи, турбо, управление, ЕКУ, начин на впръскване и тн.А съединител ( може би и маховик ) определено ще сменяш с подсилен на Валео. По спомен цената на комплекта съединител е 480 лв. Без това си за никъде.KrAs написа:Имам въпрос към по разбиращите ЖТД или старото 2,4 като цени ми обявиха 1200 за ЖТД и 1000 за ТД или както се водеше стария двигател в цената влизат двигател + ск.кутия+ окабеляване като разликата в цената не е голяма, но моля за съвет защо да избера ЖТД освен 50-те допълнителни н.м. и по малкия разход с около литър. ? за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща, а за ТД маховика е проблемен. Също така това дали всичко ще си влезе на мястото някой има ли наблюдения. Поздрави
'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Които са?С какво турбо е това JTD130?KrAs написа:... за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ъ ... тъпо, значи същата шпинга, като на 2,4ТД , а "крепежния" фланец?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Това е нещо ,което наистина искам да направя! Кога ... ще видим, но съм сигурен в нещо: всяка една информация, свързана с успешна инсталация на 2,4ЖТД мотор в Браво ще е много полезна и интересна за всички "печки"!!! За това ще те помоля, ако ти е възможно да направиш снимки, клипчета и най-вече да ни споделиш ,като как е станала работата?! Какъв е бил донора? Какво си взел от него? Съответно какво си "изхвърлил" от Бравото? Нещо от 2,4-та да си сменил с нещо по-тунинг ... интеркулер, турбо, турбо пътища и тн? Как се държи колата след смяната? Имам предвид: окачване, спирачки, маневреност и разбира се ... как върви тва жувотно????Поздрави и дано видим този хибрид на ИТАЛФЕСТА!ExPeR7a написа:колега ако решиш да правиш браво 2.4JTD се мятай и ако има нещо ми званни с удоволствие ще ти помогна аз го направих вече моето
0897817254
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ами малко по накратко донора е Алфа 156 2.4 136к.с + чип от нея взех целия двигател оборудван ск.кутия лостовия механизъм каретата с полуоските конзолата с педалите цялата се сменя помпата в резервоара и ЕКУ-то разбира се и започна големия филм 90% от хората с които сподилих какво мисля да направя ми казаха че нямало как да стане дане си го и помислям но уви колата е готова и всички мълчат полуоските май най мн ме зетрудниха че двапъти ги скъсявах :D от мързел да измеря точната дължина тампоните си идват абсолютно точно и на каретата(външните)им се отнема малко най външния ръб за да влезнат в главината ползвам си моя радиатор интеркулер и маркуча на всмукателния колектор и най-накрая преправяне на инсталацията на колата понеже моята беше ТД момчетата в АЛФА сервиза си играха 2 седмици да я правят ако някой реши да прави такова нещо ще стане мн по лесно ако бравото е JTD a не TD резултата мн ме радва те първа ще почвам да мисля за турбини дюзи помпи и т.н.За итал феста дано вс е нарет за да отида :P ето и малко снимки като се постопли ще има и още http://exper7a.snimka.bg/automobiles/alfa-bravo.623704
Коментар
-
КОГА ЩЕ ИМА КЛИП?Дай малко да и се порадваме ве!Един въпрос, нещо в моторният отсек на Бравото, освен скъсяването на полуоските правил ли си? Имам предвид, преправяне на стойки, конзоли и тн. Предвид това, как мислиш - възможно ли е подобна трансплантация, но от АР 147JTDm /2005година/???Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
ами вий колега ням невъзможни неща стига да имаш желание нерви и някой лев естествено на мен мн хора ми казваха няма да стане откажи се това било онова било няма да издържи и тем подобни глупости колата стана почти перфектно и след няколко дена ще сменям съединител че този си замина и не съм я карал от 2 седмици като направя съединителя и генерацията тогава ще снимам иначе с заминалия съединител и генерацията оригиналната от бравото на 45мм която е последно се пуснах с БМВ 530д 193к.с. и го оплясках
иначе моя съвет е да сложиш 2.4 150 или 175 к.с. и ще се насереш от кеф
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар