Снощи ми беше на гости! Покарах я! Мноу въри мамка и
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
Може да сте поръчали ковани елементи ,прави зъби ,лепене на лагерите ,подмяна на тампоните едва ли оригиналните одържат а като омекнат -скъсат се влошава и превключването и работата на кутията.ici написа:няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.bebito^^^ написа:Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
има по-яки зъбни колела, за скромните 5 бона, има и правозъби дог бокс за още по-скромните 12 хил., за който има желаниеbebito^^^ написа:Може да сте поръчали ковани елементи ,прави зъби ,лепене на лагерите ,подмяна на тампоните едва ли оригиналните одържат а като омекнат -скъсат се влошава и превключването и работата на кутията.ici написа:няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.bebito^^^ написа:Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.
с тампоните няма грижи а и скоростите са със жила и не им влияе движението на кутията при превключванията.
Коментар
-
е чак за дог-бох кутии не говоря но за подмяна на зъбни колела,и едва ли ще са 5 бона за толкова мой приятел поръча всичките детайли по моста + 100 процентов блокаж за толкова, от завод в русия кадето изработват детайли със съответните гаранции за качество и всичко.може да се пита за всички детайли в кутията цена както и поотделно за някой от по проблемните само да се усилят,но щом казваш ,че няма проблеми с кутията са излишни маниполации тогава,а за лагерите съм чел в други форуми за проблеми в леглата на кутията. но колегата ici казва ,че няма проблем и удържа което е добреп.п А иначе за подмяна и усилване на части по трансмисията има доста писано в офф роуд форума където имат проблеми с агресивни гуми 35-ци и така нататака.поръчват от русия на по добри цени от колкото на разни тунинг фирми.ici написа:има по-яки зъбни колела, за скромните 5 бона, има и правозъби дог бокс за още по-скромните 12 хил., за който има желаниеbebito^^^ написа:Може да сте поръчали ковани елементи ,прави зъби ,лепене на лагерите ,подмяна на тампоните едва ли оригиналните одържат а като омекнат -скъсат се влошава и превключването и работата на кутията.ici написа:няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.bebito^^^ написа:Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.
с тампоните няма грижи а и скоростите са със жила и не им влияе движението на кутията при превключванията.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
щом казвам, значи съм проверилbebito^^^ написа:е чак за дог-бох кутии не говоря но за подмяна на зъбни колела,и едва ли ще са 5 бона за толкова мой приятел поръча всичките детайли по моста + 100 процентов блокаж за толкова, от завод в русия кадето изработват детайли със съответните гаранции за качество и всичко.
А какви са тия всички детайли по моста и какъв е тоя 100% блокаж, за каква кола става дума?Щот едва ли е за Ланчиа, а и детайли по моста хич не е като зъбни предавки на кутия, също и блокажа е далеч по-просто нещо от едни скорости
А и 5 бона за детайли по моста и блокаж, на мен ми звучи доста много, особено пък руско производство
Коментар
-
никак не са много даже просто не си информиран в тази сфера! а и не е мястото тук в тази тема да се дискотира,щом нямате проблеми с кутията карате.а ако се интересуваш от ковани детайли има доста писано в офф роуд форума. успех с проекта.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Ето ги и дино резултатите, при нисък и висок бууст на външният бууст-контролер(китайче), ниският бууст е 1.2 бара както се държи и на пътя, обаче високият е само 1.35 бара, вместо 1.5-1.6 бара които прави на пътя.Както и да е, пак бууст-контролер капризи се получиха. Преизчислени 365 коня на мотора при 1.35 бара и 460-тина Нм при пика от 1.6 бараПак не е зле
, при положение че тръбният колектор е "заварено положение" от 8 клапановата глава, с него беше внесена колата и е доста по-малък като диаметър от това което може да се желае
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар