Новата кутия днес дойде с директна доставка от колегата 2000 20v turbo, то си беше цяло сектантско посещение де :D от Купе турбо е, поне е на по-малко годинки и там се таят надеждите да е по-свежа
и да държи на торка.За вискотата, не съм виждал прецакано.Мисля че само ако се прегрее зверски, тогава се прецакват дисковете от температурата, направо се деформират.Това става само ако едното колело е неподвижно, а другото въпреки виското се напъва да се върти.Теста е колко Нм оказва съпротивление, но това зависи от оборотите на приплъзване, тя колата като се вдигне от едната гума само и на свободна се върти гумата, може да се усети усилието на блокиране.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
това е на базовия бууст 1.2-1.3 бара :D на 1.6 не мисля че е добре да се кара, само на диното може да се пусне за измерването, че иначе пак ще трябва нова кутия.То и 1.2 бара е напълно достатъчно, чак на 4-та може да се даде пълната газ, след 100км/ч. Ако се подрани с подаването, в купето се пълни с миризма на изгоряла гума2000 20v turbo написа:Разгеле! Тя квото ги беше подкарала тез кутии, като пуканки.... дано таз пуканка по-корава да излезе
Ми аз утре май ще имам гости 
Коментар
-
ето го и видео теста http://www.youtube.com/watch?v=yfoSlcQ2rrcпри 1.2 баракак се кара... ами на първа около 20% газ и удря ограничител, на 2-ра 30-тина % газ и пак огранчител, 3-та чак след 100 и нещо може да се настъпи почти до долу, 4-та вече може пълна газ, и 5-та същоТова при перфектен и равен път.При поизгладен асфалт няма стъпване и на 5-та
Коментар
-
Адската машина поздрави за Ици, но големия въпрос е кому са нужни огромни въртящи моменти скъпи турбини и кво ли още не за да си настъпиш колата с цялата газ евентуално на 4-та и със сигурност на 5-та ? Къде отива кефа от втора предавка която ти обръща вътрешностите и трета която ти вдига краката лекичко във въздуха
Сигурно на 4-та като захапе залепва яко, но според мен трябва да се насочат доста пари и усилия в това колата да слага ефективно тея конски сили и тоя въртящ момент на пътя

Коментар
-
Ами така са всички коли на предно с многото коне, реална гонка има смисъл само над 100км/ч летящ старт.Истинска употреба на 2-ра и 3-а с цялата газ може само с интеграле трансмисията, няма предно, няма задноTuning Mode написа:Адската машина поздрави за Ици, но големия въпрос е кому са нужни огромни въртящи моменти скъпи турбини и кво ли още не за да си настъпиш колата с цялата газ евентуално на 4-та и със сигурност на 5-та ? Къде отива кефа от втора предавка която ти обръща вътрешностите и трета която ти вдига краката лекичко във въздуха
Сигурно на 4-та като захапе залепва яко, но според мен трябва да се насочат доста пари и усилия в това колата да слага ефективно тея конски сили и тоя въртящ момент на пътя 
днес и сложихме полусликовете Ханкок 215/45/16 и разликата в сцеплението не е много по различна, на трета на 1.2 бара с пълна газ пак сее предницата :D Бензин има, на светнала резерва е минимум 15 литра1912 написа:то тия гуми се едно без гуми ...и да земе да заредите малко че да не останете на пътя
А и газ има
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар