А иначе днес приключих с мапването, холд бууст 1.5-1-6 бара при пик към 1.8, ако можеше да се укроти малко пика щях да кача и до 1.7-1.8 бара.А пък повъртях на ръка и счупената кутия и звучи на изронени зъби, чак блокира при завъртане в едно положение, та и така при тоя надув е добре
трябва да се мисли и за кутията
А на "новата" и сипахме Мотул 75W140 рейсингово масло за да е сигурна работата.Иначе като вървеж, като Типото е що-годе, съдейки по логовете 100-180км/ч, Же- тата и на двете коли при 180 км/ч са 0.23-0.24
Сега се почва хвърлянето на боб за конете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
АЕМ-а ще легне на 340-60лв. някой ако може да предложи нещо по-добро за тези пари с бърза доставка съм отворен към предложения
Модела на AEM-a бил този : http://www.boostcontroller.com/index.php?item=283
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Аз хвърлям за над 420 при 1.5 бара, ма да видим
реално де.Поне стана ясно днес след като разглобих първата кутия, че четвърта се е изронила яко, това при надув 1.4-1.5 бара което ме навява на едни 400 коня там дето да я свършат тая беля
А днес пък втората кутия след вчерашното мапване нещо реши да почне да ромоли
Айде и тя навън, разглабяне и поне радостното е че са живи всички предавки.Има леко разбити легла за лагерите на валовете, ще се мине по бързата процедура с основно обезмасляване, лепене на лагерите в леглата и сглабяне пък каквото сабя покаже.Поръчана е и трета кутия, казват много малко карана :D
Коментар
-
Гледам хвърляте доста пари за кутии, ама за спирачките още не сте ги упгрейднали? Какво мислите да слагате за да спирате тея 400 коня?Моята,че е с 4 бутално брембо и 305мм дискове.... като ги прегрея веднъж и после спирането не е кой знае колко лесно, а и аз съм доста под 400 коня?Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Тоя проблем го бяхме дискутирали отдавна,проблем със спирането нямаDJ_STIVAN написа:Гледам хвърляте доста пари за кутии, ама за спирачките още не сте ги упгрейднали? Какво мислите да слагате за да спирате тея 400 коня?Моята,че е с 4 бутално брембо и 305мм дискове.... като ги прегрея веднъж и после спирането не е кой знае колко лесно, а и аз съм доста под 400 коня?
Има нужда от едни хубави дискове и накладки,които се купуват от където трябва ,т.е. не от БГ.Ици си кара Типо-то със стандартните апарати и дискове на Брембо Макс с накладки ОМП рейсинг в момента,преди беше със Спарко рейсинг,а най отначало с Феродо рейсниг и не е имал ни за момент проблеми.При мене положението е същото ,първо карах с Текстар купен от В&Д Ауто(нарочно го пиша,понеже текстара който продава Ауто Хит-а е пълно дърво) и нямах грижи,след това сложих също Феродо Рейсинг,но карам с дискове Тарокс Спорт Джапан за една шапка пари и нямам никакви проблеми и то каране със сликове на Калояново.Така че това слагане на тия маховици на колелетата засега не е нужно,а и колите не се карат само и единствено на трасе
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
като карам на Калояново, чак след 5-тата обиколка намалям темпото заради опасност от кипване на течността на спирачките и потъване на педала.А не е като да не се засилвам, по ГПС 180км/ч, почвам да спирам от знака за 150 метра мисля че беше.Та няма проблем със спирачките, и светнали на оранжево пак спират със рейсинг накладките, това с нормални накладки не ставаDJ_STIVAN написа:Гледам хвърляте доста пари за кутии, ама за спирачките още не сте ги упгрейднали? Какво мислите да слагате за да спирате тея 400 коня?Моята,че е с 4 бутално брембо и 305мм дискове.... като ги прегрея веднъж и после спирането не е кой знае колко лесно, а и аз съм доста под 400 коня?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар