Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проект: Алфа 146 Тurbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Значи, дано да греша, но това ми прилича двигателя и скоростната кутия на колегата krasio.323, който тамън си направи пунтото с тоя мотор и катастрофира. Замислих се за това, защото видях на живо пунтото след катастрофата и беше счупена точно там кутията където е пукната и твоята. Дано да не съм прав, ама такива торбо мотори се срещат рядко. Пък и купето на пунтото скоро го видях на едни вторични оглозгано от всякъде -само ламарините и си помислих че тоя мотор ще оживее в някой друг проект.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #17
      Не,със сигурност мотора не е този.Мислех да купувам този от пунтото,но купих друг в крайна сметка.доколкото знам този на krasio323 още не е продаден или поне не беше миналата седмицамоя е от Велико Търново
      АLFA ROMEO 146 TI

      Коментар


        #18
        Тоя от пунтото мисля че и картера му беше смачкан даже.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #19
          чудя се и дали да си махна баланс валовете.......какви може да са минусите
          АLFA ROMEO 146 TI

          Коментар


            #20
            Май ще имаш само плюсове. Съвсем малко повече са вибрациите. Сравнявал съм моя двг. с такъв със застопорени (не извадени) и имаше съвсем малка разлика във вибрациите. Ако не знаеш, дори няма да я забележиш.
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #21
              и в крайна сметка да ги извадя ли или просто да не слагам ремъка.как се застопоряват и кое е по-добре четох че ако се извадят налягането на маслото е малко по-добро и е по-добре за лагерите като цяло.
              АLFA ROMEO 146 TI

              Коментар


                #22
                Като ги извадиш и им запушиш магистралите ще си вдигнеш налягането малко. Ако не слагаш ремъка, казват че е хубаво да се застопорят, защото по някога от вибрациите влизали в резинанс и започвали да се въртят.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #23
                  Скоро ще има снимки на заприличващото на кола возило става бавно на нядявам се да стане много сполучлибо хварляме доста труд по нея за да стане найстина това което искаме
                  Fiat Tipo 1.6

                  Коментар


                    #24
                    няма никаква разлика с махнат ремък на баланс валовете застопорява се само предния вал на които има паразитен лагер на ангренажа и от там може да почне да се върти. аз съм го застопорил с една планка на която съм изрязал профила на зъбите на колелото и съм е хванал на мястото на на обтяжната ролка съжалявам че нямам снимки да покажа. единствената разлика която останових че преди тва тея валове виеха ся го няма тоя шум може да са били зацепини грешно.

                    Коментар


                      #25
                      отвън го направихме с тефлонови тапи а отвътре набихме втулки с канал за да не запушваме маслените магистрали.добре че ги махнах тия проклетии,лагерите им бяха много износени и 100 % щях да бера ядове
                      Прикачени файлове
                      АLFA ROMEO 146 TI

                      Коментар


                        #26
                        тук сме минали баня,смяна на гумички, препасване и леко заглаждане на смукателните и изпускателни портове поработих и по дроселовата клапа и смукателите,паснах и гарнитурите незнам дали ще има ефект на турбо мотора,на атмосферния туин спарк го бях правил същото упражнение но ефекта беше много слаб
                        Прикачени файлове
                        АLFA ROMEO 146 TI

                        Коментар


                          #27
                          5 часа миене на картера и резултата май е доста приятен......преди това приличаше на загоряла тенджера Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                          Прикачени файлове
                          АLFA ROMEO 146 TI

                          Коментар


                            #28
                            нови пулове,нови лагери основни и биелни ,нови сегменти и естествено всички възможни семеринги бяха подменени с нови такива
                            Прикачени файлове
                            АLFA ROMEO 146 TI

                            Коментар


                              #29
                              мотора беше внесен от Италия и типично за тях не му е било сменяно редовно маслото.Резултата естествено беше износени лагери запушени магистрали и маслени сегменти с просвет около милиметър при допустими 0.5-0.6 десети.Износени 4 гърбици на изпускателния вал и още куп проблемиАбе мотора си беше пътник Но след цялото това миене с четка за зъби което май е около 30 работни часа дойде момента на истината............а именно вкарването в коша.За мое учудване тампоните паснаха без никакви въртели.
                              Прикачени файлове
                              АLFA ROMEO 146 TI

                              Коментар


                                #30
                                остана и малко време за разкрасяване
                                Прикачени файлове
                                АLFA ROMEO 146 TI

                                Коментар

                                Working...
                                X