Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проект: Алфа 146 Тurbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проект: Алфа 146 Тurbo

    Здравейте колеги,до скоро бях с мотор 2.0 туин спарк,който според мен е пълна каша,но взе че умря и ми писна да се занимавам с глупости.....И резултата е един мръсен мазен и много грозен мотор от Купе 2.0 16 Турбо............снимки след като го измия че ме е срам Засега мотора е разглобен за подмяна на лагери семеринги,гарнитури,измиване и каквото е нужно за да е сигурно че скоро няма да има проблеми.На първо време искам да го запаля и да се уверя че всичко е наред.Изчетох всички теми във фиат форума и долу-горе имам напредстава с какво се захващам Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Засега проблемите които съм открил са поизносени биелни и основни лагери. Коляновия вал е ок,блока, буталата и сегментите също главата е на шлайфист за проверка и смяна на гумички...............ще има и малко портване Засега проблема ми е износени гърбици на изпускателния вал......предположението е запушена маслена магистрала.За проблемите които не са обсъдени в другите теми ще питам във форума и ще разчитам предимно на вас за което предварително ви благодаря :D Та първото ми питане е какви валове да сложа..............четох че може от атмосферния мотор на купето..............И между другото ще гоня около 270-300 магарета и то със оригиналните железа и електроника. Мисля да сложа фронтален кулер,хубав блоуоф клапан,63мм генерация и хубав качествен ремап на дино.......може би при Келеша във Варна.Засега това,но първо трябва да го отремонтитам,натъпча в коша на 146 цата и да запали за което ще разчитам предимно на вас :D от няколко дни се опитвам да намеря и да си сваля литература за двигателя по възможност със схеми..............
    АLFA ROMEO 146 TI

    #2
    Re: Проект: Алфа 146 Тurbo

    Айдееее,още един изпаткал Честито колега за придобивката.Ще те помоля да качиш снимки на лагерите да ги видим на какво дередже са че така имаше едни дет уж са добре ,ама се оказа че не са добре.Износването на разпр. вал надали е от запушена маслена магистрала.По принцип тия валове са много повърхностнна циментация и ако не се регулират хлабините на клапаните както трябва ,т.е. ако се оставят натегнати го отнасят валовете.Така че според мене това ти е проблема.Струва ми се мислията невъзможна да намериш читави турбо валове,така че ще се наложи да слагаш атмосферни,а освен това и ще е по-донре с тях за изкарване на по-голяма мощност.За тях обаче ще ти трябват най-вероятно раздвижни ангренажни колела и много прецизно настройване.Турбото също ти вади 260-ина коня при идеални условия,т.е. турбото е малко,но за сметка на това си тръгва рано.Моя съвет е да я покараш така и после да слагаш по-голямо.
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #3
      значи направо да тарся валове за 2.0 16 атмосверка....... комплект с колелата че да има материял за стругаря
      АLFA ROMEO 146 TI

      Коментар


        #4
        Re: Проект: Алфа 146 Тurbo

        ivanko_rs написа:
        Айдееее,още един изпаткал Честито колега за придобивката.Ще те помоля да качиш снимки на лагерите да ги видим на какво дередже са че така имаше едни дет уж са добре ,ама се оказа че не са добре.Износването на разпр. вал надали е от запушена маслена магистрала.По принцип тия валове са много повърхностнна циментация и ако не се регулират хлабините на клапаните както трябва ,т.е. ако се оставят натегнати го отнасят валовете.Така че според мене това ти е проблема.Струва ми се мислията невъзможна да намериш читави турбо валове,така че ще се наложи да слагаш атмосферни,а освен това и ще е по-донре с тях за изкарване на по-голяма мощност.За тях обаче ще ти трябват най-вероятно раздвижни ангренажни колела и много прецизно настройване.Турбото също ти вади 260-ина коня при идеални условия,т.е. турбото е малко,но за сметка на това си тръгва рано.Моя съвет е да я покараш така и после да слагаш по-голямо.
        a бе покраи вас с ици полувината форум ще изпатка
        FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
        НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

        Коментар


          #5
          И аз от скоро се занимавам с подобна играчка само че 8 кл преработка от атмосферен и се чудя за валовете, понеже имам и турбо и атмосферни и се чудя кои да слагам. Само че аз съм по скромен - до 200 коня Хубаво е наистина да дадеш снимки на лагерите и обърни особенно внимание на средния основен - явно е доста натоварен. Щом и по спецификация го дават с по голяма сила на затягане от другите четери.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Re: Проект: Алфа 146 Тurbo

            ixibit написа:
            Та първото ми питане е какви валове да сложа..............четох че може от атмосферния мотор на купето..............И между другото ще гоня около 270-300 магарета и то със оригиналните железа и електроника. Мисля да сложа фронтален кулер,хубав блоуоф клапан,63мм генерация и хубав качествен ремап на дино.......може би при Келеша във Варна.Засега това,но първо трябва да го отремонтитам,натъпча в коша на 146 цата и да запали за което ще разчитам предимно на вас :D от няколко дни се опитвам да намеря и да си сваля литература за двигателя по възможност със схеми..............
            смъкни си ръководството за Купе от тук http://download.fiat-bg.org/Books/Coupe/За конете които искаш ще трябва да сложиш и метална гарнитура, по-голямо турбо, инжектори и бенз. помпа 255л/ч с директно захранванеЗа генерацията ако ще правиш направо скачай на 76ммЗа ремапа - задължителен е още преди да я подкараш с новите ъпгрейди.Ако сложиш зелени бош дюзи 440 кубика ще мога да ти направя чип с които да я подкараш веднага Иначе идеята за дино мапване при Келеша е идеална ако може да отделиш необходимите средства и искаш да извадиш 100% перфектна графика.
            Joro написа:
            И аз от скоро се занимавам с подобна играчка само че 8 кл преработка от атмосферен и се чудя за валовете, понеже имам и турбо и атмосферни и се чудя кои да слагам. Само че аз съм по скромен - до 200 коня
            за тези коне ще върви по-икономично и по-отрано с оригиналните турбо валове.
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #7
              Проблемът е че моите са от ланча тема, а тя е с бошовски инжекцион. И се чудя дали ще се сработят с марелито.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                Joro написа:
                Проблемът е че моите са от ланча тема, а тя е с бошовски инжекцион. И се чудя дали ще се сработят с марелито.
                а, вярно - ще трябва да се ремапне за да стане перфектно, иначе ще има не дотам добри смеси.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #9
                  всички лагери са в това състояние.......изглеждат като замазани.........абе така или иначе ги сменямвала е перфектен според шлайфиста,извадихме му и ламаринените тапички и го почистихме и отвътре.......малее какви неща се бяха утаили вътре
                  Прикачени файлове
                  АLFA ROMEO 146 TI

                  Коментар


                    #10
                    следващ проблем е ухо на скоростната кутия което е изкъртено.......зная че и от други модели италянки мога да взема въпросния капак,но не знам кои са те........ако някой разполага с излишен такъв капак го купувам
                    Прикачени файлове
                    АLFA ROMEO 146 TI

                    Коментар


                      #11
                      за всеки случай цъкнах и кофичките под разпределителните валоведве от тях са доста зле и точно те бяха под износените гърбици.Останалите са поучукани но според мен ще карат........
                      Прикачени файлове
                      АLFA ROMEO 146 TI

                      Коментар


                        #12
                        Колега, извинявай за офтопика, ама тази скоростна кутия с тази дупка ми изглежда позната. Да си ги купувал с двигателя от бургаско, случайно?А за пуловете на повдигачите - може да ги завъртиш наобратно - двустранно закалени са, ама така или иначе ще регълираш клапани с новите валове, така че не се знае колко от тях ще останат.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          а ету тук ще влиза мотора вече няма да е 100 % Алфа Ромео Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                          Прикачени файлове
                          АLFA ROMEO 146 TI

                          Коментар


                            #14
                            [quote="Joro"]Колега, извинявай за офтопика, ама тази скоростна кутия с тази дупка ми изглежда позната. Да си ги купувал с двигателя от бургаско, случайно?Ами мотора го купих от приятел,който май от там го купи.........имаш ли някаква информация за тоя мотор,освен че е в много лошо състояние
                            АLFA ROMEO 146 TI

                            Коментар


                              #15
                              а ето това еположението в момента http://img688.imageshack.us/i/0092v.jpg/
                              АLFA ROMEO 146 TI

                              Коментар

                              Working...
                              X