Здравейте , както се вижда съм пресен тук.. и искам да трансформирам напълно Fiat Brava 1.4 12v 80к.с.До сега не съм си имал работа с фиат затова съм и тук! Като казвам "трансформирам" го казвам буквално! Автомобилът ще се намаже много като оптичен и силов тунинг ! Бюджета е скромен , така че нямам намерение да се отпускам много !Така ще започна от двигателя като цяло искам да постигна нещо около 250-300 кончета като мощност и няма ли да е по-добре да се монтира V-образен мотор?За екстериора работя по собствен проект и нямам нужда от помощ за момента.Искам да я налея с съвременно оборудване като навигация , парктроник и т.н е желая да разбера вашето мнение и предложение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проектът BRAVA!
Collapse
X
-
"бюджетът е скромен" противоречи на "250-300 кончета"...без турбина не виждам как ще ги постигнеш. а за В-образен пък ти трябва и различно турбо. един от вариантите е 5-цилиндров мотор.разбира се можеш да ползваш употребявани части и турбина, но тогава колата няма да е толкова надеждна. ако ще е само за шоуто и няма да я ръчкаш - тогава наистина може и с малко пари...пожелавам ти успех, това са дейности, които трябва да те радват...
В сервиза съм!

-
Re: Проектът BRAVA!
Колега браво за ентусиазма,но вместо да наливаш пари в тази кола си вземи нещо новичко или което може да бега.Като гледам нещата които искаш да правиш с тази "скомен" или както си писал достатъчен бюджет едва ли ще се справиш-поне 7000-8000 ще ти трят за да се напраи като хората.А човек захване ли се с такъв проект парите никога не са достатъчни.В този ценови диапазон ще намериш нещо ако не голяма бегачка то доста по съвременно.Ти си знаеш все пак-Успех в начинанието!casper написа:Здравейте , както се вижда съм пресен тук.. и искам да трансформирам напълно Fiat Brava 1.4 12v 80к.с.До сега не съм си имал работа с фиат затова съм и тук! Като казвам "трансформирам" го казвам буквално! Автомобилът ще се намаже много като оптичен и силов тунинг ! Бюджета е скромен , така че нямам намерение да се отпускам много !Така ще започна от двигателя като цяло искам да постигна нещо около 250-300 кончета като мощност и няма ли да е по-добре да се монтира V-образен мотор?За екстериора работя по собствен проект и нямам нужда от помощ за момента.Искам да я налея с съвременно оборудване като навигация , парктроник и т.н е желая да разбера вашето мнение и предложение
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Re: a
Колега,от думите ти виждам,че халхабер си нямаш от силов тунинг без да се обиждаш.Как ги мислиш тези филми и представа си нямам,ако си решил да покачиш конски сили с лепенки ,може и да стане към 250-300 коня...Съвета ми е друга кола или 20вт с гарет т3/т4 къстъм колектор,чип генерация и може да хванеш над 250кончета,но всичко това според мен е миражcasper написа:няма нищо сложно в направата на точно този екстериор.....както казах въпроса ми е основно към силовия тунинг...а това дали имам книжка не мисля че е решение нито на моите нито на твоите проблеми :D

Got nos?
Коментар
-
Re: a
времето ще покаже! Относно лепенките няма да стане тъй като важат само в ПК....по двигателя ще се работи в Бургас , по оптиката в с.Роза ( ямболско ) интериора и оборудването ще ги правя лично аз!sUkI написа:Колега,от думите ти виждам,че халхабер си нямаш от силов тунинг без да се обиждаш.Как ги мислиш тези филми и представа си нямам,ако си решил да покачиш конски сили с лепенки ,може и да стане към 250-300 коня...Съвета ми е друга кола или 20вт с гарет т3/т4 къстъм колектор,чип генерация и може да хванеш над 250кончета,но всичко това според мен е миражcasper написа:няма нищо сложно в направата на точно този екстериор.....както казах въпроса ми е основно към силовия тунинг...а това дали имам книжка не мисля че е решение нито на моите нито на твоите проблеми :D
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар