Дай да ги видим разопаковани тези джантета.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Срам ме е да ги покажа в сегашното им състояние(шегичка-не са чак толкова зле).Нямам нови техни снимки,но джантите може да се видят на предишната страница.Сега съм в процес на търсене на песъкоструй и прахово боядисване.За разлика от само 20мм. в спирачните дискове се видях в приключение[джанти-без фланци стават само от Turbo(моделите след 96г.), гуми-205/45/16(по големи и по ниски едва ли ще е безопасно да се сложат].Ако всичко по спирачките не ми беше налично едва ли тепърва щях да се занимавам заради съмнителното подобрение в спирачния път.dancoo написа:Дай да ги видим разопаковани тези джантета.
Коментар
-
Днес се разходих до сервиза на Хеед91 за един бърз информативен дино тест и резултатите са на снимките.Установи се че гумите нямат добро сцепление с валците и след третия опит решихме да не губим времето на осталите участници.Другата седмица ако са готови джантите може да има и по добър резултат.Сериозно се заемам с поръчката на бензинова помпа за турбо мотора(сегашната е от атмосферния) защото сместа определено беднее при по продължително налягане от турбокомпресора.Сервиза и персонала определено заслужават похвала за добре организираното мероприятие. Ето и снимките:
.
Коментар
-
Поздравления за резултата :D Идеята ти да си смениш бензиновата помпа от атмосферка-та ще ти е само в полза (вземи си walbro gss341 или gss342 и няма да сбъркашkaci написа:Днес се разходих до сервиза на Хеед91 за един бърз информативен дино тест и резултатите са на снимките.Установи се че гумите нямат добро сцепление с валците и след третия опит решихме да не губим времето на осталите участници.Другата седмица ако са готови джантите може да има и по добър резултат.Сериозно се заемам с поръчката на бензинова помпа за турбо мотора(сегашната е от атмосферния) защото сместа определено беднее при по продължително налягане от турбокомпресора.Сервиза и персонала определено заслужават похвала за добре организираното мероприятие.
).Как разбра, че смесите ти са бедни? До колкото знам Влади (оператора на дино-то) днес не закачаше широколентовата сонда при меренията (освен ако изрично не си го помолил де, пък и на графиките смеси не се виждат).
Коментар
-
Това с буксуването, лично ли го видя или са приказки от някой, който е разочарован от цифричките показала колата му и по тоз начин си обяснява нещата? :D Не ти ли се струва странно как коли по нема и 200 коня (да не кажа че масово са и под 150) са се спукали от буксуване и не са могли си покажат целия потенциал, пък на същото дино са мерени коли по 400 коня на предно, 500+ на задно и 700+ коня на 4х4 :D А и много е интересно как кола на 3-та или 4-та при 6000+ оборота буксува като изоглавена?WhitePower написа:и така както днеска дочух 50 % от колите са боксували на валците
)смени дино стенда и ще разбереш колко коня си
Коментар
-
И на мен ми е чудно как така буксуват :Pbiser_as написа:Това с буксуването, лично ли го видя или са приказки от някой, който е разочарован от цифричките показала колата му и по тоз начин си обяснява нещата? :D Не ти ли се струва странно как коли по нема и 200 коня (да не кажа че масово са и под 150) са се спукали от буксуване и не са могли си покажат целия потенциал, пък на същото дино са мерени коли по 400 коня на предно, 500+ на задно и 700+ коня на 4х4 :D А и много е интересно как кола на 3-та или 4-та при 6000+ оборота буксува като изоглавена?WhitePower написа:и така както днеска дочух 50 % от колите са боксували на валците
)смени дино стенда и ще разбереш колко коня си

Got nos?
Коментар
-
Бензиновата помпа задължително ще се сменя.Преди време пусках и тема с молба за нейна снимка за коректно определяне на модела,но явно никой никога не я снимал.Определено ми се искаше да взема кит за Coupe(помпа,цедка....) но излизат два модела за Фиат(GSS340 и GSS341) и май за най сигурно ще демонтирам за сверяване моята помпа.Разликите в моделите се виждат на снимката.Вчера на теста не бе закачано нищо и освен мощност друго на графиките няма(дори няма и въртящ моментbiser_as написа:Поздравления за резултата :D Идеята ти да си смениш бензиновата помпа от атмосферка-та ще ти е само в полза (вземи си walbro gss341 или gss342 и няма да сбъркашkaci написа:Днес се разходих до сервиза на Хеед91 за един бърз информативен дино тест и резултатите са на снимките.Установи се че гумите нямат добро сцепление с валците и след третия опит решихме да не губим времето на осталите участници.Другата седмица ако са готови джантите може да има и по добър резултат.Сериозно се заемам с поръчката на бензинова помпа за турбо мотора(сегашната е от атмосферния) защото сместа определено беднее при по продължително налягане от турбокомпресора.Сервиза и персонала определено заслужават похвала за добре организираното мероприятие.
).Как разбра, че смесите ти са бедни? До колкото знам Влади (оператора на дино-то) днес не закачаше широколентовата сонда при меренията (освен ако изрично не си го помолил де, пък и на графиките смеси не се виждат).
) .Смесите са мерени преди около месец и като първо нещо бе сменен температурния датчик.Поведението на колата се подобри,но има още какво да се желае.След смяната на помпата ще се възползвам от предстоящите "промоционални" понеделници в Хеед.Относно диното-това е първото ми такова и мислех че хората посещават такива места за да се забавляват
Ще се окаже обаче че това е място което е родилно за безмислени спорове и клипчета с отвратително качество :D .Надявам се утре в тунинг форума да има графики и резултатите на всички участници.
Коментар
-
Разликата (по спомен) между gss341 и gss342 е само в разположението на входа и изхода на помпата (при 341 са от една и съща страна при 342 са разминати).Според мен, която и да вземеш стига към нея да има правилен размер цедка, няма да ви е голям проблем да я наместите в кафеза на мястото на оригиналната (walbro-то е с по-малък диаметър от оригиналния бош-може да ви се наложи някак да я укрепите).А на дино-то не беше закачано нищо допълнително, щото просто щеше да отнеме прекалено дълго време за всяка кола, пък и все пак идеята беше да се видят мощни автомобили, а не да се правят настройки и диагностики
Коментар
-
Вече си имам и графика на която обаче нещо ме тормози
Оградената зона нещо не ми харесва.Някой може ли да коментира стръмността(само не искам да чувам че точно там турбото започва да си върши работата).Опитах се да намеря и дино резултат на Купе със стоков мотор за сравнение-трудна работа,само французите ми изпратиха нещо което прилагам за сравнение.Иначе най вероятно помпата ще е GSS340.Още проучвам дали с нея няма да се наложи да сменя и горивния регулатор.
Коментар
-
Бууст контролер допълнително не е слаган.Оставих си заводската система(на снимката).Налягането генерирано от турбото е 1бар с овърбууст 1,2бара(скоро не съм го виждал толкова).Понеже модела Walbro който мисля че е за мен се води "high pressure fuel pump" и дебита и е 255l/h(почти два пъти колкото фабричната помпа за Купе) останах с впечатлението че стандартния горивен регулатор няма да се справя успешно.Това обаче са си мои предположения(по скоро опасения).biser_as написа:Какъв е буустконтрола на колата ти?Прави ли овърбууст?Ако не искаш да вдигаш налягането на горивото, каква е причината да сменяш регулатора на горивото с новата помпа?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар