Докато чакам гумите реших да поразкрася малко и двигателя.Полирането на капака над бобините ми отне около 20часа труд(къртовски) и резултата е видим на снимките.Отказах се от идеята за боядисване на капака на клапаните в цвета на колата и другата седмица се надявам капака да е в традиционния червен цвят.Ето и снимките:Резултат след водна шкурка(2500 и 3000)
.След полиране с два вида пасти(приличат на пастел)
.На тази снимка може да се види монтиран и да се сравни състоянието на алуминия преди и след полирането
.
.След полиране с два вида пасти(приличат на пастел)
.На тази снимка може да се види монтиран и да се сравни състоянието на алуминия преди и след полирането
.

От днес вече официално сме червеноглави.Извадих душата на хората с песъкоструя и праховото боядисване и за един ден капака ми бе боядисан. Пак имаше голям зор докато изчистя боята от надписите.Тия от Фиат определено не могат да правят качествени отливки.За да се полират надписите трябваше да се отнеме от алуминия поне 2мм.Ако някога пак правя подобно нещо на Фиат-направо при фрезист.Следват и малко снимки:След премахване боята от надписите 














Коментар