Забивам една дебела права тръба, и решавам проблема, ся дори и турбината звучи по друг начин......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
ФЕРАРИСТ написа:взето около 20-30 сантима силиконови маркучи на свръзките сумарно - 4 са общо по 4-5-6 сантиметра всеки - 100 пъти ги проверих за пукнатини и прочее.......понеже имах подобен червен маркуч на същия диаметър който е и входа на турбината, срязах 50 сантиметра от него - право във входа на турбото, и в края сложих МАФа, и на него К&N-чето.....обаче не помислих че тоя маркуч въпреки че по специфик е до 2-3-4 бара или нещо от сорта, определено е твърде мек за да издържи на обратното налягане което се получава когато турбото засмуче юнашки при 4-5к обм.......явно се сплесква отведнъж, и се получава всичко това.....
май всеки е минал през подобен проблем, при мен един път засмукваше тубата-щит около K&N филтъра, но веднага я хванах по AFR-a че заби и направи 9-ка, това при умерено настъпване, при пълно направо ми сплеска конусния филтър, че го оправях после
Това на път за Калояново и се наложи тунинг мод от обръчи от клонки да държат щита да не се засмуква по филтъра
Коментар
-
Неска я поразчупих така веднъж дваж до прекъсвач, малко богата ми държи сместа, иска си качествено мапване, гтек2 не е за тая турбина в момента......страхотно върви и фучи, обаче съединителчето сякаш приплъзна веднъж дваж, в петък ще слагам боядисаното ГТА валео, ще помолим любезно Ици да каже как се прави усилен притискател, ще си купя плочки и на стария ще накова малко керамика......DJ_STIVAN написа:Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
:D Ами от два притискателя се прави един, но този вариант е адски брутален и за ежедневка е ... трябва да натиснеш за да разберешФЕРАРИСТ написа:ще помолим любезно Ици да каже как се прави усилен притискател, ще си купя плочки и на стария ще накова малко керамика......
мисля че с този от ГТА и керамични плочки ще ти удържа на предно без да изпуска.
Коментар
-
Ся като се замисля, впредвид мераците на жената да кара от време на време тая кола, нежеланието от моя страна тва да се случва и обстоятелството че буля е само 45 кила, мисля че "долен ляв педал" с тия характеристики ще е предостатъчен да ме остави единствен властелин на тва чудовище......1912 написа:седалката наистина скърца като натискаш щото е ползваш за опора
иначе интересния момент идва по някое кръстовище като ти трябва да го задържиж малко повече
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Бъди сигурен, че щом го натисне два-три пъти и ще се откаже от колата :DФЕРАРИСТ написа:Ся като се замисля, впредвид мераците на жената да кара от време на време тая кола, нежеланието от моя страна тва да се случва и обстоятелството че буля е само 45 кила, мисля че "долен ляв педал" с тия характеристики ще е предостатъчен да ме остави единствен властелин на тва чудовище......1912 написа:седалката наистина скърца като натискаш щото е ползваш за опора
иначе интересния момент идва по някое кръстовище като ти трябва да го задържиж малко повече
Коментар
-
Пробвай първо с ГТА-то, сигорно си чел,че английските колеги си карат 300коня с тях без проблеми. Иначе има и вариант за леко усилване на стандартния като се модне мястото където лагерува диафрагмата. Вдига се с до 30% капацитета. Колата със стоковите дюзи ли е богата или с 440-ките. Ако е с 440-ките пробвай със стоковите. Те трябва да държат до 320 коня. Незнам вече ГТЕК2 на какво дути ги помпи.ФЕРАРИСТ написа:Неска я поразчупих така веднъж дваж до прекъсвач, малко богата ми държи сместа, иска си качествено мапване, гтек2 не е за тая турбина в момента......страхотно върви и фучи, обаче съединителчето сякаш приплъзна веднъж дваж, в петък ще слагам боядисаното ГТА валео, ще помолим любезно Ици да каже как се прави усилен притискател, ще си купя плочки и на стария ще накова малко керамика......DJ_STIVAN написа:Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Днеска сложихме ГТА съединителя, стария беше на конци вече......440 дюзи не съм ги ползвал, със стоковите и 4 баров бенз регулат беше много богата, върнах оригиналния......DJ_STIVAN написа:Пробвай първо с ГТА-то, сигорно си чел,че английските колеги си карат 300коня с тях без проблеми. Иначе има и вариант за леко усилване на стандартния като се модне мястото където лагерува диафрагмата. Вдига се с до 30% капацитета. Колата със стоковите дюзи ли е богата или с 440-ките. Ако е с 440-ките пробвай със стоковите. Те трябва да държат до 320 коня. Незнам вече ГТЕК2 на какво дути ги помпи.ФЕРАРИСТ написа:Неска я поразчупих така веднъж дваж до прекъсвач, малко богата ми държи сместа, иска си качествено мапване, гтек2 не е за тая турбина в момента......страхотно върви и фучи, обаче съединителчето сякаш приплъзна веднъж дваж, в петък ще слагам боядисаното ГТА валео, ще помолим любезно Ици да каже как се прави усилен притискател, ще си купя плочки и на стария ще накова малко керамика......DJ_STIVAN написа:Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Малко да раздвижим темата.........тия дни дойде епромчето но чак днес сварих да поразръчкам колата.......мапа е за 1.4 налягане.....Проблема е следния.....на теория откакто сложих другата турбина, не съм я ръчкал зверски на първа, и не знаех какво е поведението, както помните наскоро се усетих що ми падаше така бууста.....сега съм с ръчния контролер, с който взех колата.....на първа на 4-5-6к обм(не мога да определя точно оборотомера шава бързо) се получават едни юнашки забивания за части от секундата, все едно някой слага прът в двигателя - появи се и на втора веднъж дваж, трета и 4 са много по добре от преди мисля, макар че ще трябва някой корекции да се правят, малко богата се ръси сместа.....на втора забелязах че като качи 1.4 и започва да пада към 1, тва сварих да видя засега.......ще трябва да съм сигурен че всичко при мен е наред преди да карам хайванина да коригирва нещо но мапа че да не се изложим.....в понеделник ще надуя блоуофа да видя дали държи за всеки случай да съм сигурен......Другата гадна драма е че на 160 такива вибрации идват от предницата че ме е страх чак да натискам повече, баси носачи, амортис, дискове, всичко е сменено, гумите с джантите смених, същата работа - тресе че чак плаши......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар