Няма от къде другаде да мине пътя... всичко е нагъчкано на макс.. ако се даде с коляно веднага назад... отиваме право в филтъра на климатика....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Отказах я най-вече защото продавача се оказа ЛЪЖЕЦ! От всичките видове помияри най мразя лъжците! Единственото вярно нещо което се разбра от телефонния разговор беше че има антифриз в първи цилиндър! След като се оказа че и продавача има няколко тона по тъмна кожа нещата ми станаха ясни!DogForLife написа:Като гледам колко е слънчева, бая сериозен трябва да е проблема...след като човек минал през твоя проект я отказва.Мен ако питаш най много я отваря табелката на вътрешното огледало :DФЕРАРИСТ написа:Кармъзъто много я отваря тая кола.....Ще ми е интересен резултата, но аз не бих си губил времето с това!Иначе кулера наистина е станал добре. Мисля че вече ти е време за тази броня! 10% отстъпка мога веднага да ти уредя.Не пречи обаче да питам и за допълнителна!DJ_STIVAN написа:Относно кулерите... вчера монтирах един 600х300х76 на купе и направо му заспа... мисля да мернем скоро налягане... на входа и на изхода да видим... какъв ще е пада на налягането.... Кулера влиза идеално зад бронията.Питаш ли при мен как станаха нещата! Предницата на Купето направо е празна сравнение с тази при мен! Аз на твое место нямаше да правя извивките над рога и тези около радиатора!DJ_STIVAN написа:Няма от къде другаде да мине пътя... всичко е нагъчкано на макс.. ако се даде с коляно веднага назад... отиваме право в филтъра на климатика....
Коментар
-
Тва е единственото място... като се затвори капака в момента... фара се допира до тръбата....стоковия път също минава от там... даже стоковата тръбата там е сплескана... точно заради фара.Снимката е от моята кола, която си е със сток кулера... до месец и аз ще съм със същия (600х300х76)Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Отпред едни ладови ( 0.5см) и паснаха идеално... но само защото са ЕТ30... иначе щеше да има играчка доста.Купето има доста работа по него... , но до лятото ще е готово... към 270-280 кончета ( аз повече и неискам) Иначе това на което сложих кулера... ще го правим към 320 коня на 1.1 бар.. повече нещем,че да не строшим мотора. сега е 300 на 1 бар.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Хихихихи,туй за акуто го открих и аз преди повече от 3 години.Много удобно,даже като ти дават ток някой път и като отвориш багажника и гледат такаФЕРАРИСТ написа:Със същия кулер съм, но на 100 - 600-300-100.......Нямате си представа колко място се отваря под капака, като си закарате акумулатора в багажника......особенно ако сами си правите нещата по колата......
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ако мерите налягане преди и след кулера, мисля че е добре да си направите експеримента да премерите и от изхода да кулера(или входа) до дросела.....по правило се счита че всеки 90 градусов завой намаля мощноста с 3-5%.....заради пада на налягането.......DJ_STIVAN написа:Относно кулерите... вчера монтирах един 600х300х76 на купе и направо му заспа... мисля да мернем скоро налягане... на входа и на изхода да видим... какъв ще е пада на налягането....Мда, адски удобно е.....ivanko_rs написа:Хихихихи,туй за акуто го открих и аз преди повече от 3 години.Много удобно,даже като ти дават ток някой път и като отвориш багажника и гледат така
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Колега, тоя двигател ще настине от тоз кулер бе.... пък аз си мислех,че моя е прекалено голям за целите ми...ФЕРАРИСТ написа:Със същия кулер съм, но на 100 - 600-300-100.......Нямате си представа колко място се отваря под капака, като си закарате акумулатора в багажника......особенно ако сами си правите нещата по колата......
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
И с презавиване на задницата,особено късите италянски хечбеци.Така че едни килограми в повече отзад си е перфектно,да не говорим и че не е толкова климатично натоварен акумулатора,което оказва влияние върху дълголетието му.ФЕРАРИСТ написа:Стига бре - и без тво предното има достатъчно кахъри с недозавиването....Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Бих преживял малко повече лаг, за сметка на по хладен въздух......макар че при положение че ще слагам и водната инжекция за всекидневна употреба, може би малко прекалих, но това е положението......все пак колата ще е за кеф, драга не ми е по душа....DJ_STIVAN написа:Колега, тоя двигател ще настине от тоз кулер бе.... пък аз си мислех,че моя е прекалено голям за целите ми...
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар