След няколко дни май ще се наложи да пускам нова тема! Най вероятно заглавието ще е "Първото Coupe Limited Edition във България" Ще го регистрирам и тук че е резил да го няма българското знаме!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Накрая реших въпреки всичко да го взема! Състоянието не ме удовлетворява, но мисля че ще стане един чудесен екземпляр! Според продавача има издухала гарнитура и съответно антифриз в първи цилиндър! Като дойде ще проверя дали е така или антифриза влиза през дроселовата клапа! За съжаление се оказа че сервизната книжка липсва и е наличен само червения ключ.По телефона имаше и книжка и три ключа! Това ме ядоса и отказах колата.После обаче се оказа че парите ще се върнат при мен някога,а за банков превод трябваше да платя големи такси.Реших че е по добре да загубя някакви пари влагайки ги в колата, отколкото да ги дам на банка! Кулера си седи на Бравото което най вероятно пак ще бъде лишено от части и с отложено съживяване заради Купето! Така ще ми мине живота в разни въртележки :D Експерименти ли искаш да правиш?
Коментар
-
Мда, ама сега първо трябва да поогледам найстина ли е толкова лагаво тва турбо, или нещо не е както трябва.....от 2300 до 3300 ми дреме на 0.2 бара, повече от 4к обм не го гърчих, днеска сложих Уалброто, 4 баровия рег на бенза, довечера ще гледам да бодна тва дето уж за Гтек 2 чип го взех, може би ще мога и 440те дюзи да сложа.......ще контактувам и с прехваления Флеа, да видим как ще направим нещата с него......ще трябва и зацепването да си проверя.......взех си пети, ако ти трябват свирни......kaci написа:Експерименти ли искаш да правиш?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Виж ИЦИ може да ти каже кога флоува това турбо,защото той е със същото.Ама според мен.. слагай GTEC 2-ката и дюзите и щом имаш иновейт...ако всичко е наред моце да си даваш гас... Само незнам дали ще ти издържи съединителя...П.П Незнам дали знаеш, ама тоя съединител който си поръчал е биядисан Alfa GTA съединител....Аз мислех да слагам такъв, ама незнаех коко държ, ся поне ще кажеш как е с него.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Мда, са съединителя знам, но ми изпадна евтино, а и ми трябваше да сложа някакъв, а тоя дето сваля мисля да му накова керамика, и да му втвърдя приситкателя......Ици беше постнал някъде снимки на притискатели или тема имаше нещо......ама и на тва ще му дойде времето, в сегашния все още има хляб, по английската фактура е сменен края на 2009 година.....DJ_STIVAN написа:Виж ИЦИ може да ти каже кога флоува това турбо,защото той е със същото.Ама според мен.. слагай GTEC 2-ката и дюзите и щом имаш иновейт...ако всичко е наред моце да си даваш гас... Само незнам дали ще ти издържи съединителя...П.П Незнам дали знаеш, ама тоя съединител който си поръчал е биядисан Alfa GTA съединител....Аз мислех да слагам такъв, ама незнаех коко държ, ся поне ще кажеш как е с него.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Това с малкото налягане хич не ми харесва! Аз не бих карал колата така! От малкото което прочетох за това турбо(нали и аз мисля след време Бравото да е с такова) и това което са споделили ползващите го хора трябва да имаш близо бар при около 3500об/м! Не знам със стоковия колектор ли си и дали там(в колектора) не дреме малък проблем! Съмнявам се при монтаж без правилно мапване това турбо да работи така както би ти харесвало! За мен твоя човек е Лейтън(Flea).За съжаление е на майната си(по скоро ние сме ама...)Знай че малко бави отговорите и ако вече си го питал а отговор няма-изчакай още няколко дни и ако не получиш отговор ще му пиша и аз(досега винаги ми е отговарял).Предполагам си проверил няколко пъти турбопътищата,маркучите до и от соленоида и нямаш пропуск на въздух!Ако си слагал и от тези механичните тъпотии за регулиране на налягането виж дали си го направил правилно както е показано тук .
Коментар
-
Не съм проверявал нищо все още, днеска се прибрах от СФ, взех колата, правише и се генерация, изх колектор и кулера......както и пътищата.......довечера ще легна да се разровя по всичко.....найстина много бавно прави налягане, сега сложих гтек2 чипа и я закарах малко над 4-4300обм, вдигна бар и половина, 10ка афр, но ми прави впечатление че го вдига много рязко, стои от 2500 до 3400 на 0.2 постоянно, и изведнъж нагоре.....гейта също ще трябва да видя.....ще спи жената довечера сама явно......kaci написа:Предполагам си проверил няколко пъти турбопътищата,маркучите до и от соленоида и нямаш пропуск на въздух!Ако си слагал и от тези механичните тъпотии за регулиране на налягането виж дали си го направил правилно както е показано тук .Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Лягай при жената защото нощните проверки не водят до нищо! Имаш събота и неделя да се занимаваш! Имам един нов гейт който ако не се лъжа ставаше и за тази турбина! Ще го намеря и ще видя какво пишеше на него(имаше два или три вида).Бравото ми се държеше по същия начин - няма,няма и запали гумите! Отвратително за каране. С мапването би трябвало да свалят лага с близо 1000об/м. Топлия охлюв беше 0.64 нали?Моя се оказа стандартния гейт 7psiФЕРАРИСТ написа:.....ще спи жената довечера сама явно......
.Вариантите са:1 2 3 4Майче ще купуваш електронен буст контролер!
Коментар
-
При мен имам още на 1-ва близо 1.5 бара, само че работата с настройките на еку-бууст контрола е страшно специфична и явно в тоя случай със стоковия чип нещата не пасват хич за ГТ турбото.Другият вариант е да има нещо нередовно с настройката и управлението на самия гейт и да е отворен постоянно.Ники, с тия 440цц дюзи как ще настроиш колата? То ти трябва мапване в реално време, няма да стане с Гтек чип.При 3000 об/мин има поне 1 бар
Коментар
-
Е аз просто си ги имам бре, теоретично мога и да не карам с тях, мога и с тях, все още нямам набелязан вариант, гтека просто ми е за експеримент........иначе събирам всякакви мнения, предложения и идеи за мапване, мапери, и прочее.....ПП - Значи вече първото дето установих е че гейта не е затварял добре, имаше поне милиметър и нещо свободен ход........натегнах го на милиметър и нещо стегнатост - тоест от затворено положение, навих още 1.5 мм - ако пренадува ще върна малко мисля......ici написа:Ники, с тия 440цц дюзи как ще настроиш колата? То ти трябва мапване в реално време, няма да стане с Гтек чип.При 3000 об/мин има поне 1 бар
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Чакам с нетърпение резултатите от корекцията
ici - това налягане при тези обороти просто кефи :D Ако и при мен е така.....Да попитам и за петите! Направи ли ти впечатление дали следват точно профила на гърбиците?При моите пети не ми харесва как седят! Имам едни подозрения за валовете!Слагам снимки на моите пети и как изглеждат нещата когато са монтирани!
Коментар
-
Налягането определено идва по рано, и по равномерно, няма го тоя застой на 0.2 бара както преди, макар че се усеща лаг......не си играх да настроя буст контролера, щото исках до сервиза да ида, там да на манометър да намеря една отправна точка от 1 бар.......мойте пети не съм ги пробвал още, тия дни ще е това, ще ти постна и снимки също......kaci написа:Чакам с нетърпение резултатите от корекцията
ici - това налягане при тези обороти просто кефи :D Ако и при мен е така.....Да попитам и за петите! Направи ли ти впечатление дали следват точно профила на гърбиците?При моите пети не ми харесва как седят! Имам едни подозрения за валовете!Не съм спец мапер, но само по едни настройки ли може да се направи вятъра да задуха по рано????Пикчърс.....http://www.polyurethan.me/my/DSCF2680.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2681.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2682.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2684.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2687.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2688.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2689.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2694.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2692.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2693.JPGhttp://www.polyurethan.me/my/DSCF2695.JPGici написа:При мен имам още на 1-ва близо 1.5 бара, само че работата с настройките на еку-бууст контрола е страшно специфична и явно в тоя случай със стоковия чип нещата не пасват хич за ГТ турбото.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар