Здравейте,Моя съединител го усещам че вече съвсем тръгва да сдава багажа и да плъзга. Въпроса е че не искам да слагам обикновен, защото новия пак ще хлъзга. При положение че колата се кара доста в задръствания, кое според вас е добър вариант за съединител. Да търся някакъв усилен, да си купувам керамичен или да си набия керамични плочки на моя. Целта е максимално да се запази полусъединителя. Какви са вариантите за усилен притискател за да може да се кара с обикновен диск и става ли много тежък педала на съединителя с такъв притискател.Това което съм намерил до сега е усилен на sachs на доста висока цена, като дори не могат да ми кажат до какви Nm държи.http://www.sachsperformance.com/EU/s...-2-2.htmПри положение че пружините при jtd-то не са на диска а на маховика, какъв е шанса да се запази полусъединителя с керамиката.За развитието на темата четете от 7-ма страница нататък: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=90Редектирано заглавие по молба на автора и!Виделин Райчинов
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Re: Керамичен съединител за Bravo JTD
Бих ти оговорил на въпросите,но преди това обясни моля те какво имаш в пред вид под името полусъединител.Кое точно наричаш полусъединител,защото аз знам че има само съединител в колата.vsd написа:Здравейте,Моя съединител го усещам че вече съвсем тръгва да сдава багажа и да плъзга. Въпроса е че не искам да слагам обикновен, защото новия пак ще хлъзга. При положение че колата се кара доста в задръствания, кое според вас е добър вариант за съединител. Да търся някакъв усилен, да си купувам керамичен или да си набия керамични плочки на моя. Целта е максимално да се запази полусъединителя. Какви са вариантите за усилен притискател за да може да се кара с обикновен диск и става ли много тежък педала на съединителя с такъв притискател.Това което съм намерил до сега е усилен на sachs на доста висока цена, като дори не могат да ми кажат до какви Nm държи.http://www.sachsperformance.com/EU/s...-2-2.htmПри положение че пружините при jtd-то не са на диска а на маховика, какъв е шанса да се запази полусъединителя с керамиката.
-
Абе стига с тази мнителност.Няма никакво спамене.Наистина не те разбирам.От първия ти пост сшващам,че имаш нещо в пред вид в механизма на съединителя,който наричаш полусъединител.Затова ми се искаше да обясниш по точно какво имаш в пред вид.Ако имаш в пред вид маниера на каране в който се използва полусъединител,това е друго нещо.Уточни по подробно,за да не говорим за различни неща.vsd написа:СПРИ ДА СПАМИШ.Полусъединител е това между спирачката и съединителя.
Коментар
-
Наистина не разбирам.Свикнал съм да се изразявам точно и в случая не разбирам какво точно има в пред вид.Не виждам нищо лошо да го обясни с думи прости.Само за спамене си мислите.emzo написа:Стефане, наистина ли не разбираш какво има предвид колегата под полусъединител ? Или просто шанс да му спамнеш темата ?
Коментар
-
Егати,аз ли съм толкова тъп,че не мога да разбера къде се намира този полусъединител и как може да липсва ако го е турила фирмата.Излиза че е нещо което може да се слага и маха??emzo написа:Аз покарах брава с керамичен съединител, не буксуваше, но при потегляне колата подскачаше/тресеше.За мен тази кола ще е мъка да се кара в задръствания.Едно на 90% липсваше полусъединителя.
Коментар
-
Много съжалявам ако така го възприемаш.Излиза,че говорим и се мъчим да се разберем на различни езици.Ка да си обясня израза:липсва полусъединител,освен нещо което го е имало и вслучая някой го е махнал.Нито мога да си обясня къде се намира този полусъединител,нито как може да се слага и маха.Какво коства да обясниш на човек какво точно имаш в пред вид с този начин на изразяване,за да не те разбирам неправилно.Явно има нещо различно в разбиранията по този въпрос между мен и вас и недуразомението се изчиства с обяснение.emzo написа:Просто ще приема, че се правиш на интересен/оригинален.
Коментар
-
Айде стига спам бе колега. Още в първите часове по ДВГ су учи какво е това. Ясно и точно - Отпускаш плавно съединителя, при което той зацепва плавно и преплъзва за до се избегне рязкото предаване на въртеливия момент на маховика към скоростната кутия (първичният вал). А дано ме разбра. Или сега ще търсим маховици и валове?Stefan Hadjov написа:Много съжалявам ако така го възприемаш.Излиза,че говорим и се мъчим да се разберем на различни езици.Ка да си обясня израза:липсва полусъединител,освен нещо което го е имало и вслучая някой го е махнал.Нито мога да си обясня къде се намира този полусъединител,нито как може да се слага и маха.Какво коства да обясниш на човек какво точно имаш в пред вид с този начин на изразяване,за да не те разбирам неправилно.Явно има нещо различно в разбиранията по този въпрос между мен и вас и недуразомението се изчиства с обяснение.emzo написа:Просто ще приема, че се правиш на интересен/оригинален.
Коментар
-
Моля някой модератор да изтрие мненията на Хаджов.Emzo, от sachs след 2 месеца ми казаха, че не знаят на колко Nm точно държи техния съединител, ама било повече от на оригиналния. Също и притискателя им е усилен и ставал малко по-твърд педала на съединителя. Но не можаха да ми кажат точни цифри за нищо освен за цената.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар