vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
23 е диаметъра на вала, 20 е брой шлици а последното 20 е пак брой на шлиците.Значи твоят притискател отделя на натиск, феродовият ти диск е без демпферни пружини и си с ония тежък маховик с демпфери?Най-добре виж в някой каталог за съединители дали притискател от Фиат Дукато или Ланчиа Делта/Дедра 8В турбо няма да се окаже същият.Може по каталог да не се разбере, но най-добре с твоя притискател в ръка да сравниш.По принцип трябва да е дадена силата му на притискане в dNm , нещо от порядъка на поне 600 dNm трябва да е или казано с други думи около 600кг сила.Такъв притискател може да удържи около 350-400 НмПри теб колко е предполагаемо?
-
Сетих се и за притискател на Алфа 3.0 6 цилиндрова, мисля 600-650кг сила беше.Ако може да разбереш дали притискателят и става за твоята ще е опция.Делта/Дедра турбо с диск отделящ на натиск е 550-580 кг доколкото се сещам.Като разбереш кой от тези дискове ти става, може да му търсиш усилен вариант от разни рейсинг производителиА колко ти е предполагаемият въртящ момент?
Коментар
-
Така като си правя аналогия с бензиновите турбалани, тоя момент би трябвало да се държи добре с притискател 500кг сила.За да се ориентираш горе-долу, нов притискател 235мм с феродов диск и 600кг сила успява да държи 400НмТука по наблюдение на нашите турбо-италианки дето караме с керамични дискове на 230мм и притискатели 550-600кг( не мога да кажа със сигурност кой е, защото са няколко варианта и не съм ги сверявал с каталог) , едната държи безгрижно близо 400Нм, а другата на около 450Нм оттърва сериозноvsd написа:За Nm предполагаемо са 270-280.
Та затова си мисля, че хубав нов стандартен или усилен +30% за да не умалее във времето ще ти е достатъчен.Относно металокерамиката, тя е с коефициент на триене "мю"около 0.7, феродото е около 0.4, но реално какво се случва със силата на триене, понеже двата варианта дискове са с различна площ на триене, е сложно да се каже.
Коментар
-
феродовия сменян ли е, ако да дали се е сработил, а ако е стар и е буксувал преди, се е поопекъл и това влошава доста сцеплението муemzo написа:Нов Валео (колко е хубав не знам, от Тех Ко) пак буксува.
Да допълня и как се сработва съединител при толкова натоварени мотори.Не трябва да се напъва с много газ за да не буксува докато не се улегне изцяло. Иначе при пробуксуване с високи обороти феродото се опича и вече не държи толкова а по маховика и притискателя се образуват закалени петна, които също пречат на доброто сцепление. Сработването на феродото става основно при леки потегляния на полусъединител или при контролирано даване на газ на висока предавка по нагорнище като се следи да не боксува постоянно, тогава няма опасност да се запали и да направи горещи петна по притискателя и маховика.
Коментар
-
u_bo
това е добре да се пусне като важна тема !ici написа:феродовия сменян ли е, ако да дали се е сработил, а ако е стар и е буксувал преди, се е поопекъл и това влошава доста сцеплението муemzo написа:Нов Валео (колко е хубав не знам, от Тех Ко) пак буксува.
Да допълня и как се сработва съединител при толкова натоварени мотори.Не трябва да се напъва с много газ за да не буксува докато не се улегне изцяло. Иначе при пробуксуване с високи обороти феродото се опича и вече не държи толкова а по маховика и притискателя се образуват закалени петна, които също пречат на доброто сцепление. Сработването на феродото става основно при леки потегляния на полусъединител или при контролирано даване на газ на висока предавка по нагорнище като се следи да не боксува постоянно, тогава няма опасност да се запали и да направи горещи петна по притискателя и маховика.
Коментар
-
При него е сменен комплект - притискателя, диска и лагера и пак буксува, а комплекта за браво jtd го дават да държи до към 270 Nm (това го знам от един пост на BO) и порди тази причина си мисля че моята е там някъде или малко отгоре.Това което намерих за сега е че на acura vigor диска е 230мм.В темата споменаваме дискове 230 и 235мм, тези 5мм разлика проблем ли са.Как да разбера дали ако си взема диск за друга кола, ще може да му се прехвърли главината.А данните за това с каква сила е притискателяот къде могат да се намерят.Ако дадете и някой каталог да гледам от него, цена няма да иматеici написа:феродовия сменян ли е, ако да дали се е сработил, а ако е стар и е буксувал преди, се е поопекъл и това влошава доста сцеплението муemzo написа:Нов Валео (колко е хубав не знам, от Тех Ко) пак буксува.
Друго което се сетих да питам. Дебелината на диска как да я уцеля да е еднаква като на моя.
Коментар
-
http://www.clutchdistributors.co.uk/...co.uk/home.php Виж двата линка има някакви усилени съединители.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Пише, че снимките са само за илюстрация. Също и че не доставят то тукvsd написа:Мерси, писах им един мейл да видим какво ще кажат. Странно ми е че и на трите комолекта за браво или брава jtd на снимките дисковете имат пружини.
Пробвай с втория линк виж там какво ще кажат.
Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Да, видях го това за снимките. Инaче не е проблем доставка до Англия и от там някой да ми го прати. Само не знам колко ще е доставката на 15кг пакет
Ама това да ми е проблема.Обаче и идеята на ici за кевларен диск от амерка и притискател от алфа ми се струва доста добра, а и май ще излезе на половин цена.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар