veskol написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.4 gt с Т3
Collapse
X
-
Днес доиде и вала които обаче се оказа от 1,4 уно турбо и в деиствителност клапаните ще отварят с един милиметьр и пет десети по малко зареди лифта на вала но както Орлин каза ще компенсираме с налягане
.Работата по сабирането се спьна заред две замазани резби на тялото утре ще правя усилени болтове 8мм а ако не задьржи минаваме на 9мм болт.А относно реглажа на тоз вал по датата го дават 0,35-0,45 всмукателен и 0,45-0,55 изпускателен както смятам да регулирам.Направи ми впечатление,че пуловете които бяха неса надписани както при ланчата например всеки си има дебелина която е написана на самия пул,данеби там кадето са регулирали досега вала даса ползвали железа с марка стомана 3 :D
успеха цена няма.
Коментар
-
Много благодаря за съветите, ама в крайна сметка отива на ремонт. Не за друго ами поради липса на мангизи. Правя я и колкото издържи толкоз, после ще купуваме нова. Взел съм и хубав клапан да я разтоварва, ще я карам на около 0.9 - 1 налягане и ще се надявам да издържи повече.WhitePower написа:гарета е едно ихито е друго 90 % са със сцепени топли части , и е една от малкото турбини който се въртят със 250000 оборота което е почти максимума за турбиниВ наща хубава страна, майката ни се ........!
Коментар
-
пуловете имат само от едната страна надпис и ако са го сложиили с надписа нагореveskol написа:Днес доиде и вала които обаче се оказа от 1,4 уно турбо и в деиствителност клапаните ще отварят с един милиметьр и пет десети по малко зареди лифта на вала но както Орлин каза ще компенсираме с налягане
.Работата по сабирането се спьна заред две замазани резби на тялото утре ще правя усилени болтове 8мм а ако не задьржи минаваме на 9мм болт.А относно реглажа на тоз вал по датата го дават 0,35-0,45 всмукателен и 0,45-0,55 изпускателен както смятам да регулирам.Направи ми впечатление,че пуловете които бяха неса надписани както при ланчата например всеки си има дебелина която е написана на самия пул,данеби там кадето са регулирали досега вала даса ползвали железа с марка стомана 3 :D
) се е изтрилцели се към иделаните 0,4 на 0.5 или малко по хлабави но не и по стехнатидемек 0.45 или 0.55
Power Under Pressure
Коментар
-
Ха-ха, оказа се, че тукашните майстори са безпомощни. След всичките приказки от сорта "само я свали и ще я напрайм" като я свалих вече на могат да я напраят. Добре, че намерих друго, на сносна цена. А вярно ли е според вас, че ихито е по-добро от гарет като марка по принцип, не точно за на пунтото турбината?В наща хубава страна, майката ни се ........!
Коментар
-
След регулирането на клапаните благодарение на това че имам пулчета от три глави ланчови
,впечатлението ми, от вала е задоволително(мернахме е с G-tech-a)ще направя и клип да пусна.Маслото с което щесе кара вече,(след минаването на повече от 2000км с минерално)е сменено заложих на пьлна синтетика yacco 15W50 competition.Реших даси оправя парното досега го подминавах като задьлжение но вече е време
(копих ме е с спукана пита)играта е жестока почнах с идеята,че не е кои знае какво но в краина сметка таблото трябва даго няма ако искам да карам зимата :D а тое едни пластмаси ,едни щипки ,чудеса ужас утре продалжавам давидиме докаде ще я докараме.
успеха цена няма.
Коментар
-
полена трябва да е под кората зад компютъра иначе за радиаторчето на парното , просто незнаете във какъв филм си се вкючил како казва Жорко " главата под волана , краката на седалката и търсиш болта да го развиеш преди да си припаднал "и моето е за смяна и не се наемам да го мсеня - това си е 2 дена нонстоп работаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower , там първо търсих но го няма
(даже съм си снимал ECU-то за по нататъчен матрял мисля че ще ти трябва
)Иначе разглобих и всичко около клапата за въздуха в купето и там няма единствения варянт е да е някаде около централната конзола вътре до самот орадиаторче, но според мен изобщо няма...Ако някой някога някаде е сменял такова ще съм атски благодарен да ми каже за Punto GT 97-ма с клима каде е филтъра
А за таблото съм сигурен 4е е атската пръчка ама....

Коментар
-
Да ще кача и снимки таблото вече го няма и колата прилича на "tsunamskoto punto" :D тази операция е адска не е истина един ден сваляне цял без почивка,но сега имам други коли за ремонт и обекта е в застои докато нямам цял ден даму отделя.Засега и аз несам стигнал до тоз филтьр апак таблото както казх го няма може да е в някоя от онези черните кутиики до питата за парнотоTuning Mode написа:Колега и аз съм на този етап със таблото и радиаторчето за парно та ако правиш подробни снимки ще съм ти благодарен от свалянето и вече свалено
Колата ти с климатик ли е ? Случайно ако е да успя да намериш прословутия поленов филтър защото за мен е мистерия все още къде седи? 
,иначе е с климатик и моя "субект"
успеха цена няма.
Коментар
-
Колега направо ще си ми безценен ако ми нащтракаш снимки и ако намериш тоя филтър, защото аз вече съм почти сигурен че от фият са се изложили и такаф няма в наще коли... Но дано греша деveskol написа:Да ще кача и снимки таблото вече го няма и колата прилича на "tsunamskoto punto" :D тази операция е адска не е истина един ден сваляне цял без почивка,но сега имам други коли за ремонт и обекта е в застои докато нямам цял ден даму отделя.Засега и аз несам стигнал до тоз филтьр апак таблото както казх го няма може да е в някоя от онези черните кутиики до питата за парнотоTuning Mode написа:Колега и аз съм на този етап със таблото и радиаторчето за парно та ако правиш подробни снимки ще съм ти благодарен от свалянето и вече свалено
Колата ти с климатик ли е ? Случайно ако е да успя да намериш прословутия поленов филтър защото за мен е мистерия все още къде седи? 
,иначе е с климатик и моя "субект"

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар