veskol написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.4 gt с Т3
Collapse
X
-
krasio.323 написа:по каталог намерих на няколко места го дават 15.9 на 400метра
Да това време за кола стандарт, е много добре но това ,че няма и секунда от времената разлика преди подобренята и сега не е случаино
Значи аз споменах за денивелацята и тя е наистина доста
онзи ден засичахме един GOLF ,които е с подобрения в колектора генерация ,чипнат е и т.н,наи доброто време което даде е 16.75...не казвам ,че е база за сравнение но колата на писта може би ще е 14...
успеха цена няма.
Коментар
-
след няколко направени старта до сега се усешта ,че сьединителя не издаржа почна да буксува.По принцип досега несме го отваряли даго видим какьв е щое но ,като колата трагна се усешташе ,че е добре нямаше проблеми като сега ,даите идея за някав по свестен диск които ще искара.успеха цена няма.
Коментар
-
ot advenchar car ли ???щото знам къде има спирачни дискове но усилени притисктели не съм срещал моя е дайкин ,а ето и контактитеVarna9000 Varna - BULGARIAkaramfil 28 tel/fax: +359-52-300810adventurecarbg@abv.bgici написа:Black Diamond са с най-ниската цена от реномираните, на около 200 паунда идва целият комплект със органичен диск, усилен притискател и лагер.По хубаво и евтино от това няма.Power Under Pressure
Коментар
-
Малко движение по темата на пунтото,докато чакаме разпределителния вал които сменихме в началото на проекта и направения компромис с реглажа на клапаните вала пак е греда
,а прес това време доиде помпата която взехме от фиат купе турбо.Днеска е поставих в тялото на стоковата помпа, с малко преправяне помпата стана ок,а сега тьрся инжектори около 300/320 сс.Намиратмисе едни такива или 340 са някаде непомня колко бяха по каталога точно от интеграле 8v, на някои ако му вьршат работа бих ги разменил с високо омни,утре вала трябва дае тука и продалжаваме с смяната му но този пьт ще има реголиране на клапаните
даите мнение в какви хлабини даги оставя.
Прикачени файловеуспеха цена няма.
Коментар
-
Здрасти колега,гледам в темата нагоре, че си сменял турбото преди няколко месеца?! Мойта "пунта мара" изпуши днес сериозно. Кво ще ме посъветваш да се пробвам ли да го ремонтирам или за ново да гледам. И ако може да дадеш малко контакти и цени ще съм благодарен!В наща хубава страна, майката ни се ........!
Коментар
-
във никакъв случай не си рециклирай ихито - хвърлени параи на вятъра , след една година е аутвече 2 клиенти се тюхкат че не са си купили нова по голяма турбина а са рециклирали старата за една кофа париHitreca написа:Здрасти колега,гледам в темата нагоре, че си сменял турбото преди няколко месеца?! Мойта "пунта мара" изпуши днес сериозно. Кво ще ме посъветваш да се пробвам ли да го ремонтирам или за ново да гледам. И ако може да дадеш малко контакти и цени ще съм благодарен!Power Under Pressure
Коментар
-
Е то хубаво по-голяма турбина ама и тя е една шапка пари, а е свързана и със смяна на много други неща. И то ако почнеш да смяташ турбо 1300лв, кулер 200-300лв, ауспух 400-500лв една торба съединения и тръби и те станаха 3 бона. А пък аз не искам да я правя бегачка като твойта (много е яка м/у другото, евала), искам да си върви както досега. Ко ще ме посъветваш?В наща хубава страна, майката ни се ........!
Коментар
-
сложи си по голяма турбина и като искаш да си върви като до сега не я надуваи просто ихито се върти със около 250000 оборота , не питай каккъв баланс иска а във софия нема кой да я нпарай че да държи повече от 6-8 месецаHitreca написа:Е то хубаво по-голяма турбина ама и тя е една шапка пари, а е свързана и със смяна на много други неща. И то ако почнеш да смяташ турбо 1300лв, кулер 200-300лв, ауспух 400-500лв една торба съединения и тръби и те станаха 3 бона. А пък аз не искам да я правя бегачка като твойта (много е яка м/у другото, евала), искам да си върви както досега. Ко ще ме посъветваш?Power Under Pressure
Коментар
-
Aми спецялно за стоковата на пунтото незнам дали има кои дае барне качествено но,аз сам доволен от ремонта на т3-то излезнами около 550лв. но е с 360 градусов опорен лагер които е специялно за налягания над 1,2 бара клингерите са други втулките абе ремонта е толкова защото се води реисингов по думите на човека които е прави ако искаш мога дати дам телефона му на лично дате светне по вапроса с ихито.Hitreca написа:Здрасти колега,гледам в темата нагоре, че си сменял турбото преди няколко месеца?! Мойта "пунта мара" изпуши днес сериозно. Кво ще ме посъветваш да се пробвам ли да го ремонтирам или за ново да гледам. И ако може да дадеш малко контакти и цени ще съм благодарен!успеха цена няма.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар