Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на изпускателни системи:

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    не ме разбирай погрешно, в този сервиз си правя ежедневката , да работят бързо и добре но когато става дума за тунинг , тези неща се правят с колата на място и има много разглобяване мерене правене , пак мерене пак пасване , изработката на фланците , също се прави на специализирани машини който там нямат , както и да е не се заяждам защото сме си писали много пъти и си ми давал инфото което ми трябва но тунинга е сериозно нещо и не като да смениш генерацията на една кола за тръби знам вече къде има , въпроса е че малко хора имат аргон и желание да изработват къстъмизирани колектори и изпускателни системи иначе успех с бизнеса
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      2000 20v turbo написа:
      01 написа:
      WhitePower написа:
      01 написа:
      2000 20v turbo написа:
      Чи интересно ама! Правите значи и истински тунинг, ама не се хвалите с него, пък се хвалите с лъскавите си украшения или по-скоро аксесоари /за задните гърнета иде на реч /, или пък с тегличите си, ама как бъде Та конкретно по темата, изпускателен колектор за фиат 2000 20V турбо - с такъв можем ли да се похвалим - аз че имам такъв, а Вие, че сте ми го направили, ако да, дайте да видим някой такъв или подобен изпускателен колектор, напишете /може и на лични/ и цена и те така
      Всеки се хвали кой с каквото има и може, нали?В случая това, което пиша е информация.Това с колекторите може да се реши само на място, да се види имаш ли турбини, нямаш ли, да се изчисли и да се уговори цена.Едва ли очакваш да ти отговоря сега тук,без колата да е видяна и да се разбере какво и как точно се иска.След понеделник, звънни на тел: 0888936590 и се уточни кога и как да са види колата.Благодаря за интереса.
      Стига глупости , понеделника звЪня веднага, Нали ходих до дружба сеРвиза ви ( при разсадниците ) и ги питам правите ли неръждавейка ???гледаха учудено и казаха - от неръждавейка не правим нищо !втори въпрос - а тръби имате ли - отговор НЕдавай адреса, искам къстъм колектори и преправен доунпайп на турбината с изработка на фланците ( на водосруйка - 1 см. и 2 см. ( дебелина )давай и адреса
      Абе колега, тръби неръждавейка има в складовете, на няколко километра от сервиза в който си отишъл.Не държим такива работи на склад.Пратих те там, за да разговаряш с колегите, които правят такива неща, а не да ми пишеш че говоря глупости.Не е хубаво това.Ако могат- могат, ако те приемат- приемат, ако не могат и не те приемат, това е.Това е сервиз за ауспуси,който понякога извършва такива услуги и се обадих и предупредих колегите,че може и да отидеш там.Между впрочем, има сайтове с подобни глезотии, на които можеш да си поръчаш желания детайл и да се монтира в сервиз или да си го монтираш сам.Някои си решават въпроса и така.Аз направих това, което ми е работата.Благодаря ти за интереса, нека останем с приятни отношения и взаимно уважение.
      Ами, за да сте коректни, сменете заглавието на темата със примерно"Ремонт на ауспуси", а не "Тунинг .....системи...." За това така се получи всички отговори в темата Ви са "Не е хубаво така" Пак питам това ли очаквахте от тази тема във този форум - зарибяващо заглавие и само негативизъм по ваш адрес НЕ Е ХУБАВО ТАКА
      Понятието ТУНИНГ е неопределено и широко, което включва действия/които извършваме/, свързани с промяна на изпускателната система, с определени нестандартни и немасови цели.Тунинг е, да изградиш или преработиш стандартна изпускателна система, с тръби Ф 60 мм, или да махнеш всички или някои от гърнетата, така както желае клиента? Много пъти, специфични колектори са направени именно в тази сервиз, където ви насочвам и то само от един човек, захващащ се с подобна дейност.Той има вътрешно желание и настройка да върши такива неща.Колега, не ме карай да лъжа,че в нашите сервизи не се прави тунинг на ауспуси- това не е вярно.Повечето от автомобилите бегачки минават или при нас, или при колегите от Крафт.Този който говори и се интересува от тунинг на ауспуси, знае това, сервизите за ауспуси в София и страната , масово не разполагат въобще с машини за огъване, раздуване на тръби, което си е елемент от тунинга.Че само влезте в сервизчета, съоръжени с оксижени-там се извършва тунинг, свързан с това, да ви откраднат катализатора.,Няма сервиз за ауспуси в страната, имащ машина за огъване на тръби неръждавейка/за огъване без деформация на тръбата/, а в тази тема става въпрос именно за това.Тръбите от неръждавейка се огъват на специални, много скъпи и редки машини с дорници за огъване на тръби от ф50-60 мм,каквито имат големите мебелните производители и тези, които правят фитинги за ВИК.Това явно не се знае от колегата и от останалите , а и не е необходимо от да се знае.В този смисъл, въпросът и коментарите на тема "туниг неръждавейка" не са въобще за тази тема,но явно колегата не знае това.Подобни колекторни възли се произвеждат от крайно ограничен кръг силно специализирани фирми, каквито тук в страната няма.Те са и доста скъпи, факт който се знае.В нашия сервиз в Дружба,колегата към който ви пратих, има опит в изчислението и направата на такива колектори, което си е явен тунинг.Той практически е единствения във фирмата,между 15 човека ауспухчии,с голям натрупан опит в тази насока и това което направих , беше, да ви пратя към него.Целта не беше да се получават негативни оценки по мой или нечий друг адрес.Насочих ви, към сервизи с опит и оборудване, каквито в София са тези-нашите сервизи и сарвизите на Крафт.Постигнах целта, гарнирана с малко негативизъм, който по моему,е неоснователен.Проблемът не е в името на темата, а тръгна от това изречение:"Та конкретно по темата, изпускателен колектор за фиат 2000 20V турбо - с такъв можем ли да се похвалим - аз че имам такъв, а Вие, че сте ми го направили, ако да, дайте да видим някой такъв или подобен изпускателен колектор, напишете /може и на лични/ и цена и те така[/quote]"И "те така" , в цяла България няма "сервиз", който да покрие веднага очакванията на колегата, той вероятно е разочарован от това, и насочва негативите към мен-човека който иска да му свърши работата и след това, с достойнство и удоволствие да му прибере парите.Аз лично съжалявам за това.Скоро, ще правим машина за огъване на тръби с дорник,което ще разшири доста кръга на възможностите ни в такава насока,но това ще коствува време и доста пари.Още веднаж благодаря, за коментариите,дали живот на темата.Сега сте информирани повече.

      Коментар


        #18
        WhitePower написа:
        не ме разбирай погрешно, в този сервиз си правя ежедневката , да работят бързо и добре но когато става дума за тунинг , тези неща се правят с колата на място и има много разглобяване мерене правене , пак мерене пак пасване , изработката на фланците , също се прави на специализирани машини който там нямат , както и да е не се заяждам защото сме си писали много пъти и си ми давал инфото което ми трябва но тунинга е сериозно нещо и не като да смениш генерацията на една кола за тръби знам вече къде има , въпроса е че малко хора имат аргон и желание да изработват къстъмизирани колектори и изпускателни системи иначе успех с бизнеса
        Благодаря ти от сърце!Дразнещо е да не можеш да свършиш работа, то в случая е факт. :D :D Дразнещо е също, да не можеш да прибереш и парите,което също е факт. :D :D

        Коментар


          #19
          WhitePower написа:
          не ме разбирай погрешно, в този сервиз си правя ежедневката , да работят бързо и добре но когато става дума за тунинг , тези неща се правят с колата на място и има много разглобяване мерене правене , пак мерене пак пасване , изработката на фланците , също се прави на специализирани машини който там нямат , както и да е не се заяждам защото сме си писали много пъти и си ми давал инфото което ми трябва но тунинга е сериозно нещо и не като да смениш генерацията на една кола за тръби знам вече къде има , въпроса е че малко хора имат аргон и желание да изработват къстъмизирани колектори и изпускателни системи иначе успех с бизнеса
          А Баш
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар

          Working...
          X