sa6o_gt написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най-добре тунингованите фиaти в страната
Collapse
X
-
Ммма Орлине, това което смяташ, че не се отнася за турбо автомобилите, по същия начин и режими се отнася и за атмосферките-изобщо за коли работещи с narrow band ламбда сензор
При режими на пълна газ и над определени обороти, както и при студен старт, ЕКУ-то изобщо нему дреме какво показва ламбда сондата, просто то работи в съвсем други режими тогава :D Мойто лично мнение е, че тия уреди връзващи се към обикновенната ламбда сонда са общо взето безсмисленни като информация (просто едно лъскаво и светкащо уредче)-можеш да си гледаш дали сондата ти си мени сигнала бедно-богато (демек е горе-доле в час още) и дали при пълна газ показва богата смес, но колко точно е богата или колко бедна един Господ знае :D
Коментар
-
Биска , за колко е сместа - нема как да разбереш но за това че една ламбда работи можеш да разбреш от този уред лесно , демек ако на пълната гас тя показва бедно и колата не тругва - значи е бедна иначе уреда е пълен кенеф за турбо колите като цяло , щото там дали е 12,5 , или 11.5 има значение а на една атмосферка и дреме +-1за студения старт до 50 градуса колата работи по таблица + корекция за температурата за сместа и предварение като сиггнала го взима от температурния но след като сондата мине 180-200 градуса тя започва да отчита и компа започва да я слуша в почти целия диапазон , и долкото знам за 155 цата дори и на пълната гас сондатата пее в хора и компа я слишушка , щото след смяната на сондатат колата излетя направо а като я махна става зле и след консултация с видни алфаджии казаха че сондата пее през цялото време освен ако не е в авариен режим компаbiser_as написа:Ммма Орлине, това което смяташ, че не се отнася за турбо автомобилите, по същия начин и режими се отнася и за атмосферките-изобщо за коли работещи с narrow band ламбда сензор
При режими на пълна газ и над определени обороти, както и при студен старт, ЕКУ-то изобщо нему дреме какво показва ламбда сондата, просто то работи в съвсем други режими тогава :D Мойто лично мнение е, че тия уреди връзващи се към обикновенната ламбда сонда са общо взето безсмисленни като информация (просто едно лъскаво и светкащо уредче)-можеш да си гледаш дали сондата ти си мени сигнала бедно-богато (демек е горе-доле в час още) и дали при пълна газ показва богата смес, но колко точно е богата или колко бедна един Господ знае :DPower Under Pressure
Коментар
-
Орлине, аз никъде не съм твърдял, че ЕКУ-то не работи в closed loop режим и не коригира впръскването спрямо показанията на ламбда сондата, мма почти всички режими, не са ВСИЧКИ режими, пък и тогава, когато принципно най-много ни интересува сместа и е от голямо значение за мотора ( при WOT ) повечето ЕКУ-та минават в open loop режим и не ги брига изобщо какво показва туй нящо narrow band ламбда сондата
Дори мисля има и ЕКУ-та, който при пълна газ игнорират и сигнала от дебитомера също :D В интерес на истината и аз знам, че при Алфа (мисля с ТС двигатели) ЕКУ-то коригира по сигнала от ламбда сондата при всички режими, мма и ти ще се съгласиш, че с работата на тия ЕКУ-та не се изчерпва принципа на работа на ЕКУ-тата при всички останали автомобили, а и в случая става въпрос за ДВГ на Фиат :D
Коментар
-
Е като са така ЕКУ-тата на атмосферките (имат ламбда контрол в целия диапазон на обороти и при всички натоварвания), що като им смениш валовете с по-агресивни, портнеш им главата, доработиш им всмукателната система, сложиш им качествена генерация и т.н., после за да има нужния ефект и колата да е в час, трябва да им мап-неш ЕКУ-то? :D То нали си има дебитомер или МАП, има си ТПС, ламбда сонда дето си я следи, къф му е проблема, само да се оправя?
Мма най-добре, дай да не превръщаме темата в некъф спор и на двама ни е ясно, че тия уреди са пълен ташак на къфто и да е автомобил и общо взето са неква светкаща и горе-доле безсмислена джаджа
, която по-скоро може си я ползваш за некъф вид диагностика на ламбда сондата отколкото за каквото и да е друго.
Коментар
-
а точно това ми трябваbiser_as написа:и общо взето са неква светкаща и горе-доле безсмислена джаджа
, която по-скоро може си я ползваш за некъф вид диагностика на ламбда сондата отколкото за каквото и да е друго.
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
не знам ама когато двама си ги мерят не си го бутам ......там,ама започвате тема различна от зададената!!!!WhitePower написа:за италянките е доказано , че с преебана сонд върви по малко дори и на пълната гас защото работи по една таблица , а ако откачиш сондта и светене чека е по друга , същото важи ако сондата е мързелива , казах че екуто слуша ламбдата през целия диапазон и ако нещо не го кефи не върви добре и прави леки корекции на сместа , все пак не можеш да излезеш от таблицата , другото е че имаш период на самоубочаване на екуто , ако ламбдата не е в часbiser_as написа:А ти, много ли си сигурен, че на атмосферните двигатели, в целия работен диапазон и натоварвания, ЕКУ-то извършва корекции на сместа, въз основа на показанията на ламбда сензора? :DWhitePower написа:Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
какво ще научи което следва че този уред може да ти даде инфо колко ти е зле ламбдата и какво мери и можеш да си направиш съвсем относителна оценка на това какво се случва и защо се случва но не и да определиш точната смес
Коментар
-
прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така
ако не да во вадя
може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата
)разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сонди
Power Under Pressure
Коментар
-
от едно интериорно украшение си стана цял роман, ама пък съм благодарен че ми разяснихте некои работи,ама сега ако ми кажете каде са си сложа и дачика за маслотоWhitePower написа:прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така
ако не да во вадя
може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата
)разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сонди
:D цена нема да имате
иначе ето малко снимки от прогреса.Ще има и волтметър до тях,да уточния ,че цвета е само докато зглобя колата .Чакам мнения та дори и негативни
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
на мен лично не ми харесва където си сложил предните колонки,уредите за измерване,мое мнение е ше бъде по добре ако вместо колоните на предните прозорци сложиш уредите, просто са много далече от шофюрското място и едва ли имаш толкова добра видимост,иначе съм виждал твоито брависимо по улиците на благоевград и много радва окото,Успехbravite написа:от едно интериорно украшение си стана цял роман, ама пък съм благодарен че ми разяснихте некои работи,ама сега ако ми кажете каде са си сложа и дачика за маслотоWhitePower написа:прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така
ако не да во вадя
може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата
)разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сонди
:D цена нема да имате
иначе ето малко снимки от прогреса.Ще има и волтметър до тях,да уточния ,че цвета е само докато зглобя колата .Чакам мнения та дори и негативни 
Коментар
-
a бе пласмасата е боядисана и си седи там ама как сам слагал тоя ""аирбаг" сам я махнал.иначе имам един замисъл и за нея ама от толкова замисли вече немога да я сглоба тая кола половин година :D боята ще е с цвета на купето само искам да я посглобя и да я укосоря ,тая боя е да не седи по китGbGz написа:баце тая пласмасата на цд то няма ли да я напраиш вече
другото когато го завършиш тогава ще коментирам ,защото сега нема смисалкакъв цвят ще го пръснеш 
иначе мнението което търса е дали става нещо по интересно от обикновено браво
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
колега радвам се че ти харесва бравото ,доколкото за колоните ми се струва че ще станат по добре като се боядисат , иначе уредите не ди исках да са на гредата поради факта че на всяка кола са наредени там пък и много силно ми светятBeAsT BRAVO HGT написа:на мен лично не ми харесва където си сложил предните колонки,уредите за измерване,мое мнение е ше бъде по добре ако вместо колоните на предните прозорци сложиш уредите, просто са много далече от шофюрското място и едва ли имаш толкова добра видимост,иначе съм виждал твоито брависимо по улиците на благоевград и много радва окото,Успехbravite написа:от едно интериорно украшение си стана цял роман, ама пък съм благодарен че ми разяснихте некои работи,ама сега ако ми кажете каде са си сложа и дачика за маслотоWhitePower написа:прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така
ако не да во вадя
може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата
)разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сонди
:D цена нема да имате
иначе ето малко снимки от прогреса.Ще има и волтметър до тях,да уточния ,че цвета е само докато зглобя колата .Чакам мнения та дори и негативни 
иначе едно табло от браво за сравнение
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар