Добре имам питане.... намерих същия петак 20 винтила - турбо и много се замислям дали ще се сабере под капака на Пунтака ми ? Ако трябва с много зор и мъки но после ще е уникат !Разделих темата от тази за Мареата.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2.0 20V Турбо на Пунто?
Collapse
X
-
2000 20v turbo написа:Hegko написа:Добре имам питане.... намерих същия петак 20винтила - турбо и много се замислям дали ще се сабере под капака на Пунтака ми ? Ако трябва с много зор и мъки но после ще е уникат !Виж как е запълнен ДВГ отсека на Мареата и сам си отговори :D
Бих ти прероръчал да намериш едно купе от Браво. С прецакан двигател мисля че има доста.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
С пари и нерви всичко стааВиж тука за сверка: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_9636_0.htmlЗа да виждаш снимките мисля че тряя да имаш регистрация! Може да се почерпи доста инфо от тая тема за такива като тебе.
Коментар
-
Добре.... сега съм в процес на събиране на средства .... имам колата ( която е дизел ) и невероятно много ме дразни !Двигател ще намеря след известно време. Любопитно ми е дали ще се сабере този двигател 2.0 20в турбо или някой 4 Цилиндров 2.0 16в турбо( защото е по малък )? Аз лично съм се навил толкова защото обожавам 5 цилиндровите и характерния им звук. Направо умирам за такъв двигател! Само ме е страх да не си хвана белята и д ане успея с проекта макар и да имам огромното желание ! Мисля си дали някои ще се навие да ми помогне след известно време като започна ?Punto 1.7 TDsx 94
Коментар
-
колега мога да ти пожелая успех със проекта макар че това със 2.0 20V ще е наистина доста трудно аз имам такова bravo и под капака няма много място камо ли за punto а иначе звука на петака наистина е убиствен но звука не караедна кола да върви повече а и до сега единпат ми се отдаде възмозност да чуя звук на 2.0 20V TURBO и звука му не беше толкова як като на атмосферката!! а иначе във мобилето бях гледал такав двигател от блъснато купе !Даже и се обадих на момчето за него мислех да го слагам на HGT-то но се отказах защото кутията му е ударена а тя е доста спесифична за модела и е със 6 скорости а и има шпер заради турбото ! А има и едно 16 V turbo само 4е във Търново пак във мобилето там не съм звънял но ако искаш обади се и питаи ! макар че и за него си мисля че няма да стане защото купето типото и бравото са на една и саща база а пунтото на корено различна !А относно за ланчата във форума във ланчия там ми се струва че нещата не се правят както трябва но това си е лично мое мнение!карам Спаска ламята
Коментар
-
fena написа:колега мога да ти пожелая успех със проекта макар че това със 2.0 20V ще е наистина доста трудно аз имам такова bravo и под капака няма много място камо ли за punto а иначе звука на петака наистина е убиствен но звука не караедна кола да върви повече а и до сега единпат ми се отдаде възмозност да чуя звук на 2.0 20V TURBO и звука му не беше толкова як като на атмосферката!! а иначе във мобилето бях гледал такав двигател от блъснато купе !Даже и се обадих на момчето за него мислех да го слагам на HGT-то но се отказах защото кутията му е ударена а тя е доста спесифична за модела и е със 6 скорости а и има шпер заради турбото ! А има и едно 16 V turbo само 4е във Търново пак във мобилето там не съм звънял но ако искаш обади се и питаи ! макар че и за него си мисля че няма да стане защото купето типото и бравото са на една и саща база а пунтото на корено различна !А относно за ланчата във форума във ланчия там ми се струва че нещата не се правят както трябва но това си е лично мое мнение!Значи аз някъде в другата тема за Мареата бях написал въпреки мнението на някои колеги, че една турбо конверсия, си е е....ло майката и Х.Й! Сега го пиша пак - първо, за да има успех ти трябв ДВГ-то комплект /кутия с полуоските, ЕКУ, всички датчици, с тоците пък ква е лудница...../ И единия вариант е ти да си имаш "абер" от коли и някой да ти помага - по ефтиния вариант /ма не чак много ефтин/, а другия вариант е, както имаш много мерак, така да ти се намиргат и много кинти, да си оставиш колата в един сервиз и да мотивираш с финикийски знаци майсторите да вложат необходимата доза старание и любов, за да се получат нещата.
Никого не искам да отчайвам или отказвам, просто искам да помогна да знае колегата какво го чака. Щото вижте и по останалите форуми колко смели проекти има, с какви пари и желание ги почват колегите и в края на темата - ми колата /недовършена/ се продава
Що
Ами много просто или се "удря на камък" /нещо не пасва към купето, някоя карантия липсва, налагат се компромиси със здравина, безопасност ...../ или пък финансовата обосновка на проекта закуцва или неправилно заложена поначало
Двигателите 20 в атмосвера и 20в турбо са коренно различни въпреки сходния им външен вид - бутала, сегменти, биели, лагери, клапани, разпределителни валове, ск. кутии, полуоски, съединители, електроника - всичко е различно и е редно нещастни опити от сорта на "бодване на едно турбо" на атмосверен двигател въобще да не се правятЗначи, като цяло -Първо ти трябва кола донор, която да ти е на разположение по време на цялата конверсия -Добър майстор, който знае с какво се захваща-Пари /не на последно място/Това е мойто скромно мнение!И ще завърша поста си с това, че до колкото е по силите ми ще помагам ако започнеш да правиш това, за което /за сега/ само пишеш
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Мойто мнение,че по-евтино ще ти излезе да си земеш цялото Браво с все двигателя....този "проект" ще ти стъпи доста пари , а и както спомена колегата в горния пост,ако не намериш МАЙСТОР,който да го направи ще те е яд ,че си пръснал толкова пари !!! Все пак ще е интересно да следиме,ако се захванеш и успехППС : А след това ще трябва да ходиш в КАТ да пререгистрираш ДВГ-то,че ако те спрат за справка и не отговаря ,после пак ядове
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар