Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.0 20V Турбо на Пунто?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2.0 20V Турбо на Пунто?

    Добре имам питане.... намерих същия петак 20 винтила - турбо и много се замислям дали ще се сабере под капака на Пунтака ми ? Ако трябва с много зор и мъки но после ще е уникат !Разделих темата от тази за Мареата.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Прикачени файлове
    Punto 1.7 TDsx 94

    #2
    Hegko написа:
    Добре имам питане.... намерих същия петак 20винтила - турбо и много се замислям дали ще се сабере под капака на Пунтака ми ? Ако трябва с много зор и мъки но после ще е уникат !
    Виж как е запълнен ДВГ отсека на Мареата и сам си отговори :D
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      #3
      2000 20v turbo написа:
      Hegko написа:
      Добре имам питане.... намерих същия петак 20винтила - турбо и много се замислям дали ще се сабере под капака на Пунтака ми ? Ако трябва с много зор и мъки но после ще е уникат !
      Виж как е запълнен ДВГ отсека на Мареата и сам си отговори :D
      С малко раздуване защо да не стане Бих ти прероръчал да намериш едно купе от Браво. С прецакан двигател мисля че има доста.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        С пари и нерви всичко стаа Виж тука за сверка: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_9636_0.htmlЗа да виждаш снимките мисля че тряя да имаш регистрация! Може да се почерпи доста инфо от тая тема за такива като тебе.

        Коментар


          #5
          Добре.... сега съм в процес на събиране на средства .... имам колата ( която е дизел ) и невероятно много ме дразни !Двигател ще намеря след известно време. Любопитно ми е дали ще се сабере този двигател 2.0 20в турбо или някой 4 Цилиндров 2.0 16в турбо( защото е по малък )? Аз лично съм се навил толкова защото обожавам 5 цилиндровите и характерния им звук. Направо умирам за такъв двигател! Само ме е страх да не си хвана белята и д ане успея с проекта макар и да имам огромното желание ! Мисля си дали някои ще се навие да ми помогне след известно време като започна ?
          Punto 1.7 TDsx 94

          Коментар


            #6
            колега мога да ти пожелая успех със проекта макар че това със 2.0 20V ще е наистина доста трудно аз имам такова bravo и под капака няма много място камо ли за punto а иначе звука на петака наистина е убиствен но звука не караедна кола да върви повече а и до сега единпат ми се отдаде възмозност да чуя звук на 2.0 20V TURBO и звука му не беше толкова як като на атмосферката!! а иначе във мобилето бях гледал такав двигател от блъснато купе !Даже и се обадих на момчето за него мислех да го слагам на HGT-то но се отказах защото кутията му е ударена а тя е доста спесифична за модела и е със 6 скорости а и има шпер заради турбото ! А има и едно 16 V turbo само 4е във Търново пак във мобилето там не съм звънял но ако искаш обади се и питаи ! макар че и за него си мисля че няма да стане защото купето типото и бравото са на една и саща база а пунтото на корено различна !А относно за ланчата във форума във ланчия там ми се струва че нещата не се правят както трябва но това си е лично мое мнение!
            карам Спаска ламята

            Коментар


              #7
              fena написа:
              колега мога да ти пожелая успех със проекта макар че това със 2.0 20V ще е наистина доста трудно аз имам такова bravo и под капака няма много място камо ли за punto а иначе звука на петака наистина е убиствен но звука не караедна кола да върви повече а и до сега единпат ми се отдаде възмозност да чуя звук на 2.0 20V TURBO и звука му не беше толкова як като на атмосферката!! а иначе във мобилето бях гледал такав двигател от блъснато купе !Даже и се обадих на момчето за него мислех да го слагам на HGT-то но се отказах защото кутията му е ударена а тя е доста спесифична за модела и е със 6 скорости а и има шпер заради турбото ! А има и едно 16 V turbo само 4е във Търново пак във мобилето там не съм звънял но ако искаш обади се и питаи ! макар че и за него си мисля че няма да стане защото купето типото и бравото са на една и саща база а пунтото на корено различна !А относно за ланчата във форума във ланчия там ми се струва че нещата не се правят както трябва но това си е лично мое мнение!
              За звука си прав! 20в турбото не звучи така, както атмосверката, но не бих казал, че е по-малко агресивен звука Значи аз някъде в другата тема за Мареата бях написал въпреки мнението на някои колеги, че една турбо конверсия, си е е....ло майката и Х.Й! Сега го пиша пак - първо, за да има успех ти трябв ДВГ-то комплект /кутия с полуоските, ЕКУ, всички датчици, с тоците пък ква е лудница...../ И единия вариант е ти да си имаш "абер" от коли и някой да ти помага - по ефтиния вариант /ма не чак много ефтин/, а другия вариант е, както имаш много мерак, така да ти се намиргат и много кинти, да си оставиш колата в един сервиз и да мотивираш с финикийски знаци майсторите да вложат необходимата доза старание и любов, за да се получат нещата. Никого не искам да отчайвам или отказвам, просто искам да помогна да знае колегата какво го чака. Щото вижте и по останалите форуми колко смели проекти има, с какви пари и желание ги почват колегите и в края на темата - ми колата /недовършена/ се продава Що Ами много просто или се "удря на камък" /нещо не пасва към купето, някоя карантия липсва, налагат се компромиси със здравина, безопасност ...../ или пък финансовата обосновка на проекта закуцва или неправилно заложена поначало Двигателите 20 в атмосвера и 20в турбо са коренно различни въпреки сходния им външен вид - бутала, сегменти, биели, лагери, клапани, разпределителни валове, ск. кутии, полуоски, съединители, електроника - всичко е различно и е редно нещастни опити от сорта на "бодване на едно турбо" на атмосверен двигател въобще да не се правятЗначи, като цяло -Първо ти трябва кола донор, която да ти е на разположение по време на цялата конверсия -Добър майстор, който знае с какво се захваща-Пари /не на последно място/Това е мойто скромно мнение!И ще завърша поста си с това, че до колкото е по силите ми ще помагам ако започнеш да правиш това, за което /за сега/ само пишеш
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #8
                Мойто мнение,че по-евтино ще ти излезе да си земеш цялото Браво с все двигателя....този "проект" ще ти стъпи доста пари , а и както спомена колегата в горния пост,ако не намериш МАЙСТОР,който да го направи ще те е яд ,че си пръснал толкова пари !!! Все пак ще е интересно да следиме,ако се захванеш и успех ППС : А след това ще трябва да ходиш в КАТ да пререгистрираш ДВГ-то,че ако те спрат за справка и не отговаря ,после пак ядове
                Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                Fiat Punto 1.2 16v LPG

                Коментар

                Working...
                X