Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се преминава от 4х98 на 4х100?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се преминава от 4х98 на 4х100?

    Здравейте колеги, от доста време си търся 16` или 17` 4х98 за бравото и то без успех та реших да премина на най-популярното 4х100. Сега искам да попитам и вас защото колкото повече се интересувам толкова по-кръсноречиви мнения чувам:1. Възможно ли е посредством фланци да се премине от 4х98 на 4х100?2. Кое е по-удачно и по-сигурно фланци или раздвижени болтове?3. Каква е приблизителната цена на тия болтове?Надявам се че ще получа отговори на тия въпроси, които да могат да служат и на останалите колеги. Благодаря за което
    Fiat Bravo 1.8GT
    http://www.vbox7.com/play:0992d053
    http://www.vbox7.com/play:8677b62c

    #2
    Re: Как се преминава от 4х98 на 4х100?

    Kirov_ написа:
    Здравейте колеги, от доста време си търся 16` или 17` 4х98 за бравото и то без успех та реших да премина на най-популярното 4х100. Сега искам да попитам и вас защото колкото повече се интересувам толкова по-кръсноречиви мнения чувам:1. Възможно ли е посредством фланци да се премине от 4х98 на 4х100?2. Кое е по-удачно и по-сигурно фланци или раздвижени болтове?3. Каква е приблизителната цена на тия болтове?Надявам се че ще получа отговори на тия въпроси, които да могат да служат и на останалите колеги. Благодаря за което
    Аз като теб в продължение на месец търсих джанти 4Х98 но безуспешно. След което реших да поръчам джанти с разтояние 100 наистина се получи добре. За целта ми трябваха само други болтове, както казваш ти раздвижени на цена 3,50 на болт. Така че не се притеснявай карам ги вече 3-4 седмици и всичко си е наред! :D
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      #3
      Отговора е лесен - не се преминава . Аз на HGT-то близо година карах с 17-ки 4 по 100мм без да имам проблем , луфт, тропане и тн. Търсил съм такива фланци , ами нямат намиране ,трябва некав строгар да ти ги направи. А тея болтове дето са някви "раздвижени" са леш , поне такива са мненията на колегите от Англия. Имало голям процент да се скъсат.
      Fiat Stilo JTD ....sold
      Volvo C 70 ....

      Коментар


        #4
        Както е дъвкато стотици пъти крайно грешно е да се слага на 98 100 и голяма част от колегите са изпитвали последствията. Това че при някои става според мен е че на една 10 годишна кола резбата доста се е разширила и 2-та милиметра си ги обира. За мен правилното решение е фланец, най-добре купен готов не да го прави стругар
        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

        Коментар


          #5
          колега , знам че с фланци повече се разбиват лагери, за болтове незнам .
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            Interceptor написа:
            Както е дъвкато стотици пъти крайно грешно е да се слага на 98 100 и голяма част от колегите са изпитвали последствията. Това че при някои става според мен е че на една 10 годишна кола резбата доста се е разширила и 2-та милиметра си ги обира. За мен правилното решение е фланец, най-добре купен готов не да го прави стругар
            къде е тази голяма част от колегите?колегата кара браво - това е 10 годишна кола. аз искам да си купя такива фланци , ще ме насочиш ли от къде?
            Fiat Stilo JTD ....sold
            Volvo C 70 ....

            Коментар


              #7
              Interceptor написа:
              Както е дъвкато стотици пъти крайно грешно е да се слага на 98 100 и голяма част от колегите са изпитвали последствията. Това че при някои става според мен е че на една 10 годишна кола резбата доста се е разширила и 2-та милиметра си ги обира. За мен правилното решение е фланец, най-добре купен готов не да го прави стругар
              фланец е най доброто решение колега ама нали и купения все някой стругар го е правил.

              Коментар


                #8
                Mescalin написа:
                Interceptor написа:
                Както е дъвкато стотици пъти крайно грешно е да се слага на 98 100 и голяма част от колегите са изпитвали последствията. Това че при някои става според мен е че на една 10 годишна кола резбата доста се е разширила и 2-та милиметра си ги обира. За мен правилното решение е фланец, най-добре купен готов не да го прави стругар
                къде е тази голяма част от колегите?колегата кара браво - това е 10 годишна кола. аз искам да си купя такива фланци , ще ме насочиш ли от къде?
                окол 200 кинти ми обадиха в един магазин автоаксесоари във верна.

                Коментар


                  #9
                  Явно всички си чешите езиците тука май Аз карам от два месеца с така наречените "ексцентрични" болтове.Нямам никаква грижа с тях,завиват си се като у дома си,и не виждам защо имало вероятност да се скъсат както твърдяли в Англия А нали се сещате че при каране по трасе на турбо автомобил с мощност 220+ коня,натоварването на болтовете не е малко.П.П.Още един приятел си кара Алфата с такива болтове пак 16 цола джанти и също няма никакви проблеми.Лично аз съм ги купувал комплектите за двата автомобила от фабриката в Долна Оряховица.Айде ся сте вие,дадох ви конкретно мнение обосновано на реалността ,а не виртуално
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #10
                    ivanko_rs написа:
                    Явно всички си чешите езиците тука май Аз карам от два месеца с така наречените "ексцентрични" болтове.Нямам никаква грижа с тях,завиват си се като у дома си,и не виждам защо имало вероятност да се скъсат както твърдяли в Англия А нали се сещате че при каране по трасе на турбо автомобил с мощност 220+ коня,натоварването на болтовете не е малко.П.П.Още един приятел си кара Алфата с такива болтове пак 16 цола джанти и също няма никакви проблеми.Лично аз съм ги купувал комплектите за двата автомобила от фабриката в Долна Оряховица.Айде ся сте вие,дадох ви конкретно мнение обосновано на реалността ,а не виртуално
                    всеки е свободен да избира най добрия вариянт .парите са си негови.в долна оряховица сте избрали този ,честито и успех,с фланци е по яко щот и джантата излиза малко навън,придава по добра визия,аз съм избрал този вариянт,успех и честито.ха сега изберете и вие.наздраве.

                    Коментар


                      #11
                      п.п.англичаните да духат супата.

                      Коментар


                        #12
                        ne6toto написа:
                        с фланци е по яко щот и джантата излиза малко навън,придава по добра визия,аз съм избрал този вариянт
                        Ако ти е голямо ЕТ-то на джантите е естествено да стоят навътре в калниците.Ние тоя проблем го нямаме,даже стържем вежди.Като се замисля тоя фланец трябва да е не по-малко от 15-20мм,все пак някъде трябва да се скрият главите на болтовете.Избора си е твой,само внимавай с лагерите на главините,там натоварването става големичко с тез фланци
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          #13
                          .

                          Аз съм за вариянта с болтовете. Сега съм с 195/50/15 и като свия пълен десен(ляв) външния ръб на лявата(дясната) гума е много близо до пластмасовия подкалник и ми се струва че при по широка гума ще опира а да не говорим за изхвърляне с фланци
                          Fiat Bravo 1.8GT
                          http://www.vbox7.com/play:0992d053
                          http://www.vbox7.com/play:8677b62c

                          Коментар


                            #14
                            Mescalin Има много теми писани по този въпрос и оплакванията са от притрисане, биене в ляво и дясно и т.н. .. потърси с търсачкатаНе мога да ти кажа от къде да си купиш карам 4х98ne6toto Едно е да ти ги е правил стругар дето я му е точно окото я не, друго си е да ги е правила машина проектирана за това
                            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                            Коментар


                              #15
                              Interceptor написа:
                              Mescalin Има много теми писани по този въпрос и оплакванията са от притрисане, биене в ляво и дясно и т.н. .. потърси с търсачкатаНе мога да ти кажа от къде да си купиш карам 4х98ne6toto Едно е да ти ги е правил стругар дето я му е точно окото я не, друго си е да ги е правила машина проектирана за това
                              в БГ всеки втори е майстор хахах

                              Коментар

                              Working...
                              X