Здравейте колеги, от доста време си търся 16` или 17` 4х98 за бравото и то без успех та реших да премина на най-популярното 4х100. Сега искам да попитам и вас защото колкото повече се интересувам толкова по-кръсноречиви мнения чувам:1. Възможно ли е посредством фланци да се премине от 4х98 на 4х100?2. Кое е по-удачно и по-сигурно фланци или раздвижени болтове?3. Каква е приблизителната цена на тия болтове?Надявам се че ще получа отговори на тия въпроси, които да могат да служат и на останалите колеги. Благодаря за което
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се преминава от 4х98 на 4х100?
Collapse
X
-
Re: Как се преминава от 4х98 на 4х100?
Аз като теб в продължение на месец търсих джанти 4Х98 но безуспешно. След което реших да поръчам джанти с разтояние 100 наистина се получи добре. За целта ми трябваха само други болтове, както казваш ти раздвижени на цена 3,50 на болт. Така че не се притеснявай карам ги вече 3-4 седмици и всичко си е наред! :DKirov_ написа:Здравейте колеги, от доста време си търся 16` или 17` 4х98 за бравото и то без успех та реших да премина на най-популярното 4х100. Сега искам да попитам и вас защото колкото повече се интересувам толкова по-кръсноречиви мнения чувам:1. Възможно ли е посредством фланци да се премине от 4х98 на 4х100?2. Кое е по-удачно и по-сигурно фланци или раздвижени болтове?3. Каква е приблизителната цена на тия болтове?Надявам се че ще получа отговори на тия въпроси, които да могат да служат и на останалите колеги. Благодаря за коетоAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
-
Отговора е лесен - не се преминава . Аз на HGT-то близо година карах с 17-ки 4 по 100мм без да имам проблем , луфт, тропане и тн. Търсил съм такива фланци , ами нямат намиране ,трябва некав строгар да ти ги направи. А тея болтове дето са някви "раздвижени" са леш , поне такива са мненията на колегите от Англия. Имало голям процент да се скъсат.Fiat Stilo JTD ....sold
Volvo C 70 ....
Коментар
-
Както е дъвкато стотици пъти крайно грешно е да се слага на 98 100 и голяма част от колегите са изпитвали последствията. Това че при някои става според мен е че на една 10 годишна кола резбата доста се е разширила и 2-та милиметра си ги обира. За мен правилното решение е фланец, най-добре купен готов не да го прави стругарFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
къде е тази голяма част от колегите?колегата кара браво - това е 10 годишна кола. аз искам да си купя такива фланци , ще ме насочиш ли от къде?Interceptor написа:Както е дъвкато стотици пъти крайно грешно е да се слага на 98 100 и голяма част от колегите са изпитвали последствията. Това че при някои става според мен е че на една 10 годишна кола резбата доста се е разширила и 2-та милиметра си ги обира. За мен правилното решение е фланец, най-добре купен готов не да го прави стругарFiat Stilo JTD ....sold
Volvo C 70 ....
Коментар
-
фланец е най доброто решение колега ама нали и купения все някой стругар го е правил.Interceptor написа:Както е дъвкато стотици пъти крайно грешно е да се слага на 98 100 и голяма част от колегите са изпитвали последствията. Това че при някои става според мен е че на една 10 годишна кола резбата доста се е разширила и 2-та милиметра си ги обира. За мен правилното решение е фланец, най-добре купен готов не да го прави стругар
Коментар
-
окол 200 кинти ми обадиха в един магазин автоаксесоари във верна.Mescalin написа:къде е тази голяма част от колегите?колегата кара браво - това е 10 годишна кола. аз искам да си купя такива фланци , ще ме насочиш ли от къде?Interceptor написа:Както е дъвкато стотици пъти крайно грешно е да се слага на 98 100 и голяма част от колегите са изпитвали последствията. Това че при някои става според мен е че на една 10 годишна кола резбата доста се е разширила и 2-та милиметра си ги обира. За мен правилното решение е фланец, най-добре купен готов не да го прави стругар
Коментар
-
Явно всички си чешите езиците тука май
Аз карам от два месеца с така наречените "ексцентрични" болтове.Нямам никаква грижа с тях,завиват си се като у дома си,и не виждам защо имало вероятност да се скъсат както твърдяли в Англия
А нали се сещате че при каране по трасе на турбо автомобил с мощност 220+ коня,натоварването на болтовете не е малко.П.П.Още един приятел си кара Алфата с такива болтове пак 16 цола джанти и също няма никакви проблеми.Лично аз съм ги купувал комплектите за двата автомобила от фабриката в Долна Оряховица.Айде ся сте вие,дадох ви конкретно мнение обосновано на реалността ,а не виртуално
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
всеки е свободен да избира най добрия вариянт .парите са си негови.в долна оряховица сте избрали този ,честито и успех,с фланци е по яко щот и джантата излиза малко навън,придава по добра визия,аз съм избрал този вариянт,успех и честито.ха сега изберете и вие.наздраве.ivanko_rs написа:Явно всички си чешите езиците тука май
Аз карам от два месеца с така наречените "ексцентрични" болтове.Нямам никаква грижа с тях,завиват си се като у дома си,и не виждам защо имало вероятност да се скъсат както твърдяли в Англия
А нали се сещате че при каране по трасе на турбо автомобил с мощност 220+ коня,натоварването на болтовете не е малко.П.П.Още един приятел си кара Алфата с такива болтове пак 16 цола джанти и също няма никакви проблеми.Лично аз съм ги купувал комплектите за двата автомобила от фабриката в Долна Оряховица.Айде ся сте вие,дадох ви конкретно мнение обосновано на реалността ,а не виртуално 
Коментар
-
Ако ти е голямо ЕТ-то на джантите е естествено да стоят навътре в калниците.Ние тоя проблем го нямаме,даже стържем вежди.Като се замисля тоя фланец трябва да е не по-малко от 15-20мм,все пак някъде трябва да се скрият главите на болтовете.Избора си е твой,само внимавай с лагерите на главините,там натоварването става големичко с тез фланциne6toto написа:с фланци е по яко щот и джантата излиза малко навън,придава по добра визия,аз съм избрал този вариянт
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Mescalin Има много теми писани по този въпрос и оплакванията са от притрисане, биене в ляво и дясно и т.н. .. потърси с търсачкатаНе мога да ти кажа от къде да си купиш карам 4х98ne6toto Едно е да ти ги е правил стругар дето я му е точно окото я не, друго си е да ги е правила машина проектирана за това
Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
в БГ всеки втори е майстор хахахInterceptor написа:Mescalin Има много теми писани по този въпрос и оплакванията са от притрисане, биене в ляво и дясно и т.н. .. потърси с търсачкатаНе мога да ти кажа от къде да си купиш карам 4х98ne6toto Едно е да ти ги е правил стругар дето я му е точно окото я не, друго си е да ги е правила машина проектирана за това
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар