Не знам как да го напиша ...Мария влезе преди коледа в бокса за профилактична смяна на ремъци и ролки ииии не иска да излиза
Засега са за смяна единия разпределителен вал и евентуално лагери на мотора, но като се отвори ще стане ясно, дали ще се размина само с лагери.Та това е. Ще пиша като излезе от бокса.Весели празници.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
За много години!!!Сервиза е надежден.Колата си върви след смяната на ангренажния ремък, даже по- добре от преди, но не смея да я карам. (стария ремък беше грешно зацепен с 1 зъб и му беше сбъркана посоката и си беше приключил живота)При смяната на ремъка се установи, че на 5- ти цилиндър на едната гърбица на изпускателния вал му е паднала циментацията от което следва да се смени вала. Не е наложително все още, но ако намеря ще го сменя, не ми се отваря мотор през месец.Пак при смяната на ремъка се установи, че има 4 десети луфт на буталото спрямо коляновия вал, странното е, че при този луфт мотора все още не тропа. Най- вероятно са основни/биелни лагери, но ще се разбере на 100% като се отвори мотора.Смятам да слагам оригинални лагери и гарнитури, ако някой има по- добро предложение да сподели. Сингронизатора на 3- та скорост и той е приключил, та ще отнесе и едни нови синхронизатори и нов оригинален хидравличен цилиндър на съединителя, че стария е протекъл.Общо взето си имам занимавка
Бях замислил да и слагам едни други благини, но при тази ситуация ще почакат засега.
Коментар
-
и аз съм изненаданdancoo написа:Пак при смяната на ремъка се установи, че има 4 десети луфт на буталото спрямо коляновия вал, странното е, че при този луфт мотора все още не тропа. Най- вероятно са основни/биелни лагери, но ще се разбере на 100% като се отвори мотора.Смятам да слагам оригинални лагери и гарнитури, ако някой има по- добро предложение да сподели. Сингронизатора на 3- та скорост и той е приключил, та ще отнесе и едни нови синхронизатори .
Питай ги в този сервиз как успяха да измерят тази хлабина 4 десети, въобще за каква хлабина в лагерите говорят при положение че това не може да се хване с никакво измерване при неотворен мотор.Определено или те баламосват за да ти вземат яко пари за основен ремонт, или те не са в час хич. Колата съм я карал преди да се продаде и нямаше никакви проблеми, камо ли пък със синхронизатор на трета
Коментар
-
При смяната на ремъка се сваля капака на главата.Свалят се две от петите и на тяхно място се поставят скоби.Сваля се свеща на най- близкия до ремъка цилиндър и те там има 4 десети луфт.Според мен се мери доста лесно. Предпочитам да го проверя отколкото да изтропа съвсем и да сменям после и колянов вал, щото на шлайфове не ми се кара. Да се надявам, че е номинал вала.Цялата тая история изобщо не ми е приятна, но пък и няма да седна да рева. Не виждам и смисъл да се обвиняват сервиза и механиците в некадърност, без никой да знае къде и при кого се е ремонтирала.
Коментар
-
Така и предполагах че са мерили нещо си, дето не им е ясно :D Повярвай ми, и те не знаят какво мерят, просто без коментар както се казва.Смея да твърдя че знам кристално ясно за какво става думаdancoo написа:Сваля се свеща на най- близкия до ремъка цилиндър и те там има 4 десети луфт.Според мен се мери доста лесно.
Казано простичко - пълни глупости, смени сервиза
Имах възможност да видя мотора на части докато беше разглобен, всичко си е както си трябва.
Коментар
-
причината за разглабянето няма нищо общо с тази технически невъзможна диагностика-заключение дето са ти я направили относно 0.4мм хлабина на лагерите.Там хлабината е половин десета и може да се мери само при отворен картер и махнати пети на биелите.Ако хлабината в лагерите беше наистина 0.4мм въобще нямаше да може да се движи колата, мотора щеше да изтропа веднага и да блокира на моментаdancoo написа:Никой и не казва, че когато е бил разглобен не е бил наред.Я кажи ти какви лагери слага на типото и от къде ги взе?
Лагерите на Типото са от рейсинг серията на Клевит от Щатите, не стават за директен монтаж, искат преработка на биелите за да се монтират. Това се отнася за стандартните биели, правих преди време една Крома по този начин.
Коментар
-
Чакайте сега - верно да не става филм
На пръв поглед излиза, че аз съм имал строшена кола и съм "качил на черешата" колегата Данко! Пиша, че на пръв поглед е така щото надявам се и самия Данко не е останал с убеждението, че съм го лъгал нещо поради ред причини. И най - вече поради начина, по който пробвахме колата при покупко продажбата - давахме газ, ходихме до Търговище, изминахме над 80 км. и аз никъде не казах "Ей стига си ми ръчкал колата така ш" ми я счупиш". Даже аз самия демонстрирах на колегите как губи сцепление колата на 2 ра скорост само от газ, какъв буст държи турбината, как резко идва ограничителя на 7 200 оборота. Е ако съм имал съмнения ще се държа ли така
Също така всички, които я познават тази кола знаят, че аз до последно си я карах и то, радвайки и се. На колегата Данко също обясних, че колата носи удоволствие от шофирането и аз се възползвах от този факт - не съм го крил и в темата, и на феста имаше изстъпления - да фиркана е колата, ама такава кола е за това ! Всичко, което беше, като условности по колата го споделих с колегите - че турбината е рециклирана /то и в темата го пишеше/, че колата пийва и масълце в рамките на нормалното /разбира се/ Аз карах пред колата на Данко, докато ги водех първоначално в града - т.е. колегите имаха възможност да гледат пуши ли, не пуши ли... Спирахме след, като и давахме газ оставихме я на място да работи подавахме и газ, единия колега стоеше на ауспуха..... За сместта казах, че е в порядъка на 11,8-12 и на къв да е бензин - не търпи и че за по-сигурно я и дозобвам с добавка особено ако ще и се радвам.....А за хлабината в лагерите - незнам ....мотора работеше без абсолютно никакви шумове и колебания.... Така, че аз се надявам, че колегата Данко не храни съмнения в мен и в лоялността ми!Сега ни грам съмнения не храня в уменията на колегите от сервиза, който ще обслужва Фифи. Какво обаче е възможно, като грешки според скромното ми мнениеАко са използвали колегите "скоби" за зацепване на атмосверен матор - валовете при турбината са различни
И ако има верно четири десети луфт и то в лагера на първи цилиндър това означава, че освен композицията на лагера е свършила и близо 1/3 от черупката.... 4 десети са близо половин милиметър, ама не знам.... За ремъка и посоката му.... - хора сме стават и грешки в това число включвам и колегите от Сф. сервиза....ЧНГ на всички, а на Даката - успех и ако верно има такива луфтове - не я карай приятелю! Даже и да не са в лагера, в буталния болт да са толкова и такива хлабини - пак е опасно! Ама що пък не се чуват.......
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар