B.a.a.L. написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
2,7 бара на празен ход при какво разреждане в колектора?Горивният регулатор коригира налягането на бензина в зависимост от налягането в колектора.Идеята е да се запази постоянно относително налягане при което да пръскат дюзите. Примерно ако на контакт(работеща помпа) и неработещ мотор базовото налягане ти е 3 бара( трябва да видиш в ръководството колко е всъщност, вероятно е 2,5 бара), то при работа на празен ход и разреждане в колектора -0,5 бара, налягането в рейката на дюзите трябва да е : 3 бара базово - 0,5 бара разреждане в колектора=2,5бара в рейкатаДруг пример при надуване от 0,5 бара, налягането в рейката трябва да е : 3 бара базово + 0,5 бара надув =3,5 бара в рейкатаКакъв ти е горивния регулатор, да не е донатяган, че така по сметки излиза че базовото му налягане е 3,3 бара някъде при положение че на празен ход ти дава разреждане -0,6 бара.По принцип в надув над 0 бара смесите трябва да са не по-високи от 12 и да падат до 11,5 при пълна газ.При мен даже при по-бързо подаване на газ обогатява за част от секундата към 10-ка.Вече при смеси 10 има загуба на мощност, а при 9 май изгаря много бавно и непълно.Явно проблема е в недостиг на въздух при високите обороти или в повече впръскано гориво.Какво трябва да е базовото налягане на бензина?Дали не изпуска въздух някъде след МАФ-а?Някаква механична рестрикция на турбопътищата, сплескан въздуховод, задръстване на кулера или филтъра?МАФ сензора да подава сигнал като за повече измерен въздух?И последно фазите на валовете.Само че ако се захванеш да ги настройваш по рейсинг метода със градусова скала и микрометър часовник, ще си поиграеш доста докато стане.Тоя метод си струва само когато слагаш други валове или правиш настройка различна от заводската.Ако може да ги нагласиш по нормалния начин с приспособленията ще е доста по-лесно и бързо.2000 20v turbo написа:Сега до около 3000 об. се усеща страхотна тяга, но от там на горе спира. В съботата си играх с разни измервания. Примерно турбината си надува 0,6 бара в целия диапазон на оборотите, налягането на горивото е също добро при натиснат педал стига до 4 атм, а при тихи обороти около 2,7. При измерването на ламбда показанията обаче се установи, че там до където се усеща тяга - 3 500 оборота ламбдата е около 13. Като започне да спира обаче ламбда числото прогресивно намалява с покачване на оборотите и така около 4000 оборота е 11,5; около 5000 е 10 и примерно при 6 200 оборота е 9,1
Не знам също и дали тези вариращи налягания в горивото не моат да бъркат работата, но основно имам съмнения в зацепването това ще проверя в следващия си свободен ден!
Коментар
-
Така едновременно /разреждането в колектора и налягането в рейката/ не съм мерил. Базовото налягане е наистина 3 бара-само при контакт. Такова трябва да е и според "Автодатата". Другите стойности са долу-горе такива, каквито по-горе писах. Смачкани и прегънати маркучи по възд. и по турбо пътищата няма. Регулатора на налягането в рейката е оригинален. Това за МАФ-а.... не знам мисля си, че ако изпуска точно обратен ще е ефекта - ще обеднява сместта. Щото той мери подналягане и ако изпуска - колата ще работи освен с измерения от МАФ-а въздух и с друг /неизмерен/ и трябва да обеднява - не е ли така? А има и нещо друго, което съм си мислил точно в тази връзка:Третия маркуч от соленоида вкарва въздух според схемата /за която още веднъж благодарско/ в всмукателния колектор. Този соленоид, с който аз се сдобих си личеше категорично, че е работил без там да има маркуч, който да връща част от въздуха в смукателния колектор и сега, ако този маркуч трябва да връща въздуха в участъка между МАФ-а и турбото при мен може би е проблем. Логиката ми е, че аз реално изпускам /при този монтаж/ в атмосверата вече измерен от МАФ-а въздух. Въпреки, че според Ники това са незначителни нещаici написа:2,7 бара на празен ход при какво разреждане в колектора?Горивният регулатор коригира налягането на бензина в зависимост от налягането в колектора.Идеята е да се запази постоянно относително налягане при което да пръскат дюзите. Примерно ако на контакт(работеща помпа) и неработещ мотор базовото налягане ти е 3 бара( трябва да видиш в ръководството колко е всъщност, вероятно е 2,5 бара), то при работа на празен ход и разреждане в колектора -0,5 бара, налягането в рейката на дюзите трябва да е : 3 бара базово - 0,5 бара разреждане в колектора=2,5бара в рейкатаДруг пример при надуване от 0,5 бара, налягането в рейката трябва да е : 3 бара базово + 0,5 бара надув =3,5 бара в рейкатаКакъв ти е горивния регулатор, да не е донатяган, че така по сметки излиза че базовото му налягане е 3,3 бара някъде при положение че на празен ход ти дава разреждане -0,6 бара.По принцип в надув над 0 бара смесите трябва да са не по-високи от 12 и да падат до 11,5 при пълна газ.При мен даже при по-бързо подаване на газ обогатява за част от секундата към 10-ка.Вече при смеси 10 има загуба на мощност, а при 9 май изгаря много бавно и непълно.Явно проблема е в недостиг на въздух при високите обороти или в повече впръскано гориво.Какво трябва да е базовото налягане на бензина?Дали не изпуска въздух някъде след МАФ-а?Някаква механична рестрикция на турбопътищата, сплескан въздуховод, задръстване на кулера или филтъра?МАФ сензора да подава сигнал като за повече измерен въздух?И последно фазите на валовете.Само че ако се захванеш да ги настройваш по рейсинг метода със градусова скала и микрометър часовник, ще си поиграеш доста докато стане.Тоя метод си струва само когато слагаш други валове или правиш настройка различна от заводската.Ако може да ги нагласиш по нормалния начин с приспособленията ще е доста по-лесно и бързо.2000 20v turbo написа:Сега до около 3000 об. се усеща страхотна тяга, но от там на горе спира. В съботата си играх с разни измервания. Примерно турбината си надува 0,6 бара в целия диапазон на оборотите, налягането на горивото е също добро при натиснат педал стига до 4 атм, а при тихи обороти около 2,7. При измерването на ламбда показанията обаче се установи, че там до където се усеща тяга - 3 500 оборота ламбдата е около 13. Като започне да спира обаче ламбда числото прогресивно намалява с покачване на оборотите и така около 4000 оборота е 11,5; около 5000 е 10 и примерно при 6 200 оборота е 9,1
Не знам също и дали тези вариращи налягания в горивото не моат да бъркат работата, но основно имам съмнения в зацепването това ще проверя в следващия си свободен ден!
Налягането на турбото е 0,6 бара вътре в колектора /всмукателния/ и при отворен дросел си го държи устойчиво, за това считам, че няма проблеми със задръствания на кулери, филтри, маркучи..........
Е от къде приспособления приятелю
Знам, че ще се ш...ам за няа нищо с тези градуси по шайбите
ама нямам друг начин щото нямам приспособленията
Пак благодарско за мнението :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
А само до 0,6 бара ли може да надуе?Защото погледнах в ръководството и дават макс. до 1,2 бара.Това трябва да го постига при средни обороти и напълно отворен дросел.Ако не може, значи наистина имаш сериозен теч на компресиран въздух.Когато споменах за след МАФ-а, точно това имах предвид, в смисъл измерения въздух след като се сгъсти от турбото и изтича някъде по турбопътя, ще имаме доста по-малко вкаран въздух в цилиндрите с нормално изчислено количество бензин и сместа ще се получи много богата.А и маркучето на соленоида за отклонения от актуатора вуздух ще оказва влияние, ще е добре да го закачиш да намали малко богатеенето на сместа че си представлява един вид сериозна утечка като количество измерен въздух все пак.Точно защото е много капризен МАФ метода откъм най-незначителната утечка на въздух, стават такива странни аномалии.2000 20v turbo написа:Това за МАФ-а.... не знам мисля си, че ако изпуска точно обратен ще е ефекта - ще обеднява сместта. Щото той мери подналягане и ако изпуска - колата ще работи освен с измерения от МАФ-а въздух и с друг /неизмерен/ и трябва да обеднява - не е ли така? А има и нещо друго, което съм си мислил точно в тази връзка:Третия маркуч от соленоида вкарва въздух според схемата /за която още веднъж благодарско/ в всмукателния колектор. Този соленоид, с който аз се сдобих си личеше категорично, че е работил без там да има маркуч, който да връща част от въздуха в смукателния колектор и сега, ако този маркуч трябва да връща въздуха в участъка между МАФ-а и турбото при мен може би е проблем. Логиката ми е, че аз реално изпускам /при този монтаж/ в атмосверата вече измерен от МАФ-а въздух. Въпреки, че според Ники това са незначителни неща
Налягането на турбото е 0,6 бара вътре в колектора /всмукателния/ и при отворен дросел си го държи устойчиво, за това считам, че няма проблеми със задръствания на кулери, филтри, маркучи..........
Коментар
-
Ици прави го това налягане-1,2 бара! Няма оттечка на сгъстен въздух Ще сложа този маркуч от соленоида и мисля да си барна едно щуцерче м-у дебитомера и входа на турбаланката. Дано да се подобри работата, щото и така долу-горе важи, но аз очаквах съвсем друго
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Тъ-ъ-ъй, проверихме зацепването на валовете-цял следобед си правих упражнения за луди сглобяване, разглобяване, шерене, мерене - всичко 6! Пък колата, като и забучиш педала до метала пуши, едни чернилки, тъпче, не върви - ад ! Тогава решихме да изчистим грешките, които правеше при диагностиката преди още, като нямах соленоида. Изчистихме тази грешка, изчистихме и грешката "Некоректен сигнал от кнок сензор 1" - да ама не - като запали само колата и тази грешка за кнок сензора се записва пак
Разпиляхме тогава част от инсталацията и к"во да видим
Еми, оказа се в крайна сметка, че на единия антидетонационен датчик /кнок сензор/ му е укъсил кабела, който носи инфо до ЕКУ-то и вероятно го лъже, че колата детонира, от там пък сигурно компа или реже от аванса или буха бензин, че да гаси детонациите и
Сега нещата с "връвеньето" стоят значително по-добре :D Примерно на клипчето първия път по баира нагоре /трасето някои го познават
/ колата преминаваше с малко над 140 км./ч., сега преминава пак с малко над ама 170 км./ч.
, като част от горивото и беше и дизел
Така е в резултат на едно недоразумение на бензиностанция на "РОМПЕТРОЛ" капнааме 20 ЛВ. ДИЗЕЛ и служителката ми обясни, че вобще не чула колата дали работи
Следващия път ще вляза там със всичката газ "у регулатор"
А на капачката на резевоара ще напиша какво аджаба се навира и налива в таз дупка! Реагирахме на време уж, ама и още сутрин, като запаля се опитва да прекъсва, пуши и смрад от гърнето, като след "ДАПАДЖИЙСКИ РЕЙС" Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 И те така
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Радвам се че се е оправил проблема
Сега остава да и се понарадваш така и после кончетата нагоре.А пък най-сладко е както нямаш отличителни знаци с някои гъзари по междуградските пътища,голямо наказване пада и им увисват ченетата.Като идвам в петък ще мина през Кайчо да се видим
ама ще пиша предварително де.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Е има и още трески за дялане, ма ще ги доодяламе и тях /надеюс/ivanko_rs написа:Радвам се че се е оправил проблема
Сега остава да и се понарадваш така и после кончетата нагоре.А пък най-сладко е както нямаш отличителни знаци с някои гъзари по междуградските пътища,голямо наказване пада и им увисват ченетата.Като идвам в петък ще мина през Кайчо да се видим
ама ще пиша предварително де.
Ако ще идваш верно пиши да се видиме :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Бъзикаш са нали? Как дизел ве щях тая да я сгъна кат джобна ножка и да я навра отдолу под колата да точи нафтата2000 20v turbo написа:: Така е в резултат на едно недоразумение на бензиностанция на "РОМПЕТРОЛ" капнааме 20 ЛВ. ДИЗЕЛ и служителката ми обясни, че вобще не чула колата дали работи
Малиии не ми са мисли ква щеше да бъде картината............
Коментар
-
Доизгорихме нафтобензина, наляхме само бензин и
"връьене връи честна дума". Много странно обаче не е склонна да върти гуми
Прави голям километраж, но не върти така зверски, както примерно атмосверката ми въртеше! Сега имам предвид, че не върти гуми само от газ примерно на 1-ва скорост или пък при превключване от 1-ва на втора. Иначе при потегляне ако отпуснеш малко повечко най-десния крак на най-десния педал остава си на място и се скрива в пушилка ма при каране не буксува :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Значи грешчица! Сега откривам, че като и забия всичката газ не усещам във волана да се мъчи да се върти в ръцете ми /на ляво, на дясно/, не чувам и да пищят зверски гумите обаче, като погледна в огледалото се вижда ясно, че остават две черни черти на асвалта2000 20v turbo написа:Доизгорихме нафтобензина, наляхме само бензин и
"връьене връи честна дума". Много странно обаче не е склонна да върти гуми
Прави голям километраж, но не върти така зверски, както примерно атмосверката ми въртеше! Сега имам предвид, че не върти гуми само от газ примерно на 1-ва скорост или пък при превключване от 1-ва на втора. Иначе при потегляне ако отпуснеш малко повечко най-десния крак на най-десния педал остава си на място и се скрива в пушилка ма при каране не буксува :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар