А какво общо има темата с маслата?!? Човека ще кара с каквото масло иска и му харесва. Аз лично също смятам, че приста не са лоши масла, но не са и най-добрите или по-добрите. Така, че мисля да се върнем на темата за колата на колегата и да се надяваме скоро да има снимки и филмче!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
Ето клипче надявам се :D http://videos.streetfire.net/video/f...ifi_163183.htmТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Аз снимам
! А това не е във моята кола и това което се вижда е 30% от това което се усеща
http://videos.streetfire.net/video/_163186.htm
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Добре звучи колата :D . Вече разработи ли я? А това Ламбо кой модел е? В този линк някъде надолу е диаграмата за 20в атмосферния и турбо версията.http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...Направо си изтегли това, има всички нужни данниhttp://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...ervice_Manual/
Коментар
-
На близо 2000 км е Фиата след ремонта! Някъде по-нагоре по темата бях писал, че при разглобяването си чукнах мои си белези на разпределителните валове и сглобих в последствие мотора пак по тях! Сега до около 3000 об. се усеща страхотна тяга, но от там на горе спира. В съботата си играх с разни измервания. Примерно турбината си надува 0,6 бара в целия диапазон на оборотите, налягането на горивото е също добро при натиснат педал стига до 4 атм, а при тихи обороти около 2,7. При измерването на ламбда показанията обаче се установи, че там до където се усеща тяга - 3 500 оборота ламбдата е около 13. Като започне да спира обаче ламбда числото прогресивно намалява с покачване на оборотите и така около 4000 оборота е 11,5; около 5000 е 10 и примерно при 6 200 оборота е 9,1ici написа:Добре звучи колата :D . Вече разработи ли я? А това Ламбо кой модел е? В този линк някъде надолу е диаграмата за 20в атмосферния и турбо версията.http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...Направо си изтегли това, има всички нужни данниhttp://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...ervice_Manual/
Не знам също и дали тези вариращи налягания в горивото не моат да бъркат работата, но основно имам съмнения в зацепването това ще проверя в следващия си свободен ден! Ламбото е "Галярдо" SE, мотора е v 10 и е 650 к.с. на 980 кг на всичко отгоре е атмосверен. Закупено е чисто ново март месец т.г. има табелка, на която е записано, че такива SE- та са произведени 250 бр. в целия свят. Това е 049 - тата бройка и е в БГ
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Това е богата смес /9,1/ и опасност за мотора няма. При положение, че всичко е оригинално сега трябва да постигна първо оригиналните параметри и чак тогава ще се оптимизират ред други нещица :DB.a.a.L. написа:Здр колега не съм голям разбирач ама при такива положения не е ли опасно за мотора ? при такава смес И още нещо смесите не се ли реголират с мап на ecu ?ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Аз имах подобен проблем между другото на Пунтото за гт става въпрос дажаше ми ниско налягане в колектора (тъй като имам екзаминер смарт и си диагностицирам сам) и губеше мощност на високо после се оказа че един пин на ЕЦУ то имаше лош контакт ама при мене светеше чек при теб свети ли ?Putno gt powa
Коментар
-
Найн, нищо не свети вече!B.a.a.L. написа:Аз имах подобен проблем между другото на Пунтото за гт става въпрос дажаше ми ниско налягане в колектора (тъй като имам екзаминер смарт и си диагностицирам сам) и губеше мощност на високо после се оказа че един пин на ЕЦУ то имаше лош контакт ама при мене светеше чек при теб свети ли ?ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар