Абе ей психопати с тези сапунерки дето караме с тези скорости немогат да разберат после фиат ли е било или совалка е кацала
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
Не е чист сняг настилката ....то и сутринта нямаше много сняг Ици, даже се и вижда, че колата рови пясък от хасвалта.... Газта я щадя до толкова доколкото да мога да сменям посоката, дрифтирайки там където беше повечко снега и където не се виждат неравности. Иначе, когато е заснежен целия полигон и колата се пързаля върху сняг, недостигайки асфалт и камънье съм минавал целия полигон в права посока с вратите напред! Тогава верно по-рядко се чува БОВ-а, за сметка на това обаче се чува често регулатораici написа:гледам малко и щадиш газта, на сняг 4х4 върви най-добре с повечко газ, гумите трябва да хвърлят яко сняг и ускорението е силно тогава :D Накрая трябваше да завъртиш центрофугата повечко2000 20v turbo написа:Аз покозах ли тука новата играчка......
Те я тук в края на днешната "дрифт сесия"
http://vbox7.com/play:c577be0f
За центрофугата - свърши бензина! То и за това съм написал, че кадрите са от края на забавлението... даже някъде по средата на клипа се чу при смяна на предавките, че колата прекъсна с пукот в ауспуха. Явно при тез маневри светне ли ти лампата на бензина трябва да се спира с идиотиите, че май не е полезно, както гъделичкаш десния педал до 5-6000 оборота бенц.-помпата да засмуква въздух
Дано падне още малко сняг! Ванко, не съм в корито, ма съм с Рекаро ба :D ! Пък и без рекаро си "тежа на мястото" и трудно падам на другата седалка, ама тоз път..... Даже чини ми се, че и в корито да бях пак такъв щеше да е ефекта - подпиранка на другата седалка!
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Мда, за бензина е така, засмуче ли въздух и като обеднее сместа не се знае дали няма да стане проблем с дупки на буталата.То за това се слага един fuel catch tank под формата на цилиндър към 2 литра дето се пълни от помпата от резервоара а от него пък си дърпа външна горивна помпа, оная в резервоара и да засмуква въздух, в тоя цилиндър се деаерира и при инжекторите отива само бензин даже в резервоара да се плацикат и 5-6 литра само.2000 20v turbo написа:Явно при тез маневри светне ли ти лампата на бензина трябва да се спира с идиотиите, че май не е полезно, както гъделичкаш десния педал до 5-6000 оборота бенц.-помпата да засмуква въздух
Коментар
-
Ами легна малко по-скъпичко,че китаеца написал Gift и стойност от 50$ на пратката и в митницата се усъмнили и го обмитиха и то по извлечението на PayPal, ама както и да е.... поне бооста ще е стабилен... остава и майстора да се освободи да сменя ремаците и съединителя и да видим после на диното на кво налагане ще се настрои....biser_as написа:Честито! :D Ще си доволен, не го мислиDJ_STIVAN написа:Днеска дойде контролера. Утре ще го сложа и ще споделя дали съм доволен от работата му. Като начало изглежда добре, направен е с хубави материали...
, за парите си е екстра Yellow_Flash_Colorz_PDT_16Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
sorry za latinicata,no pisha ot telefona.Kontrolera e slojen,no pri testovete se e spukal marku4 na vatreshniq krag i pregrqh kolata dokato razbera kvo stava.Stiskaite palci utre kato opravq markucha vsichko da e nared.Ina4e kolata overboostvashe,koeto ne e normalno za tozi kontroler,predpolagam ot prekaleno zategnatiq geit.Utre i nego shte opravq... stiga kolata da e v red.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
при венци ли я настройваDJ_STIVAN написа:sorry za latinicata,no pisha ot telefona.Kontrolera e slojen,no pri testovete se e spukal marku4 na vatreshniq krag i pregrqh kolata dokato razbera kvo stava.Stiskaite palci utre kato opravq markucha vsichko da e nared.Ina4e kolata overboostvashe,koeto ne e normalno za tozi kontroler,predpolagam ot prekaleno zategnatiq geit.Utre i nego shte opravq... stiga kolata da e v red.
Коментар
-
Виж англичанчетата там имаха някаква драма с загуба на настройките поради вързването на единия кабел на непостоянни 12 волта......иначе пробвай на нормално натегнат гейт как ще е, че и аз съм се запътил на електронен....DJ_STIVAN написа:sorry za latinicata,no pisha ot telefona.Kontrolera e slojen,no pri testovete se e spukal marku4 na vatreshniq krag i pregrqh kolata dokato razbera kvo stava.Stiskaite palci utre kato opravq markucha vsichko da e nared.Ina4e kolata overboostvashe,koeto ne e normalno za tozi kontroler,predpolagam ot prekaleno zategnatiq geit.Utre i nego shte opravq... stiga kolata da e v red.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Ne,nastroivah na patq nalqganeto. 1.2 - za nego znam che e bezopasno.Pri Venci shte ida na dinoto da si napravq nastroikata za high boista.Inache sam zapoznat s na angluchanite problema,pri men go nqma.Vsichko si e nared,no i zahranvaneto mi e dobre provereno i vsicko se zapoqva.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
ici написа:Мда, за бензина е така, засмуче ли въздух и като обеднее сместа не се знае дали няма да стане проблем с дупки на буталата.То за това се слага един fuel catch tank под формата на цилиндър към 2 литра дето се пълни от помпата от резервоара а от него пък си дърпа външна горивна помпа, оная в резервоара и да засмуква въздух, в тоя цилиндър се деаерира и при инжекторите отива само бензин даже в резервоара да се плацикат и 5-6 литра само.2000 20v turbo написа:Явно при тез маневри светне ли ти лампата на бензина трябва да се спира с идиотиите, че май не е полезно, както гъделичкаш десния педал до 5-6000 оборота бенц.-помпата да засмуква въздух
NO PAIN NO GAIN fiat COUPE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар