NPD написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe изпускателната система от колекторите.
Collapse
X
-
Ефекта е много прост- задържа температурата на колектора,оттам задържа температурата на отработените газове.Колкото температурата на отработените газове в колектора и тръбите назад е по близка до температурата им в цилиндъра , толкова е по-добро очистването на цилиндъра от тях и скороста им на изтичане е по-голяма.Това води съответно до по-добро пълнене ,понеже се получава по-голям вакуум при изтичането на газовете от цилиндъра.На някои спортни автомобили цялата изпускателна система е изолирана.Ефекта обаче само с изолиране ,без валове ,чип и т.н. трудно може да се улови.Лентата е и доста скъпа ,за такъв колектор отиде към 50лв. и си е бая играчка.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
Ами не знам как точно изглежда тази лента но си мисля че трябва да е алуминиева или от материал издържащ на висока температура? Точно такова нещо има фабрично поставено но то се намира от катализатора до крайното гърне и служи да отразява топлината от купето , та мисълтта ми е това ли е въпросната лента?ivanko_rs написа:Ефекта е много прост- задържа температурата на колектора,оттам задържа температурата на отработените газове.Колкото температурата на отработените газове в колектора и тръбите назад е по близка до температурата им в цилиндъра , толкова е по-добро очистването на цилиндъра от тях и скороста им на изтичане е по-голяма.Това води съответно до по-добро пълнене ,понеже се получава по-голям вакуум при изтичането на газовете от цилиндъра.На някои спортни автомобили цялата изпускателна система е изолирана.Ефекта обаче само с изолиране ,без валове ,чип и т.н. трудно може да се улови.Лентата е и доста скъпа ,за такъв колектор отиде към 50лв. и си е бая играчка.NPD написа:Би ли обяснил повече за термоизолиращата лента и какъв е ефекта?Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Значи лентата е от термоизолационна вата единия вид,а другия е от някаква керамична нишка.Ватата е различна и издържа на различни температури.Тази която ние ползвахме издържа до 600 градуса.Произвеждат я в АВКО Русе.Проверявах им цените преди месец,ама не помня цените.Ето линк : http://www.avko.bg/html_source/avko.htmPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Малко не се разбира тука какво се е получилоdido2999 написа:zdr kolega da ti kaga n si pravdet si dal komentar zatabite o golemite as li4ni si slogix na 70 i ne varvi ama nikak , ako ti se zanimva mog da se vidim dadade6 akal kakva da sisloga
Само да кажа на ентусиастите дето си падат по големите тръби, че двулитров атмосферен мотор с мощност около 200к.с. вади най-добри показатели със основна тръба 50-55мм от колектора до задния край на автомобила и две правопоточни гърнета за да влезе в допустимата норма за шум.
Коментар
-
Абе колеги оставете ги да слагат тръби за канализация ако искат 150мм. Фиат има сигурно 100 инжинера за изпускателни кулектори и генерация да смятат каде е оптималния вариант. нека си философстват!А колегата, който пита как ще стане да сложи марков филтър и класно задно гърне и ще вади злобния звук!Putno gt powa
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар