Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe изпускателната система от колекторите.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Coupe изпускателната система от колекторите.

    надявам се тука да е мястото съжалявам, ако не съм оцелил нов съм... та искам да ви помоля за съвети и снимки как да се направи изпускателната система от колекторите нататък без крайното гърне...там ще е спортно гърне много благодаря на отзовалите се

    #2
    Re: Fiat coupe

    Какъв ефект търсиш с тази манипулация
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #3
      хубав плътен звук... да ръмжи като дзвер ... просто искам да видя нагледно как да се направи и за това моля и за снимки ако може

      Коментар


        #4
        Според мен само крайното ще ти свърши работа. Няма смисъл от повече преправянки. При мен има много приятен спортен звук, особено над 3000 оборота, но това е от усуканата генереция. Честно да ти кажа аз не бих направил моето Купе по-шумно от това, което е! Алфата ми е само с тръба от генерацията до края-крайно гърне и тоя боксер мотор ръмжи като Порше, но на дълъг път може да се самоубиеш от това ръмжене
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #5
          По-добре сложи един спортен филтър тип конус (К&Н, АПЕКСИ, ОМП и др.) и ще видиш ти какво е звук! :D
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #6
            вече отдавна си има спортен филтър конус, но по голямата част от гърнетата на оригиналната генерация са поизгнили и искам да стани с никелирана тръба, но искам да видя на някоя друга снимка как горе долу да се напраи

            Коментар


              #7
              колега аз съм с задно гъерне и конус както каза колегата това е предостатачно вади мн плътен и адреналино вдигащ звук не ти трябва да сменяш друго :D
              Putno gt powa

              Коментар


                #8
                Колега защо искаш да си осакатиш колата и да хвърлиш шапка с пари на вятъра?1.Ако правиш цялата генерация я прави БЕЗ да буташ изпускателните колектори,по добри не можеш да направиш.2.Колата заводски е мисля че беше на 51мм,мини максимум на 60 и нещо зависи какъв е стандарта,защото после ще спре да върви ако сложиш още по-големи.3.Звука фията си го вади от всукателния колектор ,не толкова от гърнетата.4.Плътен звук трудно би изкарал освен ако нямаш турбо,тогава наистина си е много плътен,повярвай.И един съвет накрая,недей да караш само с едно гърне защото ще ти гръмне главата П.П. за да не питаш после отде знам ще ти кажа сега - имах две типо-та 2.0 16V и си правих разни работи да пробвам
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  ivanko_rs написа:
                  Колега защо искаш да си осакатиш колата и да хвърлиш шапка с пари на вятъра?1.Ако правиш цялата генерация я прави БЕЗ да буташ изпускателните колектори,по добри не можеш да направиш.2.Колата заводски е мисля че беше на 51мм,мини максимум на 60 и нещо зависи какъв е стандарта,защото после ще спре да върви ако сложиш още по-големи.3.Звука фията си го вади от всукателния колектор ,не толкова от гърнетата.4.Плътен звук трудно би изкарал освен ако нямаш турбо,тогава наистина си е много плътен,повярвай.И един съвет накрая,недей да караш само с едно гърне защото ще ти гръмне главата П.П. за да не питаш после отде знам ще ти кажа сега - имах две типо-та 2.0 16V и си правих разни работи да пробвам
                  тва са пълни глупости слагай една тръба 70-75мм от край до край с едно право последно гърне и ако случайно нещо ти дрънчи(тва зависи дали майстора ще си свърши работата) сложи и едно резонаторно гърне и си ти.
                  QV,HGT

                  Коментар


                    #10
                    M F написа:
                    тва са пълни глупости слагай една тръба 70-75мм от край до край с едно право последно гърне и ако случайно нещо ти дрънчи(тва зависи дали майстора ще си свърши работата) сложи и едно резонаторно гърне и си ти.
                    Колега айде обоснови се защо е така!?На кола под 260-270 конски сили тръба над 60-63мм е вредно,а не полезно.Има доста тестове направени ,а и приятели които минаха на голям цолаж и после поради "голямо" вървене се върнаха на по-малък.Само ще ти кажа че Типо 2.0 16V Турбо с мощност 320 к.с. и 450Нм въртящ момент е на 76мм тръби.Ти имаш ли такава сила да ги напълниш тези тръби с газове с една стоковица която даже не е и 150конски сили?
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #11
                      1. от по големия цолаж тръба няма да ти се счупи двигателя2. добрия плътен звук го вадят повечето цилиндри и по големия обем на двигателя с също добра генерация(ако има турбо още по-добре)3. добрите спортни изпускателни колектори та даже и изолирани са 100% по добре от колкото стоковитеп.п. имам познат които сложи 75 мм. тръби на купе 1.8 и се отпуши което са го показали гонки преди и след това с едни и същи автомобили
                      QV,HGT

                      Коментар


                        #12
                        M F написа:
                        1. от по големия цолаж тръба няма да ти се счупи двигателя 2. добрия плътен звук го вадят повечето цилиндри и по големия обем на двигателя с също добра генерация(ако има турбо още по-добре) 3. добрите спортни изпускателни колектори та даже и изолирани са 100% по добре от колкото стоковите п.п. имам познат които сложи 75 мм. тръби на купе 1.8 и се отпуши което са го показали гонки преди и след това с едни и същи автомобили
                        1.Двигателя няма да ти се супи ,но ще ти се влоши пълненето ,вследствие по малкия вакум който се образува в цилиндъра поради по-големия диаметър на тръбите на изпускателната система.2.Добрата генерация струва от 2000лв нагоре.Ти би ли дал пари за такава,че даваш съвети на другите?3.Пак повтарям фиатския мотор 2.0 16V има едни от най-добрите изпускателни колектори(4 в едно) ,на които единствено може да им се навие термоизолираща лента,а не да се подменят с правени.Запознат ли си колко работа има по създаването на едни нови колектори-първо теоретични сметки след това направа точно почертеж.Няма по- добри от заводските за мотора за който писах по-горе.По въпроса за твоя познат с това купе,имаше ли катализатор(не изтърбушен) преди да му сложи по-големи тръби?Пък и надали е бил на 51мм.П.П. Аз лично съм карал само на колектор и мога да кажа че колата върви повече но само на високите обороти.На ниските и средните е значително по-голям мъртвец,а това за всекидневна кола е недопустимо.
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          #13
                          не сам карал никой да слага колектори и генерация за 2000лв.а ма щом момчето иска звук да слага една тръба с резонанс и крайно право гърне общо за 150-200лв. и да не се плаши нито ще му се скопи колата нито ще има проблеми с мотора тва е евтиния вариант.
                          QV,HGT

                          Коментар


                            #14
                            Въпроса на колегата е ясен.Ние с MF дадохме наши мнения,основани на опит и друга информация , колкото и противоречиви да са.Сега остава колегата да си реши какво да прави
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              #15
                              3.Пак повтарям фиатския мотор 2.0 16V има едни от най-добрите изпускателни колектори(4 в едно) ,на които единствено може да им се навие термоизолираща лента,а не да се подменят
                              Би ли обяснил повече за термоизолиращата лента и какъв е ефекта?
                              COUPE 1.8 16V
                              Volvo XC90 T6

                              Коментар

                              Working...
                              X