надявам се тука да е мястото съжалявам, ако не съм оцелил нов съм... та искам да ви помоля за съвети и снимки как да се направи изпускателната система от колекторите нататък без крайното гърне...там ще е спортно гърне
много благодаря на отзовалите се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe изпускателната система от колекторите.
Collapse
X
-
Според мен само крайното ще ти свърши работа. Няма смисъл от повече преправянки. При мен има много приятен спортен звук, особено над 3000 оборота, но това е от усуканата генереция. Честно да ти кажа аз не бих направил моето Купе по-шумно от това, което е! Алфата ми е само с тръба от генерацията до края-крайно гърне и тоя боксер мотор ръмжи като Порше, но на дълъг път може да се самоубиеш от това ръмжене
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Колега защо искаш да си осакатиш колата и да хвърлиш шапка с пари на вятъра?1.Ако правиш цялата генерация я прави БЕЗ да буташ изпускателните колектори,по добри не можеш да направиш.2.Колата заводски е мисля че беше на 51мм,мини максимум на 60 и нещо зависи какъв е стандарта,защото после ще спре да върви ако сложиш още по-големи.3.Звука фията си го вади от всукателния колектор ,не толкова от гърнетата.4.Плътен звук трудно би изкарал освен ако нямаш турбо,тогава наистина си е много плътен,повярвай.И един съвет накрая,недей да караш само с едно гърне защото ще ти гръмне главата
П.П. за да не питаш после отде знам ще ти кажа сега - имах две типо-та 2.0 16V и си правих разни работи да пробвам
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
тва са пълни глупости слагай една тръба 70-75мм от край до край с едно право последно гърне и ако случайно нещо ти дрънчи(тва зависи дали майстора ще си свърши работата) сложи и едно резонаторно гърне и си ти.ivanko_rs написа:Колега защо искаш да си осакатиш колата и да хвърлиш шапка с пари на вятъра?1.Ако правиш цялата генерация я прави БЕЗ да буташ изпускателните колектори,по добри не можеш да направиш.2.Колата заводски е мисля че беше на 51мм,мини максимум на 60 и нещо зависи какъв е стандарта,защото после ще спре да върви ако сложиш още по-големи.3.Звука фията си го вади от всукателния колектор ,не толкова от гърнетата.4.Плътен звук трудно би изкарал освен ако нямаш турбо,тогава наистина си е много плътен,повярвай.И един съвет накрая,недей да караш само с едно гърне защото ще ти гръмне главата
П.П. за да не питаш после отде знам ще ти кажа сега - имах две типо-та 2.0 16V и си правих разни работи да пробвам
QV,HGT
Коментар
-
Колега айде обоснови се защо е така!?На кола под 260-270 конски сили тръба над 60-63мм е вредно,а не полезно.Има доста тестове направени ,а и приятели които минаха на голям цолаж и после поради "голямо" вървене се върнаха на по-малък.Само ще ти кажа че Типо 2.0 16V Турбо с мощност 320 к.с. и 450Нм въртящ момент е на 76мм тръби.Ти имаш ли такава сила да ги напълниш тези тръби с газове с една стоковица която даже не е и 150конски сили?M F написа:тва са пълни глупости слагай една тръба 70-75мм от край до край с едно право последно гърне и ако случайно нещо ти дрънчи(тва зависи дали майстора ще си свърши работата) сложи и едно резонаторно гърне и си ти.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
1. от по големия цолаж тръба няма да ти се счупи двигателя2. добрия плътен звук го вадят повечето цилиндри и по големия обем на двигателя с също добра генерация(ако има турбо още по-добре)3. добрите спортни изпускателни колектори та даже и изолирани са 100% по добре от колкото стоковитеп.п. имам познат които сложи 75 мм. тръби на купе 1.8 и се отпуши което са го показали гонки преди и след това с едни и същи автомобилиQV,HGT
Коментар
-
1.Двигателя няма да ти се супи ,но ще ти се влоши пълненето ,вследствие по малкия вакум който се образува в цилиндъра поради по-големия диаметър на тръбите на изпускателната система.2.Добрата генерация струва от 2000лв нагоре.Ти би ли дал пари за такава,че даваш съвети на другите?3.Пак повтарям фиатския мотор 2.0 16V има едни от най-добрите изпускателни колектори(4 в едно) ,на които единствено може да им се навие термоизолираща лента,а не да се подменят с правени.Запознат ли си колко работа има по създаването на едни нови колектори-първо теоретични сметки след това направа точно почертеж.Няма по- добри от заводските за мотора за който писах по-горе.По въпроса за твоя познат с това купе,имаше ли катализатор(не изтърбушен) преди да му сложи по-големи тръби?Пък и надали е бил на 51мм.П.П. Аз лично съм карал само на колектор и мога да кажа че колата върви повече но само на високите обороти.На ниските и средните е значително по-голям мъртвец,а това за всекидневна кола е недопустимо.M F написа:1. от по големия цолаж тръба няма да ти се счупи двигателя 2. добрия плътен звук го вадят повечето цилиндри и по големия обем на двигателя с също добра генерация(ако има турбо още по-добре) 3. добрите спортни изпускателни колектори та даже и изолирани са 100% по добре от колкото стоковите п.п. имам познат които сложи 75 мм. тръби на купе 1.8 и се отпуши което са го показали гонки преди и след това с едни и същи автомобилиPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар