Hypnotical написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто Mk2 60к.с. смяна на изпускателен колектор
Collapse
X
-
Бе, чета аз тука за подобни проекти , от начало са фалят викат добре тва онва и след тва следва , ми чакам ковани бутала , стандартните заминаха ... Тоест с трици , маймуни не се хващат. Не ,че има нещо лошо , просто турбото си иска неговото.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
За какво им е да правят 1,2 16VT, като има 1,4ГТ, то и мен ме е яд, че няма 1,8 VFD Тurbo ама толкоз.Ето го въпросното турбинирано пунто http://ftm-bg.com/turbo_punto/punto HGT
Коментар
-
Аз имах предвид Мк2 16V турбо - можеше да е някаква лимитирана серияdidich написа:За какво им е да правят 1,2 16VT, като има 1,4ГТ, то и мен ме е яд, че няма 1,8 VFD Тurbo ама толкоз.Ето го въпросното турбинирано пунто http://ftm-bg.com/turbo_punto/
за почитателите на 1.4GT
===/////===
Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката
Коментар
-
Не е първия такъв и за съжаление бог не го опази нито него нито спътницете муFiat_Punto11 написа:Има проекти на мк2 с 2.0 16v Turbo :D Бати звера под прикритие и бог да го пази тоя дето го кара
, шасито не е подходящо за такова натоварване.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колко е по тежък 2.0 16vт спрямо 1,8VFD ?, предполагам, че разликата е доста по малка спрямо 1,4ГТ, а и като се подготви колата както си трябва като окачване, спирачки и т.н. си мисля, че няма да е толко опасна като МК1S_BANKOV написа:Не е първия такъв и за съжаление бог не го опази нито него нито спътницете му
, шасито не е подходящо за такова натоварване.
, а и кефа цена няма след това
. Двама колеги има във форума с такива мотори в МК2 нека да споделят как е положението
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар