Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте съвети за силов тунинг на Фиат Браво 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    По евтино за подръжка, стабилно ЕКУ, и за 200-300лв. можеш да привикаш още 20коня в табора.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      По евтино за подръжка, стабилно ЕКУ, и за 200-300лв. можеш да привикаш още 20коня в табора.
      Предполагам и по икономично Кажи я тая далавера с тия 20 коня отгоре, че ми стана интересно
      punto HGT

      Коментар


        #18
        при мен става, при теб вече си ги имаш иначе глава, картер, еку и си ти
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Аха, онова дето му викат "вариатор" сори за спама...
          punto HGT

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа:
            при мен става, при теб вече си ги имаш иначе глава, картер, еку и си ти
            Я кажи на мен, това за 20-те коня, че и на мен ми стана интересно.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #21
              Сваляш твойте и слагаш от 131 коня и готово, без никакви проблеми пасват.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                S_BANKOV написа:
                при мен става, при теб вече си ги имаш иначе глава, картер, еку и си ти
                Сега като се замисля за да е пълна картинката май ще трябва да си набави и всмукателния колектор и по точно металната част от него където е разположено гнездото на електромагнитния клапан, който пуска масло към вариатора + самия клапан, след това ако трябва и пласмасовата част на всмукателния колектор + дросела, после няма да е лошо да вземе и изпускателния тръбен колектор, сиреч с една дума тия 200-300лв май няма да стигнат само да си напазарува частите, пък какво остава и за самото обслужване на главата Аз мойта глава като я правих хвръкнаха само 600лв за ремонт без работа
                punto HGT

                Коментар

                Working...
                X