Давайте всякакви съвети да дигнем кончетата.В двигателя са сменени всички гумички и семеринги главата е шлайфана и колата е на газ.Каквото ви дойде на ум казвайте?
също така са сменени 4-те амортисьора с газови доста са твърди но не са спортни сменен е и съединител к-т Валео
моля без коментари този двигател е гаден ала бала гаден не гаден тва е :D :DГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте съвети за силов тунинг на Фиат Браво 1.4 12v
Collapse
X
-
Re: ???> Съвети за Силов Тунинг на Фиат Браво 1.4 12v <
Колега, един съвет от мен ако приемаш, колата ти е с хубав мотор, не е лакома, не е капризна, не скъпа, и всичко друго но НЕ е подходяща са тунинг, особенно пък силов. Ако си такъв мераклия, те съветвам да я реставрираш и да си я ползваш като удобен автомобил.ПП Редактирам се заради Kay_ Прав си, това съм искал да напишаBloodeath написа:Давайте всякакви съвети да дигнем кончетата.В двигателя са сменени всички гумички и семеринги главата е шлайфана и колата е на газ.Каквото ви дойде на ум казвайте?
също така са сменени 4-те амортисьора с газови доста са твърди но не са спортни сменен е и съединител к-т Валео
моля без коментари този двигател е гаден ала бала гаден не гаден тва е :D :D
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: ???> Съвети за Силов Тунинг на Фиат Браво 1.4 12v <
Предполагам си искал да напишеш " НЕ е подходяща". 1,4 си е голфо-убиец от личен опитS_BANKOV написа:Колега, един съвет от мен ако приемаш, колата ти е с хубав мотор, не е лакома, не е капризна, не скъпа, и всичко друго но е подходяща са тунинг, особенно пък силов. Ако си такъв мераклия, те съветвам да я реставрираш и да си я ползваш като удобен автомобил.Bloodeath написа:Давайте всякакви съвети да дигнем кончетата.В двигателя са сменени всички гумички и семеринги главата е шлайфана и колата е на газ.Каквото ви дойде на ум казвайте?
също така са сменени 4-те амортисьора с газови доста са твърди но не са спортни сменен е и съединител к-т Валео
моля без коментари този двигател е гаден ала бала гаден не гаден тва е :D :D
Но ускорението и е с календара. А и изпреварването с нея е малко по особено. Возиш 3 души и се почва едно връщане на 4та, че понякога и 3та. Миналата седмица на Хемус на тунелите един ТИР ми сече пътя. После докато го изпреварвах момчето с Октавията зад мен само дето не заспа . И аз не виждам смисал за 5-6 кончета да даваш пари. Но колегата щом има мерак нека не сме лоши и да го уважим. Успех колега в начинанието.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Не се занимавай с глупости.Относно повечето к.с. при новото Браво 1,4 не е само турбото ,а малко повечко клапани и разлика във конструкцията на мотора т.е. по-малко бутало с по-дълъг ход степен на сгъстяване 11.Не му се радвайте толкова на този изцеден 1,4 двигател със 150 к.с защото ресурса му е по-малък.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ако искащ да върви, махаш инжекцията и го правиш карбуратор, от там нататъка нещата сигурно са ти ясни. Имаше една тема във форума потърси я и ще се образоваш. Трябва да си готов да я платиш още поне веднъж тая кола.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Имах предвид 120-коньовия. Сериозно казано, напълно го разбирам колегата, ама кубиците са си кубици. Аз, явно заради още 200-те надолу, я съм изпреварвал 5 пъти на четвърта за 6 години, я не. Офертата за ремап, която помня е към 300 лева, за да стане от 82 на 85. От 1.4 да изцедят още едно-две кончета и това е. Та градивният ми съвет по темата е: сложи си турбо, тролския: пусни си тема във форума на Хогуортс, реалния: не се занимавай изобщо.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Благодаря че си казахте мненията и по тях съдя че май ще премина към план Б смяна на мотора с 2.0 кубика та сега въпросът е само с двигател скоростна кутия и съединител ще стане ли номера смисъл нещо друго ще се наложи ли да сменям и ако да какво? имам и втори въпрос от зад съм с барабани ще имам ли някакъв проблем ако си взема задни дискови спирачки и да си ги монтирам така де ще станат ли на моста стандартен ли е
Fiat Bravo 1.4 12v
Коментар
-
По евтино ще ти излзе в пъти да продадеш тази и да си вземеш друго с двойката мотора.ХГТ всичко отпред му е по различно от твоята, списъкът с нещата които трябва да замениш на твоята е мноооого дълъг.И аз имах 1.4 от личен опит ти казвам ако искаш повече коне продай тая и купи друга.Bloodeath написа:Благодаря че си казахте мненията и по тях съдя че май ще премина към план Б смяна на мотора с 2.0 кубика та сега въпросът е само с двигател скоростна кутия и съединител ще стане ли номера смисъл нещо друго ще се наложи ли да сменям и ако да какво? имам и втори въпрос от зад съм с барабани ще имам ли някакъв проблем ако си взема задни дискови спирачки и да си ги монтирам така де ще станат ли на моста стандартен ли е
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
да досега се рових из теми и аз стигнах до същия извод че и се намират евтини ХГТ от 1400 до 1800 се намират без проблем по добре да продам моята да добавя 500лв. и си спестявам много главоболия само искам да питам окачването е едно и също от към амортисьорите нали че моята е с 4 чисто нови газови и не мисля да ги давамFiat Bravo 1.4 12v
Коментар
-
Мииии НЕ !Bloodeath написа:да досега се рових из теми и аз стигнах до същия извод че и се намират евтини ХГТ от 1400 до 1800 се намират без проблем по добре да продам моята да добавя 500лв. и си спестявам много главоболия само искам да питам окачването е едно и също от към амортисьорите нали че моята е с 4 чисто нови газови и не мисля да ги давам
1.4 и 1.6 са с еднакви 1.8 и 2.0 20в са с други по яки . Само за задните амортисьори не съм сигурен.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
Реклама
Collapse


Коментар