Колега виж си по книжка колко е заводският клиренс при стило като твоето.Предполагам не е малък,защото по улиците стиловците не ми изглеждат клекнали.Ако твоят е под заводският,а заводският те устройва като височина си смени амортесиорите и те ще ти повдигнат колата до заводският клиренс,ако не я помръднат здраве да е - едни нови амортесиори никога не са излишни,пък после и пружини ще си купиш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли да се увеличи клиренс на Фиат Стило Комби?
Collapse
X
-
На моята Марея съм свикнал и не ми прави впечатление, но баща ми слезе от Пасат 3 и се качи на Стило и му е терсене.Не смятам, че колата е клекнала, или ако е - то не е повече от 1 см. Аз я карам без проблеми.Въпроса защо отпред и отзад трябва да се вдига вече ми се изясни.За отзад е ясно.За от пред :http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=0&DRW_NUM=2Къде е по-правилно да се подложи, на поз. 10 или на поз. 11 ?Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
Благодаря !Аз си мислех да имитирам чашата на амортисьора като форма, така че да се повдигне основата на пружината. Твоята идея е по-добра! Благодарности!nsn написа:чашката на амортисьора(мястото където ляга пружината)се избива и под нея подлагаш втулка 2-3см,набиваш отново чашката и колата е вече по-висока с колкото си подложил
Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
Сигурен ли си, че може да се "избие" чашката. Разглеждах амортисьор от Мареа и там чашата е заварена за самия амортисьор !При Стилото не ми се вярва да е по-различно. В почивните дни ще свалям колелета и ще гледам внимателно !nsn написа:чашката на амортисьора(мястото където ляга пружината)се избива и под нея подлагаш втулка 2-3см,набиваш отново чашката и колата е вече по-висока с колкото си подложилFiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
препилваш ВНИМАТИЛНО заварката избиваш,подлагаш и набиваш и след тези процедури вече си с джип :DBEKI написа:Сигурен ли си, че може да се "избие" чашката. Разглеждах амортисьор от Мареа и там чашата е заварена за самия амортисьор !При Стилото не ми се вярва да е по-различно. В почивните дни ще свалям колелета и ще гледам внимателно !nsn написа:чашката на амортисьора(мястото където ляга пружината)се избива и под нея подлагаш втулка 2-3см,набиваш отново чашката и колата е вече по-висока с колкото си подложилBravo 1.9d 97г
Коментар
-
u_bo
с преместването на чашката - променяш работата на амортисьора.метода на Торнадо с повдигане е много по-безопасен - с правилните болтове разбира се.
Коментар
-
u_bo
да, а аз познавам един дето вече 3 години кара мотор без каска - а е още жив.но имах и познат дето веднъж кара без каска и ...nsn написа:и в какво се изразява промяната на работа?на началника берлингото е така от 20000км пък амортисьора още си е добре-това е защото си е променил работата :Du_bo написа:с преместването на чашката - променяш работата на амортисьора.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар