Здравейте, От скоро съм във Форумът и се надявам за съвет от някой по-опитен колега.Купих си Браво 1.9 турбо дизел. Задните му колела обаче са малко разкрчени и не знам какъв е проблемът.Дайте ми съвет как да го оправя и колко ще ми струва. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разкрачен заден мост на Браво
Collapse
X
-
Другия вариант е мост от кола на части. Мостове се продават от 60 до 100 лв. Подменя се лесно.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Карай така, подмяната на моста е свързана с подмянана тампони, или поне е много желателно, подмяната на чрез ремонтен комплект без сваляне на моста си е чиста проба късмет, тези болтове имат навика да ръждясват в лагера и вадене няма, не става с почукване понеже се кривят и пак няма вадене. обикновенно болтовете се режат и се срагат нови, но тава е възможно само при свален мост.gosheto84 написа:Имам съшия проблем ............комплект ще оправи нещата,как мога да разбера това и кое е по добрия вариант комплект или мост.....
А какво е отклонението?
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
лошо счупване колега......tomny написа:Виж тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45841
Коментар
-
демонтаж на болт заден носач
Ползвам темата на колегата да не отварям нова по същия проблем. Имам луфт във въпросните лагери на единия заден носач, пробвах да отвия гайката откъм резервоара с обикновен ключ 24 и успях.Сега да кажат колегите, които са си ги сменяли сами при положение, че се отвива гайката лесно ли излиза самия болт.Пробвах да го завъртя с махната гайка но не помръдна без да ползвам допълнително рамо и се отказах.Ако има колега от Пловдив, който е извършвал ремонта да помага или да ме ориентира към сервиз в града с приблизителна актуална цена. Да допълня , става въпрос за Фиат Браво.kluchar написа:Като първо се сещам лагери с балта№10 на носача Продава се ремонтен комплект трябва да се развие 2 болта- не се сваля моста
Коментар
-
Re: демонтаж на болт заден носач
гайката не е проблем, болта ръждясва в леглото на лагера и няма вадене. Ако успееш си е чиста проба късмет. Не те съветвам да правиш интервенцията сам и пред блока, или поне аз не бих го правил така.dido79 написа:Ползвам темата на колегата да не отварям нова по същия проблем. Имам луфт във въпросните лагери на единия заден носач, пробвах да отвия гайката откъм резервоара с обикновен ключ 24 и успях.Сега да кажат колегите, които са си ги сменяли сами при положение, че се отвива гайката лесно ли излиза самия болт.Пробвах да го завъртя с махната гайка но не помръдна без да ползвам допълнително рамо и се отказах.Ако има колега от Пловдив, който е извършвал ремонта да помага или да ме ориентира към сервиз в града с приблизителна актуална цена. Да допълня , става въпрос за Фиат Браво.kluchar написа:Като първо се сещам лагери с балта№10 на носача Продава се ремонтен комплект трябва да се развие 2 болта- не се сваля мостаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега този болт мисля, че не опира изобщо в леглото на лагера.От снимките на ремонтния комплект съдя, че болта влиза в метална тръбичка(втулка) и в двата и края има място за набиване на вътрешните черупки на лагера т.е болта ще е клеясал по цялата дължина на тази тръба...да не се радвам много за развитата гайка
Коментар
-
В повечето случаи се върти заедно с "тръбичката" и решението е ъглошлаиф с тънък диск
Има и случаи когато просто отвиваш гаиката и тои излиза ама...... са доста малък процент. За мост 2-ра употреба си помислете тои на колко години и км е и на колко години и км е вашия и след колко време / км ще сте пак в същата ситуация!
Коментар
-
+1 и като прибавим задължителната смяна на двата тампона коита са си скъпички, нещата съвсем отиват на драма.eh4ev07 написа:В повечето случаи се върти заедно с "тръбичката" и решението е ъглошлаиф с тънък диск
Има и случаи когато просто отвиваш гаиката и тои излиза ама...... са доста малък процент. За мост 2-ра употреба си помислете тои на колко години и км е и на колко години и км е вашия и след колко време / км ще сте пак в същата ситуация!
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар