S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разкрачен заден мост на Браво
Collapse
X
-
Не е готино да пренебрегваш колата по този начин. Накрая се събират много забележки по окачването, по двигателя, по външния вид и откриваш, че колата ти е тотална гробница. По евтино във времето излиза да инвестираш по 100 200 лв годишно за дребни ремонти, от колкото да ти се съберат 1200 1300 при цена на автомобила 1500 лв на пазара. А не е гаранция за спокойно пътуване и не дай си боже пътна помощ или нещо по трагично.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
-
Съгласен съм, аз също ще си играя с носачите след седмица, но съгласи се че дори и да разбие лагера в двжение проблем реално не може да стане. А и щом само пука има голяма вероятно само болта да е ръждясал там където лагерува и от това да е пукането. Което след време ще се оправи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
реално не може да се случи нещо лошо ако се счупи лагера но колата се лашка в лагерите в завой ако са разбити и това я подхвърля.Пукането може да се дължи на скъсания тампон или разбитото легло на амортисьора. Има лека вероятност да са се изкопали лагерите на носача и да изпуква там, но мисля, че трябва да се е поразкрачила за това пукане.S_BANKOV написа:Съгласен съм, аз също ще си играя с носачите след седмица, но съгласи се че дори и да разбие лагера в двжение проблем реално не може да стане. А и щом само пука има голяма вероятно само болта да е ръждясал там където лагерува и от това да е пукането. Което след време ще се оправи.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
не съм се замислял за това но има логика, като лагерува в болта не в лагера ще търка в носача.... после стругар втулки или 2ра рака носач.ivel написа:не се ли сменят навреме,заминават и леглата на лагерите в самия носачмненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Благодарение на колегата AthlonXP сменихме лагерите на задния носач на мареата и направихме снимки.Ето описание на процедурата:Започваме със свалянето на резервоара. Разкачваме всички маркучи и кабели.
Отдолу има един маркуч за отдушника. Махаме скобата и го сваляме. При сглабянето се слага нова скоба.
Разкачаме гърловината, като там са възможни два подхода. Единия е да свалим скобата на маркуча и гърловината да остане закачена. Другия е да развием болта под капачката за пълнене. За съжаление той обикновено е клеясал и се къса. Накрая се развиват трите болта, пластмасовеите щипки и резервоара се сваля.Развиваме долния болт на амортисьора. Сваляме пружината и развиваме трите болта на стабилизиращата щанга.С ключ 24 развиваме болта на носача. Започва най-трудната част - с по-голям чук избиваме болта, като чукаме от вътрешната страна, добре е някой да върти болта за по-лесно раздвижване.След като болта падне и освободи носача с флекса пилим втулката на лагера.
В случая лагера беше достаъчно разбит, за да падне сам от втулката. Ето какво е останало от него.
С клещи изваждаме пластмасовата втулка от носача. Избиваме черупките на старите лагери.
Поставяме новата втулка
С подходящ камък от гедоре набиваме черупките на новите лагери.
Намазваме с грес и поставяме новите лагери и втулки. Използваме болта вместо преса, за да набием втулките.
Поставяме носача на мястото му и го затягаме с болта.
Продължаваме по обратния ред със закачането на стабилизиращата щанга, пружината, амортисьора и поставянето на резервоара. За да свием пружината ползвахме скоби, но не са задължителни.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар