Колеги, в червения квадрат е ограден маркучът, който свързва спирачната помпа с вакуум-помпата при турбодизелов двигател. В синьо е клапанът, който би трябвало да задържа вакуума, а в другото синьо е мястото, на което влиза той. Как се вади клапанът, който е на края на маркуча, от спирачната помпа? Днес натисках, бутах, дърпах, ръчках, и нищо... Проблемът е в това, че когато е изгасен двигателят - педалът на спирачката се втвърдява, вместо да остане мек дори и след няколко часа, както е при други подобни автомобили с този двигател.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се вади клапанът от спирачната помпа?
Collapse
X
-
Re: спирачка
Не, само клапана, ако не работи. Досега на всички други коли като моята, на които съм се качвал - педалът винаги им е бил мек, а и на моята понякога остава мек, но това е в 1 от 100 случая. Понякога като го размърдам - започва да държи по-често, да речем 2 от случая си остава мек, но след няколко дни пак се връща на старото положение.kluchar написа:Повечето случай като не работи колата педала е твърд.Какво си решил да сменяш сервото ли .
Коментар
-
А сигурен ли си ,че е от клапана?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Мисълта ми бе, дали наистина е вакума? Опитай да махнеш бушона на АБС модула, след това сподели какво се случва със спирачките и по-специално с педала им.п.п. зная че си стриктен водач и не ти е по вкуса това ,но за няколко километра няма да е проблемПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар