alvanovo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Части / Марка / Км - сравнение
Collapse
X
-
Re: Части / Марка / Км - сравнение
Цитирам това мнение защото не мога да повярвам.1.В сервиз за ходова част постъпвам само за реглаж.Не обръщам внимание на преглеждащия окачването ,че това и онова било разбито.2.Ще направя вече 100000 км. с носачи Ас метал десния мисля ,че върнах този с който купих колата 2006.3.Чудя се на Мареа окачването по-здраво ли е?4.Ако се наложи подмяна на на носач или накрайник задължително го рециклирам ,а не купувам нов боклук.ogi28b написа:Понеже много се разочаровах миналата седмица, когато за пореден път в автосервиза ми казаха че са разбити части, които няколко пъти съм сменял, реших да пусна тази тема, в която ще опиша всички части по окачването, които съм сменял по колата, и по колко км са изкарали. В момента колата ми е на 178 730 км според таблото.Външно каре дясно / ГЛО / сложено на 153650 км / в момента е на 25 000 км и е ок. Десен носач / TST (за такива ми ги продадоха, но бяха 1:1 като Технорот) / Сложен на 153650 / издържа до 165 115 или около 11 500 км, поради скъсан още отначало маншон.Биалетка дясна / Делфи / Сложена на 153650 / издържа до 173 190 - почти 20 000 км , скъса се при стягане на гайкатаВъншен кормилен накрайник - десен / Делфи / Сложен на 153650 / Издържа до 170 000 км - 16350 км.Ляв носач / TST, уж / Сложен на 153650 / и до момента е на колата, 25000 кмБиалетка лява / Делфи / Сложена на 153650 / до момента е на колатаВъншен кормилен накрайник - ляв / Делфи / сложен на 153650 / до момента е на колата, но ще бъде сменен след 3 дни. Скъсан му е маншонът, и има едва доловим луфтЗадни амортисьори / Марели (етикет-лепенка на тях) / сложени на 162 585 / сега от левия нищо не ставаДесен носач / ОКАП / сложен на 165615 / Издържа до 173 190 или <8 000 км. Още на около 169 000 се разтропа един от тампоните.Външен кормилен накрайник - десен / ФРАП / сложен на 170 010 / След 3 дни ще го сменям. Издържа почти 9000 км. Тампони Мак-ферсон / НЕИЗВЕСТНА МАРКА / Сложени на 170010 / Засега са ОКВътрешен кормилен накрайник - десен / Фиорела / Сложен на около 172 000 км / Засега е окЛагер на главината преден ляв / SNR / Сложен на 172 400 / Засега е ОКДесен носач / MOOG / сложен на 173190 / Засега е ОККойто желае, може също да каже какво е сменил, каква марка е, дали е ок, или след колко км го е сменил пак. Така може би ще е по-ясно кои марки се чупят бързо и кои - не чак толкова. Биалетка дясна / MOOG / Сложена на 173 200 / Засега е ОКFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колега, на Мареа-та досега по ходова част съм сменял само биалети, и затова може би само те ми се скапват. Несъмнено повечето авточасти по магазините са Гаражпром и Маза ООД, но кажи ми как да си рециклирам ши....ните биалети. Писна ми да ги сменям с маслото.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Давай насам към Казанлък едни разбити биалети TRW и 22 лв. и си готов.Dido_Lyubenov написа:но кажи ми как да си рециклирам ши....ните биалети. Писна ми да ги сменям с маслото.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Части / Марка / Км - сравнение
Днес посетих сервиз за проверка, заради странно силно чукане на метал в метал, но много рядко и без всякаква логика. Понякога от най-дребата неравност (не дупка, а само хлътнало в асфалта) се чува. Но като цяло е рядко - веднъж на ден-два. При каране по павета - не се чува нищо подозрително. При проверката установихме, че шарнирът на левия носач има голям луфт, видимо 2-3 мм при напъване с лост. Маншонът му е скъсан от вътрешната страна, много малка дупчица, като се натисне - излиза черна грес от там. Не се чува никакво постоянно хлопане откъм този носач, обаче! Това е положението с този носач. За цената си от 55 лв - издържа достатъчно - около 28 000 км. Тампоните му са "бетон".Имам също луфт в тампоните на стабилизиращата щанга и усещам как настъпват последните и часове.ogi28b написа:Ляв носач / TST, уж / Сложен на 153650 / и до момента е на колата, 25000 км
Коментар
-
пиши своевременно какво се случваogi28b написа:Потропването започва да се чува все по-често. Днес си купих ляв носач от уникалната марка ABS, пък да видим какъв ще му е късмтетът. Сега вече имам 2 леви и 3 десни носача, и от тук нататък мисля да не купувам повече, а да ги рециклирам.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
При мен последните наблюдения са:Биалетки OCAP ( от МОДЕРИРАНО) / 9000км / И двете биалетки бяха с доволен луфт.Ляв носач FAST (от МОДЕРИРАНО) / 9000км / шарнир е заминал, тампони заминалиДесен носач FAST (от МОДЕРИРАНО) / 9000км / шарнира е ок, тампоните - дроб. След смяна на тампони навъртя 4000км и вече похлопва (не знам кое точно: тампоните или шарнира)Само да обърна внимание на факта, че карам доста внимателно ....
Предишните носачи бяха оригиналните и изкараха известно време по нашите пътища - 30000. Заминаха си заради скъсани маншони на шарнирите.
Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
рециклирай старите в казанлъкtedynaidenov написа:При мен последните наблюдения са:Биалетки OCAP ( от МОДЕРИРАНО) / 9000км / И двете биалетки бяха с доволен луфт.Ляв носач FAST (от МОДЕРИРАНО) / 9000км / шарнир е заминал, тампони заминалиДесен носач FAST (от МОДЕРИРАНО) / 9000км / шарнира е ок, тампоните - дроб. След смяна на тампони навъртя 4000км и вече похлопва (не знам кое точно: тампоните или шарнира)Само да обърна внимание на факта, че карам доста внимателно ....
Предишните носачи бяха оригиналните и изкараха известно време по нашите пътища - 30000. Заминаха си заради скъсани маншони на шарнирите.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Не знам дали има смисъл от рециклиране на неоригиналните носачи - особено тезиalvanovo написа:рециклирай старите в казанлъкtedynaidenov написа:При мен последните наблюдения са:Биалетки OCAP ( от МОДЕРИРАНО) / 9000км / И двете биалетки бяха с доволен луфт.Ляв носач FAST (от МОДЕРИРАНО) / 9000км / шарнир е заминал, тампони заминалиДесен носач FAST (от МОДЕРИРАНО) / 9000км / шарнира е ок, тампоните - дроб. След смяна на тампони навъртя 4000км и вече похлопва (не знам кое точно: тампоните или шарнира)Само да обърна внимание на факта, че карам доста внимателно ....
Предишните носачи бяха оригиналните и изкараха известно време по нашите пътища - 30000. Заминаха си заради скъсани маншони на шарнирите.
. Може би си струва ако бях запазил тези с които я купих, уви .... в мен е само единия. До модераторите: не разбирам защо не може да се публикува магазина от където са закупени частите. Още повече, че на предишната страница от тази тема, колега е вече е написал тази информация без да бъде модериран. Да разбирам, че има тенденциозно отношение или?
Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Всички знаят от къде се купуват тези части!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tedynaidenov написа:Не знам дали има смисъл от рециклиране на неоригиналните носачи - особено тезиalvanovo написа:рециклирай старите в казанлъкtedynaidenov написа:При мен последните наблюдения са:Биалетки OCAP ( от МОДЕРИРАНО) / 9000км / И двете биалетки бяха с доволен луфт.Ляв носач FAST (от МОДЕРИРАНО) / 9000км / шарнир е заминал, тампони заминалиДесен носач FAST (от МОДЕРИРАНО) / 9000км / шарнира е ок, тампоните - дроб. След смяна на тампони навъртя 4000км и вече похлопва (не знам кое точно: тампоните или шарнира)Само да обърна внимание на факта, че карам доста внимателно ....
Предишните носачи бяха оригиналните и изкараха известно време по нашите пътища - 30000. Заминаха си заради скъсани маншони на шарнирите.
. Може би си струва ако бях запазил тези с които я купих, уви .... в мен е само единия. До модераторите: не разбирам защо не може да се публикува магазина от където са закупени частите. Още повече, че на предишната страница от тази тема, колега е вече е написал тази информация без да бъде модериран. Да разбирам, че има тенденциозно отношение или?
Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар