veskobravo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне на гресьорка на шарнир
Collapse
X
-
rotdot
Това по принцип е много добра идея, обаче не разбирам едно нещо - като пълниш отдолу с грес, старата къде отива? Когато купих колата единият маншон на левия шарнир беше скъсан и смених двата носача профилактично с оригинални. Вече 50000км карам с тях, въпреки, че след зимата не съм ги проверявал и вече нещо тропа, дано да не е шарнира.Danchojn написа:Дурафлекс - Пловдивveskobravo написа:Откъде си ги взел тези полиуретанови маншини ако недай си Боже се наложи да ги сменям моите скоро
Коментар
-
Аз като сменях маншоните, всичката стара грес излезна покрай болта. После поставих маншона. Сега шарнирите са заредени с изключително добър продукт и не смятам често да ги обслужвам. Преди като ги гресирах, леко разтворих маншона и от там си излезе доста от старата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз миналата година смених маншона на единия шарнир и напълних с нова грес. С този шарнир карам вече 95 хил км в БГ, а преди това незнам колко са били километрите.Другия шарнир се разби на 80 хил км и го рециклирах в Казанлък. Досега 15 хил е добре.При следващото рецикрилане на шарнир ще си сложа гресьорки - за експеримент.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Аз пък сменям носачи всяка година от сезон до сезон и им отиват само шарнирите. Може би спортните макферсони спомагат в случая и сега съм решил да пробвам с рециклиране да видим колко ще изкарат уж здравите AS METAL
Някой има ли представа дали има нещо от сорта на спортни или поне подсилени носачи щото аз такова не намирам никъде по интернета
А относно тея гресьорки.... то ако имаше нужда сигурно в завода щяха да ги поставят. А и най малките стружки попаднали там с налягането от гресьорката ще идат "точно на място" и ефектът е ясен. Това са само мои предположения де :D
Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Носачи Ас Метал за Браво/Брава/Мареа няма. Продали са ти нещо друго за Ас Метал...За да не съм голословен: http://www.asmetal.com/en/index.php?...1&model_id=672biricata написа:Аз пък сменям носачи всяка година от сезон до сезон и им отиват само шарнирите. Може би спортните макферсони спомагат в случая и сега съм решил да пробвам с рециклиране да видим колко ще изкарат уж здравите AS METAL
Някой има ли представа дали има нещо от сорта на спортни или поне подсилени носачи щото аз такова не намирам никъде по интернета
А относно тея гресьорки.... то ако имаше нужда сигурно в завода щяха да ги поставят. А и най малките стружки попаднали там с налягането от гресьорката ще идат "точно на място" и ефектът е ясен. Това са само мои предположения де :D
Коментар
-
Със спортни амортисъори ли си или само пружини?Щото аз съм взел червени Пружини EIBACH и днес ще ги слагамbiricata написа:Аз пък сменям носачи всяка година от сезон до сезон и им отиват само шарнирите. Може би спортните макферсони спомагат в случая и сега съм решил да пробвам с рециклиране да видим колко ще изкарат уж здравите AS METAL
Някой има ли представа дали има нещо от сорта на спортни или поне подсилени носачи щото аз такова не намирам никъде по интернета
А относно тея гресьорки.... то ако имаше нужда сигурно в завода щяха да ги поставят. А и най малките стружки попаднали там с налягането от гресьорката ще идат "точно на място" и ефектът е ясен. Това са само мои предположения де :D
А относно гресъорката.......ако от завода правеха "вечни" части какво се получава.Според мен една стружка ако въобще попадне там няма да направи по-големи поразий от един изсъхнал шарнир.На Фиата не съм карал до сега с гресъорки,но на Ладата всичко беше с гресърки и ефекта съм го написал в по-горния си пост.
Коментар
-
Ами и амортисьорите се оказаха спортни с по-къси стебла но незнам точно какви са защото ги взех така готова конфигурация и скоро се разтропа отпред и се бях заблудил че са за смяна а се оказаха шарнирите но имай предвид че твърдоста на пружините износва доста бързо другите компоненти по окачването. Бях писал тема наскоро за това та ако те интересува.. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...6442#1026442А за носачите мисля че бяха ТЕКНОРОТ и се бъркам с кормилните накрайници. Като ги сваля ще ги снимам .veskobravo написа:Със спортни амортисъори ли си или само пружини?Щото аз съм взел червени Пружини EIBACH и днес ще ги слагамbiricata написа:Аз пък сменям носачи всяка година от сезон до сезон и им отиват само шарнирите. Може би спортните макферсони спомагат в случая и сега съм решил да пробвам с рециклиране да видим колко ще изкарат уж здравите AS METAL
Някой има ли представа дали има нещо от сорта на спортни или поне подсилени носачи щото аз такова не намирам никъде по интернета
А относно тея гресьорки.... то ако имаше нужда сигурно в завода щяха да ги поставят. А и най малките стружки попаднали там с налягането от гресьорката ще идат "точно на място" и ефектът е ясен. Това са само мои предположения де :D
А относно гресъорката.......ако от завода правеха "вечни" части какво се получава.Според мен една стружка ако въобще попадне там няма да направи по-големи поразий от един изсъхнал шарнир.На Фиата не съм карал до сега с гресъорки,но на Ладата всичко беше с гресърки и ефекта съм го написал в по-горния си пост.Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
в завода няма как да сложат гресорки защото целта е 50 000км и нов.текнорот и те са боклуци,чувам наистина добри отзиви за ас метал.по принцип най -добре е да се вземе от някоя морга оригинален носач със стегнат шарнир и здрави тампони , да се сложи гресорка и да се напълни с грес.иначе на магазина мук или трв
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар