Като последно дихание на износен шарнир - удряш с чук желязната капачка, тя се криви навътре и обира хлабината. Поставяш осново и караш докато пак не се разхлопа. Можеш да смачкаш капачката и на место - само да можеш да удариш добре с чука.Това обиране на хлабината може да се прави няколко пъти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне на гресьорка на шарнир
Collapse
X
-
С помощта на колегата Danchojn, вече са готови външните накрайници за монтаж. Оказа се, че капачката на накрайник АС Метал е сравнително дебела - към 3 мм, и позволява безпроблемно навиване на гресьорката, като поставянето на медна шайба е силно препоръчително. Да видим сега колко ще изкарат, мисля да ги гресирам веднъж на 6 месеца.
Коментар
-
:D Щита е като емблемата на ланчия и е само по оригиналните части на фиат ланчиа и алфа ромеоpakumba написа:не знам дали са ти оригиналните, аз нещата слжени в завода ги познавам по един знак като щит, подобен на щит е.ogi28b написа:Както писах - имам си два здрави TRW. Те не са ли оригинални?
Коментар
-
Оги, на предишната ми кола, като я купих още и смених единият шарнир с такъв на АС метал, изкара 6 години без гресьорки! Това се равнява горе долу на 90 000км. Просто се разби. Маншона си беше здрав но смазката вътре, тя просто вече липсваше. Лубриканта одавна се беше изпарил. Чак на 6 месеца гресиране не е нужно. Веднъж годишно може би. Но трябва след гресиране да подпъхваш нещо тънко и не остро покрай конуса и маншона, да излиза въздуха. Твойте два и моите четири, бе необходимо да го направя на по две места.Поздрави!ogi28b написа:Както писах - имам си два здрави TRW. Те не са ли оригинални?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
точно така. и да добавя на много неща има щампа с годината на производство. Наапример ролката ми на алтернатора беше на 148 000 и щампа 97 год от завода. След това каквито и да купувам карат по 30 000.dani389 написа:Този знак е по всички части не само по окачването.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар