Здравейте колеги,Ще слагам гресьорки на шарнирите. Въпросът, е като дупча, докъде да дупча? Не съм е правил тази операция, затова питам. Само металната капачка ли се дупчи или докато опре в болта?Например, при биалетите ми е ясно че до болта, ама там е само пластмаса. Предприемам тези действия, защото заводските греси по тази кола, на няма и 5 години е пълна скръб.Благодаря!Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне на гресьорка на шарнир
Collapse
X
-
Пробивай внимателно прави резба с рязан метчик и си готов.dani389 написа:Само Торнадо мисля че може да ти отговори той се беше зарибил по тази идея но до каде е стигнал не знам.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Поставяне на гресьорка на шарнир
капачката защо ще я прабиваш? и ако я пробиеш как ще направиш резба в нея? пробива се чугуненото тяло и там се нарязва резбаDanchojn написа:Здравейте колеги,Ще слагам гресьорки на шарнирите. Въпросът, е като дупча, докъде да дупча? Не съм е правил тази операция, затова питам. Само металната капачка ли се дупчи или докато опре в болта?Например, при биалетите ми е ясно че до болта, ама там е само пластмаса. Предприемам тези действия, защото заводските греси по тази кола, на няма и 5 години е пълна скръб.Благодаря!Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.orgФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
А сега де! Къде да дупча?Ако пробия в чугуненото тяло, отстрани, не съм убеден че като вкарвам грес, ще стигне и до другата страна. По-скоро ще иде в маншона. Най-логично ми се вижда да дупча отдолу, пък и така съм виждал направени. Някой може ли да дообясни, Моля!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
На Жигулите имаха гресьорки на шарнирите, те бяха на капачката, вземи някой за модел, става въпрос за по-старите шарнири.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
смазката трябва да е между тефлоновата подложка и ябълковидния болт, т.е. дупчиш и нея, иначе между нея у чугуна на черупката на шарнира кел файда от грес... и се дупчи баш отдолу или съвсем леко изместено от центъра с идея за по лесно гресиране не за друго....Аз на моите носачи преди да ги сложа им махам маншона, после в самия болт сипвам масло- ябълковидния болт има нарези за канали и маслото за 10 мин предминава под болта по тези канали.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Няма какво да питаш, как в тънка ламарина ще правиш резба???????? И после там ще завиваш гресьорка, която е най-вероятно с конусна резба и ще уплътнява???!!!!!!Danchojn написа:Ти къде ги постави?Tornado написа:Пробивай внимателно прави резба с рязан метчик и си готов.dani389 написа:Само Торнадо мисля че може да ти отговори той се беше зарибил по тази идея но до каде е стигнал не знам.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Да де, ама повечето, които съм виждал са навити точно така, през капачката. Само на една джипка съм виждал да е в чугуна(стоманата). Освен това тия капачки не са ли поне 1.5/2мм дебели? А гресьорката много лесно може да се навие с малко лепило и готово, няма да падне.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Това нещо съм го виждал в друг сценарий. Загряват малко масло. Сипват го в спринцовка и с по-дебела игла, бодат маншона и го църкат вътре. Много помагало казват. Та почвам да се чудя, дали този вариант или гресьорки. Има ли файда все пак?pakumba написа:Аз на моите носачи преди да ги сложа им махам маншона, после в самия болт сипвам масло- ябълковидния болт има нарези за канали и маслото за 10 мин предминава под болта по тези канали.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
не загряват масло, а грес. Сгрява се в метална паничка на котлона, но трябва да се понагрее и шарнира, защото иначе моментално става на грес като се докосне до студения метал, а от друга страна нагряването на шарнира не бива да е много заради подложката да не се стопи.... Абе играчка си е и да си призная не съм го правил, точно поради тези причини, обаче предполагам ефекта е удивителен. Практически греста веднъж влезе ли там няма как да излезе. Аз си сипах масло поради горните причини, но не мога да преценя има ли ефект- единия ми шарнир си е вече яко за смяна и е на малко над 40 000 км, което е удивително много за тук /окап/ Дали ефекта е от маслото или просто е прилично качеството - не знам. Във всички случай първото нещо като си купя носач е да сменя маншончето, да напълня яко грес в него и да сипя масло. Каналчетата са може би малко под 1 мм широки, абе бая малки са си...., но маслото минава. аз слагам каквото ми падне първо под ръка.Danchojn написа:Това нещо съм го виждал в друг сценарий. Загряват малко масло. Сипват го в спринцовка и с по-дебела игла, бодат маншона и го църкат вътре. Много помагало казват. Та почвам да се чудя, дали този вариант или гресьорки. Има ли файда все пак?pakumba написа:Аз на моите носачи преди да ги сложа им махам маншона, после в самия болт сипвам масло- ябълковидния болт има нарези за канали и маслото за 10 мин предминава под болта по тези канали.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар