колеги кажете от кой модел браво брава или мареа ще паснат без проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво 1.6 със задни дискови спирачки
Collapse
X
-
От HLX със сигурност и от доста алфи но ако си абс трябва и донора да е с абс прочети тазиhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43401 тема и доста неща ще ти се изяснят но ти препоръчвам първо да си монтираш предни вентилирани спирачки и тогава пипаи отзад
защото идва зима ще има лед и да не вземеш някои завои с вратите напред!!!
-
уби ми ентосиазъма.тази седмица приключвам с газовата и мислех другата да се заемам с дисковете.eh4ev07 написа:От HLX със сигурност и от доста алфи но ако си абс трябва и донора да е с абс прочети тазиhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43401 тема и доста неща ще ти се изяснят но ти препоръчвам първо да си монтираш предни вентилирани спирачки и тогава пипаи отзад
защото идва зима ще има лед и да не вземеш някои завои с вратите напред!!! 
значи ще чакам да пукне пролет.до тогава ще накупя всичко необходимо.
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Ако няма резпределител на спирачното усилие за задните спирачки може задницата да те изпревари дори и с барабани, но иначе няма проблем
За АБС трябва и донора да ти е с АБС (както колегата е обяснил) понеже на планките трябва да има дупки за датчиците.Задни дискове и апарати стават от почти всички италианки с 4 болта
Аз съм с апарати от HGT, а дисковете и планките за закрепване на апаратите са от Lancia Dedra
Коментар
-
Аз планка без дупка не съм виждал до сега, т.е. струва ми се, че ги правят стандартни планките.idkedikov написа:Ако няма резпределител на спирачното усилие за задните спирачки може задницата да те изпревари дори и с барабани, но иначе няма проблем
За АБС трябва и донора да ти е с АБС (както колегата е обяснил) понеже на планките трябва да има дупки за датчиците.Задни дискове и апарати стават от почти всички италианки с 4 болта
Аз съм с апарати от HGT, а дисковете и планките за закрепване на апаратите са от Lancia Dedra 
Коментар
-
Става. Тествано еот 155-ца на Типоtomny написа:...И освен това смяната на целия мост е една..., в смисъл, трябва сервиз, не става пред блока...
. Трябват ти 2-ри крик и малко трупчета наоколо. За един уикенд. В събота от обяд до вечерта. В неделя от 8:30 до 20:30. Всичко сам, даже и си обезвъздуших... пак сам
. Иначе съм съгласен, че въпреки, че е хванат само на 4-болта, прехвърлянето на мост е бая хамалогия.
AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
А с 2ма души става и за ден!TRENDi написа:Става. Тествано еот 155-ца на Типоtomny написа:...И освен това смяната на целия мост е една..., в смисъл, трябва сервиз, не става пред блока...
. Трябват ти 2-ри крик и малко трупчета наоколо. За един уикенд. В събота от обяд до вечерта. В неделя от 8:30 до 20:30. Всичко сам, даже и си обезвъздуших... пак сам
. Иначе съм съгласен, че въпреки, че е хванат само на 4-болта, прехвърлянето на мост е бая хамалогия.
)) Да кажем че предишната вечер си свалил резервоара! :D
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Моите планки са без дупки за АБСAirfan написа:Аз планка без дупка не съм виждал до сега, т.е. струва ми се, че ги правят стандартни планките.idkedikov написа:Ако няма резпределител на спирачното усилие за задните спирачки може задницата да те изпревари дори и с барабани, но иначе няма проблем
За АБС трябва и донора да ти е с АБС (както колегата е обяснил) понеже на планките трябва да има дупки за датчиците.Задни дискове и апарати стават от почти всички италианки с 4 болта
Аз съм с апарати от HGT, а дисковете и планките за закрепване на апаратите са от Lancia Dedra 
А най-добре само апаратите с карантиите , то както казват колегите , целия мост ..... една малка сватба :D Иначе 2 дена и си готов с конверсията
Коментар
-
на истинските коли разпределянето на спирачното усилие е съвсем различно и дискове се слагат на големите мотори заради по доброто охлаждане но на сериините коли с качествени накладки си спира както с дискове разлика ще усетиш след 3-4 интензивни спирания от голяма скорост едно след друго(които през живота на колата едва ли ще направиш) защото дори и да спреш от голяма скорост докато я набереш отново наи вероятно те вече ще са се охладилиpecata написа:Отпред що не ги правят колите с барабани,а се слагат дискове?Защо на колите с по големи мотори им слагат диск отзад.Сигурно има някъква разлика.
така че остава естетиката (зад една красива джанта може ли да има един ръждив барабан
) докато диска винаги е лъскав
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар