Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1.6 със задни дискови спирачки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво 1.6 със задни дискови спирачки

    колеги кажете от кой модел браво брава или мареа ще паснат без проблем.
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    #2
    От HLX със сигурност и от доста алфи но ако си абс трябва и донора да е с абс прочети тазиhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43401 тема и доста неща ще ти се изяснят но ти препоръчвам първо да си монтираш предни вентилирани спирачки и тогава пипаи отзад защото идва зима ще има лед и да не вземеш някои завои с вратите напред!!!
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      eh4ev07 написа:
      От HLX със сигурност и от доста алфи но ако си абс трябва и донора да е с абс прочети тазиhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43401 тема и доста неща ще ти се изяснят но ти препоръчвам първо да си монтираш предни вентилирани спирачки и тогава пипаи отзад защото идва зима ще има лед и да не вземеш някои завои с вратите напред!!!
      уби ми ентосиазъма.тази седмица приключвам с газовата и мислех другата да се заемам с дисковете. значи ще чакам да пукне пролет.до тогава ще накупя всичко необходимо.
      fiat bravo 1.6 16v gt
      fiat marea 1.9 8v jtd
      fiat punto 1.7 td
      fiat marea 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Що ти убих "ентосиазъма" просто те приземих леко А защо ти е дискови спирачки отзад за визията ли ? за предните какво ти пречи да помислиш? поне с качествени накладки ще спираш осезаемо по добре
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Ако няма резпределител на спирачното усилие за задните спирачки може задницата да те изпревари дори и с барабани, но иначе няма проблем За АБС трябва и донора да ти е с АБС (както колегата е обяснил) понеже на планките трябва да има дупки за датчиците.Задни дискове и апарати стават от почти всички италианки с 4 болта Аз съм с апарати от HGT, а дисковете и планките за закрепване на апаратите са от Lancia Dedra

          Коментар


            #6
            idkedikov написа:
            Ако няма резпределител на спирачното усилие за задните спирачки може задницата да те изпревари дори и с барабани, но иначе няма проблем За АБС трябва и донора да ти е с АБС (както колегата е обяснил) понеже на планките трябва да има дупки за датчиците.Задни дискове и апарати стават от почти всички италианки с 4 болта Аз съм с апарати от HGT, а дисковете и планките за закрепване на апаратите са от Lancia Dedra
            Аз планка без дупка не съм виждал до сега, т.е. струва ми се, че ги правят стандартни планките.

            Коментар


              #7
              Най лесно ще намериш от Купе,като си мераклия направо моста смени.И в момента в "продава" има купета на части.При правилна настройка ще усетиш разлика от барабанните спирачки.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                Носачите на Купе са различни, няма да му свърши работа. И освен това смяната на целия мост е една..., в смисъл, трябва сервиз, не става пред блока.ПСАз след смяната на барабаните с дискове не забелязах особена разлика в спирането. Какво има да се настройва там?

                Коментар


                  #9
                  tomny написа:
                  ...И освен това смяната на целия мост е една..., в смисъл, трябва сервиз, не става пред блока...
                  Става. Тествано еот 155-ца на Типо . Трябват ти 2-ри крик и малко трупчета наоколо. За един уикенд. В събота от обяд до вечерта. В неделя от 8:30 до 20:30. Всичко сам, даже и си обезвъздуших... пак сам . Иначе съм съгласен, че въпреки, че е хванат само на 4-болта, прехвърлянето на мост е бая хамалогия.
                  AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                  AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                  FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                  Коментар


                    #10
                    TRENDi написа:
                    tomny написа:
                    ...И освен това смяната на целия мост е една..., в смисъл, трябва сервиз, не става пред блока...
                    Става. Тествано еот 155-ца на Типо . Трябват ти 2-ри крик и малко трупчета наоколо. За един уикенд. В събота от обяд до вечерта. В неделя от 8:30 до 20:30. Всичко сам, даже и си обезвъздуших... пак сам . Иначе съм съгласен, че въпреки, че е хванат само на 4-болта, прехвърлянето на мост е бая хамалогия.
                    А с 2ма души става и за ден! )) Да кажем че предишната вечер си свалил резервоара! :D
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #11
                      като чета мненията на колегите май няма много смисал от смяната освен за естетика
                      fiat bravo 1.6 16v gt
                      fiat marea 1.9 8v jtd
                      fiat punto 1.7 td
                      fiat marea 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        Airfan написа:
                        idkedikov написа:
                        Ако няма резпределител на спирачното усилие за задните спирачки може задницата да те изпревари дори и с барабани, но иначе няма проблем За АБС трябва и донора да ти е с АБС (както колегата е обяснил) понеже на планките трябва да има дупки за датчиците.Задни дискове и апарати стават от почти всички италианки с 4 болта Аз съм с апарати от HGT, а дисковете и планките за закрепване на апаратите са от Lancia Dedra
                        Аз планка без дупка не съм виждал до сега, т.е. струва ми се, че ги правят стандартни планките.
                        Моите планки са без дупки за АБС А най-добре само апаратите с карантиите , то както казват колегите , целия мост ..... една малка сватба :D Иначе 2 дена и си готов с конверсията

                        Коментар


                          #13
                          Отпред що не ги правят колите с барабани,а се слагат дискове?Защо на колите с по големи мотори им слагат диск отзад.Сигурно има някъква разлика.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #14
                            pecata написа:
                            Отпред що не ги правят колите с барабани,а се слагат дискове?Защо на колите с по големи мотори им слагат диск отзад.Сигурно има някъква разлика.
                            на истинските коли разпределянето на спирачното усилие е съвсем различно и дискове се слагат на големите мотори заради по доброто охлаждане но на сериините коли с качествени накладки си спира както с дискове разлика ще усетиш след 3-4 интензивни спирания от голяма скорост едно след друго(които през живота на колата едва ли ще направиш) защото дори и да спреш от голяма скорост докато я набереш отново наи вероятно те вече ще са се охладили така че остава естетиката (зад една красива джанта може ли да има един ръждив барабан ) докато диска винаги е лъскав
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              Е те дори и 1.8 браво са с барабани повечето не можеш да кажеш , че набира цял ден Добра логика , но според мен не е съвсем така Съгласен съм с твърдението за накладките , но диска винаги спира по-добре от барабана

                              Коментар

                              Working...
                              X