Колеги възникна следната ситуация ,моля Помогнете:имам Bravo GT 96г с ABS смених му задният мост който оригинално си беше с барабани с мост от HGT с дискови спирачки който също има ABS .Абсолютно всичко пасна идеално сложих му накладки TRW които никак не са ефтини,обезвъздушихме и цялата система.Дойде време за техническият преглед,на предните гуми машината показа идеални спирачки но когато вкарахме задницата във валяците и натиснахме спирачките направо ми прилоша отзаде едва помръднаха стрелките.Наложи се едновременно да се натиснат спирачките и да се дръпне ръчната за да изкочи задницата от валяците.Много лоша ситуация някой може ли да каже къде е проблемът?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Присаден заден мост от Bravo HGT на GT-Проблем!?
Collapse
X
-
Re: Присаден заден мост от Bravo HGT на GT-Проблем!?
Покара ли известно време (няколко стотин километра), за да се напаснат накладките към дисковете? Аз лично след подмяна на барабана с диск съм обезвъздушавал около 5-7 пъти преди да спре да излиза въздух. Уж сме обезвъздушили, а като покарам малко омекне педала. Сега вече всичко е перфектно, но съм обезвъздушавал доста пъти. Друго, за което се сещам е да са ти запушени задните маркучи, освен ако не си ги сменил с нови при подмяната на задния мост. Третото нещо, което ми идва на акъла е да си прегледаш механичните кантарчета за разпределение на спирачното усилие между предния и задния мост - хвърли едно око и на този възел.Георги Тепалков написа:Колеги възникна следната ситуация ,моля Помогнете:имам Bravo GT 96г с ABS смених му задният мост който оригинално си беше с барабани с мост от HGT с дискови спирачки който също има ABS .Абсолютно всичко пасна идеално сложих му накладки TRW които никак не са ефтини,обезвъздушихме и цялата система.Дойде време за техническият преглед,на предните гуми машината показа идеални спирачки но когато вкарахме задницата във валяците и натиснахме спирачките направо ми прилоша отзаде едва помръднаха стрелките.Наложи се едновременно да се натиснат спирачките и да се дръпне ръчната за да изкочи задницата от валяците.Много лоша ситуация някой може ли да каже къде е проблемът?
-
Четвъртото което се сещам е ,че саморегулиращи механизми ако има такива не работят коректно.Опааа тука бъркам дисковите спирачки на Браво отзад имаха някакви винтове с които задействаха ръчната спирачка.Или жилото е различно или има нещо корозирало и блокирало.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Благодаря за бързите отговори
Колеги като смених моста смених и маркучите отзаде .Къде да го търся точно това за спирачното усилие?Иначе навъртях доста километри откакто съм сменил моста и все скачам на спирачките и днес като минах прегледа откачих.Tornado написа:Четвъртото което се сещам е ,че саморегулиращи механизми ако има такива не работят коректно.Опааа тука бъркам дисковите спирачки на Браво отзад имаха някакви винтове с които задействаха ръчната спирачка.Или жилото е различно или има нещо корозирало и блокирало.FIAT 1.8 16V GT
Коментар
-
Здравейте
Колеги реших проблема! ПРОСТО НЯМА ВЕЧЕ КАНТАРЧЕAirfan написа:Ако дадеш номерата на шасито на двете коли ще видя най-точно кое какво е. В общи линии, колкото по-клекнала е задницата, толкова по-голямо спирачно усилие се предава към задните колелета.Пропуснах и това:
FIAT 1.8 16V GT
Коментар
-
Re: Здравейте
Ако нямаш EBD, а щом си имал кантарче значи нямаш, кое ще ти разпределя усилието към задния мост? Ако натиснеш малко по-силничко спирачката в завой имаш сериозни шансове да се завъртиш. Имай го предвид сега.Георги Тепалков написа:Колеги реших проблема! ПРОСТО НЯМА ВЕЧЕ КАНТАРЧЕAirfan написа:Ако дадеш номерата на шасито на двете коли ще видя най-точно кое какво е. В общи линии, колкото по-клекнала е задницата, толкова по-голямо спирачно усилие се предава към задните колелета.Пропуснах и това:
Коментар
-
Re: Здравейте
Колега пробвах го вече лашкам спирачките в кръговото и даже колата спира перфектно без да се завърта а и имам ABSAirfan написа:Ако нямаш EBD, а щом си имал кантарче значи нямаш, кое ще ти разпределя усилието към задния мост? Ако натиснеш малко по-силничко спирачката в завой имаш сериозни шансове да се завъртиш. Имай го предвид сега.Георги Тепалков написа:Колеги реших проблема! ПРОСТО НЯМА ВЕЧЕ КАНТАРЧЕAirfan написа:Ако дадеш номерата на шасито на двете коли ще видя най-точно кое какво е. В общи линии, колкото по-клекнала е задницата, толкова по-голямо спирачно усилие се предава към задните колелета.Пропуснах и това:
FIAT 1.8 16V GT
Коментар
-
Re: Здравейте
Супер. Имах предвид EBD, което ще рече вместо механично - електронно кантарче. Можеш да разбереш това ако при подаден контакт ти светнат ръчната спирачка и АБС лампата, след което малко след това заедно загаснат и двете. Ако прави така, значи имаш електронно кантарче и ако допълнително е слагано механично такова, това е източника на влошеното спиране.Георги Тепалков написа:Колега пробвах го вече лашкам спирачките в кръговото и даже колата спира перфектно без да се завърта а и имам ABSAirfan написа:Ако нямаш EBD, а щом си имал кантарче значи нямаш, кое ще ти разпределя усилието към задния мост? Ако натиснеш малко по-силничко спирачката в завой имаш сериозни шансове да се завъртиш. Имай го предвид сега.Георги Тепалков написа:Колеги реших проблема! ПРОСТО НЯМА ВЕЧЕ КАНТАРЧЕAirfan написа:Ако дадеш номерата на шасито на двете коли ще видя най-точно кое какво е. В общи линии, колкото по-клекнала е задницата, толкова по-голямо спирачно усилие се предава към задните колелета.Пропуснах и това:
Коментар
-
Е има ли "електронно кантарче" или не?Сомото то физически къде се намира...в АБС модул ли?Ако се изключи АБС , ще се изключи ли и това"електронно кантарче" ?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар