Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тресене на фиат брава 1.9 дизел при спирачка - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тресене на фиат брава 1.9 дизел при спирачка - РЕШЕНО

    Здравейте при скорост 80-100 при натискане на спирачка колата цялата се тресе предава и на волана и на педала на спирачката рита като абс а аз нямам всъщност тресе и при по малка скорост но при тази се усеща най добре. Смених нови дискове, накладки гуми и джанти но тресенето остана.В движение на леко дърпане на ръчна няма ритане тоест мисля че нямам крив барабан.На повдигач установих лек луфт на десен шарнир и на ляв тампон на накрайника .възможно ли е това да е причината за тресенето и от какво ми рита педала на спирачката?Моля ако някой е имал подобен проблем да помага. Благодаря предварително.

    #2
    Re: Тресене на фиат брава 1.9 дизел при спирачка

    stancho_74 написа:
    Здравейте при скорост 80-100 при натискане на спирачка колата цялата се тресе предава и на волана и на педала на спирачката рита като абс а аз нямам всъщност тресе и при по малка скорост но при тази се усеща най добре. Смених нови дискове, накладки гуми и джанти но тресенето остана.В движение на леко дърпане на ръчна няма ритане тоест мисля че нямам крив барабан.На повдигач установих лек луфт на десен шарнир и на ляв тампон на накрайника .възможно ли е това да е причината за тресенето и от какво ми рита педала на спирачката?Моля ако някой е имал подобен проблем да помага. Благодаря предварително.
    може да си за реглаж...щом си сменил сега дискове и накладки...казваш и преди и след смяната пак тресе така ли?
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Крив или неправилно монтиран диск.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        и аз имам сащия проблем.но моят се получи след често натискане на спирачка по надолнище.

        Коментар


          #5
          А като монтира новите дискове, лъсна ли с телена четка и ъглошлаф главините? Ако си го направил старателно - остава да имаш крива главина. Ако не си го направил - направи го.

          Коментар


            #6
            почистил съм всичко мисля че не от реглажа понеже не дърпа на ляво-дясно смених шарнирите с носачите и пак но започвам да мисля че са барабани понеже при по голяма скорост на ръчна тресе днес ще сменя и тях и ще пиша благодаря

            Коментар


              #7
              кола волан

              а накрайниците външни -вътрешни на реиката как са от тях доста често прави проблем диска та тресе и волана дори
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                оказаха се барабаните смених тях и всичко е наред

                Коментар


                  #9
                  stancho_74 написа:
                  оказаха се барабаните смених тях и всичко е наред
                  Е колега я поясни малко повече моля.Криви барабани??? Или много ръждясали и контактуващи с челюстта в една малка площ? Защото съм виждал пукнат барабан на автобуса,който карах преди,но на лека кола пукнат и крив барабан мисля е почти невъзможна мисия.Ако имаш и кантар на задните спирачки,който пуска съвсем малко течност към задните спирачни цилиндърчета е съвсем невъзможно даже от Еверест да те пуснат и да укривиш барабаните.Аз лично първата ми работа като си купих Фиат-а беше да разкарам блокиралия кантар и спирачните тръбички с медни директно захранени от спирачната помпа.Сега смея да твърдя докато са студени поне задните ми спирачки хващат по-добре от предните .И въпреки че цялото ми спирачно усилие се предава по-равно на колелата в смисъл,ако ти имаш кантар,аз нямам при еднакви коли,а чакай моята даже е много по-тежка,щото е Мареа комби не съм успял по никакъв начин да се накривят и да почнат да бият.
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #10
                    itan75 написа:
                    Е колега я поясни малко повече моля.Криви барабани??? Или много ръждясали и контактуващи с челюстта в една малка площ? Защото съм виждал пукнат барабан на автобуса,който карах преди,но на лека кола пукнат и крив барабан мисля е почти невъзможна мисия.Ако имаш и кантар на задните спирачки,който пуска съвсем малко течност към задните спирачни цилиндърчета е съвсем невъзможно даже от Еверест да те пуснат и да укривиш барабаните.Аз лично първата ми работа като си купих Фиат-а беше да разкарам блокиралия кантар и спирачните тръбички с медни директно захранени от спирачната помпа.Сега смея да твърдя докато са студени поне задните ми спирачки хващат по-добре от предните .И въпреки че цялото ми спирачно усилие се предава по-равно на колелата в смисъл,ако ти имаш кантар,аз нямам при еднакви коли,а чакай моята даже е много по-тежка,щото е Мареа комби не съм успял по никакъв начин да се накривят и да почнат да бият.
                    Обикновено барабаните се износват елипсовидно, а не на кръг. От там идва тоя ефект! Ето защо винаги съм препоръчвал да се "вземе един вятър" на струг, не за да се събори ръба, а за да се върне повърхнината към кръг.

                    Коментар


                      #11
                      ///// написа:
                      itan75 написа:
                      Е колега я поясни малко повече моля.Криви барабани??? Или много ръждясали и контактуващи с челюстта в една малка площ? Защото съм виждал пукнат барабан на автобуса,който карах преди,но на лека кола пукнат и крив барабан мисля е почти невъзможна мисия.Ако имаш и кантар на задните спирачки,който пуска съвсем малко течност към задните спирачни цилиндърчета е съвсем невъзможно даже от Еверест да те пуснат и да укривиш барабаните.Аз лично първата ми работа като си купих Фиат-а беше да разкарам блокиралия кантар и спирачните тръбички с медни директно захранени от спирачната помпа.Сега смея да твърдя докато са студени поне задните ми спирачки хващат по-добре от предните .И въпреки че цялото ми спирачно усилие се предава по-равно на колелата в смисъл,ако ти имаш кантар,аз нямам при еднакви коли,а чакай моята даже е много по-тежка,щото е Мареа комби не съм успял по никакъв начин да се накривят и да почнат да бият.
                      Обикновено барабаните се износват елипсовидно, а не на кръг. От там идва тоя ефект! Ето защо винаги съм препоръчвал да се "вземе един вятър" на струг, не за да се събори ръба, а за да се върне повърхнината към кръг.
                      И обикновенно след тази процедура в 80% от случаите изчезват задните спирачки .
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #12
                        колеги не знам от какво са се изкривили барабаните но знам че ги смених с нови и колата спря да тресе задните ми колела и предните разбирасе хващат перфектно.предполагам че ако са биле загрети и съм минал през вода са се изкривили не са спукани не са и много износени тоест нямат голям ръб но е факт че смених всичко и колата тресеше а след смяната на барабаните спря и спира много добре както казах

                        Коментар

                        Working...
                        X